Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
914
897
Amigo1, frans001
Zijn geen vrouwen uit Europa, wel uit het verre Azië.
Namen doen er niet toe aangezien het ver weg is. Heb ook foto's van Belgische dates, maar denk niet dat de dames het leuk zouden vinden als ik foto's hier tentoonstel. :)

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
bare-addict zei:
Amigo1, frans001
Namen doen er niet toe aangezien het ver weg is. Heb ook foto's van Belgische dates, maar denk niet dat de dames het leuk zouden vinden als ik foto's hier tentoonstel. :)

Wij wel ;)

frans001

Snuffelaar
13 aug 2018
24
0
bare-addict zei:
Amigo1, frans001

je heb gelijk..respect voor elkaar

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Bare gangbang met Octopussy
Al veel gelukkige klanten gehad voor mij. Geen opkuis, lekker veel zaad!

Leuke anonieme bare date met kinky tinder dame die niet aan de anticonceptie zat.
Wil niet per se zwanger worden, maar heeft er geen problemen mee moest het zo zijn.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
alproz zei:
Ik heb er eentje maar alleen mezelf afgetrokken, nog niet mee geneukt of laten pijpen. Je ballen voelen en worden wel supergroot, ze omhangen is wel een gedoe dus niet voor iedereen. Mijne zijn rubberen dus rekken uit. Stalen zou ik nooit proberen.

Testen met een goedkope en vooral niet te groot maar ook niet te klein kopen.

Is speciaal en plezant ze dragen, spuiten is meer lading en harder

Een dikke elastiek werkt ook. Een paar slagen om je ballen en met dezelfde elastiek ook een paar slagen om je lul.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
914
897
Goodmorning allemaal,
Ik heb nog redelijk wat foto's en filmpjes staan. Zelf zou ik er geen probleem mee hebben om er nog meer te delen. Maar zoals ik eerder al zei, het respect voor haar privacy en de kans dat er hier ooit een van die meisjes zou meelezen maakt mij wat terughoudend.
Ook heb ik geen verstand om onze gezichten onherkenbaar te maken😌

A

Anonymous

Guest
bare-addict zei:
Goodmorning allemaal,
Ik heb nog redelijk wat foto's en filmpjes staan. Zelf zou ik er geen probleem mee hebben om er nog meer te delen. Maar zoals ik eerder al zei, het respect voor haar privacy en de kans dat er hier ooit een van die meisjes zou meelezen maakt mij wat terughoudend.
Ook heb ik geen verstand om onze gezichten onherkenbaar te maken😌

Er zijn handige tools die er voor kunnen zorgen om gezichten op fotos onherkenbaar te maken. Zoals Facepixelizer | Pixelate - Blur - Anonymize

je kunt natuurlijk ook altijd fotos plaatsen waar geen gezicht op te zien is, enkel andere lippen :D

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Geen DVP, maar een goede kennis die ik regelmatig volspuit met medeweten van haar man. Omdat ze het soms financieel moeilijk hebben, steun ik hun wat, dus eigenlijk is het een dvp maar ze adverteerd niet. Denk niet dat ik de enige ben, maar ze is verdomd lekker en geil.

Ik mag veel bij haar, bare, anaal, plassex op bed (met waterdichte matrasovertrek), ...
Ik neem ze soms ook eens mee naar een parenclub, maar daar laat ze zich enkel neuken met condoom. Enkel wil ze steeds dat ze op haar kleine borstjes spuiten, spijtig genoeg kan ik daar geen foto's nemen.
Heb al heel veel foto's en filmpjes van haar. Maar we staan er bijna overal herkenbaar op en ga die dus ook niet delen. Dit is de enige foto die ik kan delen.

Vraag mij ook niet om haar gegevens, want die geef ik niet. Mocht ze dat (ooit) willen, dan had ik daar allang een toppic van gemaakt.

Grtz Fonske

Bijlagen

• 61076aca-238e-4faa-a51c-95b1ac014264.jpg
    61076aca-238e-4faa-a51c-95b1ac014264.jpg
    147,4 KB · Weergaven: 1.078

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Fonske zei:
Geen DVP, maar een goede kennis die ik regelmatig volspuit met medeweten van haar man. Omdat ze het soms financieel moeilijk hebben, steun ik hun wat, dus eigenlijk is het een dvp maar ze adverteerd niet. Denk niet dat ik de enige ben, maar ze is verdomd lekker en geil.

Ik mag veel bij haar, bare, anaal, plassex op bed (met waterdichte matrasovertrek), ...
Ik neem ze soms ook eens mee naar een parenclub, maar daar laat ze zich enkel neuken met condoom. Enkel wil ze steeds dat ze op haar kleine borstjes spuiten, spijtig genoeg kan ik daar geen foto's nemen.
Heb al heel veel foto's en filmpjes van haar. Maar we staan er bijna overal herkenbaar op en ga die dus ook niet delen. Dit is de enige foto die ik kan delen.

Vraag mij ook niet om haar gegevens, want die geef ik niet. Mocht ze dat (ooit) willen, dan had ik daar allang een toppic van gemaakt.

Grtz Fonske

Bijlagen

• IMG_0171.JPG
    IMG_0171.JPG
    62,4 KB · Weergaven: 1.122

frans001

Snuffelaar
13 aug 2018
24
0
Hallo Pinkeltje, leuke spannende foto van volgens mij interessant dametje. waar liggen haar roots? en heeft ze nog meer financiële ondersteuning nodig? pm me dan even, groet Frans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven