Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
914
897
Bovenste foto , 19 jaar. Student en natuurlijke borsten😃.
Onderste 22 jaar, Roemeense.
Met bovenste spijtig genoeg geen contact meer.
Heeft vriend + zwanger

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
914
897
Amigo, ja wel nog contact.
Weet wel niet of ze zou openstaan om andere mannen te daten. ( indien dat je vraag zou zijn😋)

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
914
897
Deze zijn niet onherkenbaar gemaakt, aangezien mevrouw toch terug in Brazilië woont.
Heb ik mee gedatet vorig jaar in Spanje. Kan niet zeggen waar, anders geef ik teveel info over mezelf prijs. Gisteren stuurde ze mij heel toevallig es op instagram. Daarmee wou haar es delen. Bare in de poes, kont en mond. Spuugde letterlijk op mijn lul om daarna te gaan deeptroathen. Moest ze dan doggy neuken terwijl ze haar joint zat op te roken. Toen hij op was , mocht ik haar kont ruig neuken. Heb er toen 3 keer mee afgesproken tijdens mijn vakantie. 😻

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
914
897
bare-addict zei:
Deze zijn niet onherkenbaar gemaakt, aangezien mevrouw toch terug in Brazilië woont.
Heb ik mee gedatet vorig jaar in Spanje. Kan niet zeggen waar, anders geef ik teveel info over mezelf prijs. Gisteren stuurde ze mij heel toevallig es op instagram. Daarmee wou haar es delen. Bare in de poes, kont en mond. Spuugde letterlijk op mijn lul om daarna te gaan deeptroathen. Moest ze dan doggy neuken terwijl ze haar joint zat op te roken. Toen hij op was , mocht ik haar kont ruig neuken. Heb er toen 3 keer mee afgesproken tijdens mijn vakantie. 😻

doeke

Toogplakker
25 jul 2018
45
2
Foto van mijn ex date.
Blijft lastig een foto te plaatsen. Moderater. Help😖

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Gewoon je tekst typen in het vak en dan 1 of 2 x enter doen en dan links onder op Add imgage to post klikken en dan je foto aanklikken en klaar.

doeke

Toogplakker
25 jul 2018
45
2
Was het maar zo simpel. Waarschijnlijk zijn mijn foto's te groot. Dus verkleinen in formaat.

A

Anonymous

Guest
Iedereen kan foto's uploaden. Tenzij je geen foto's hebt. Enough said.

A

Anonymous

Guest
op mijn party`s maken wij altijd privé foto`s en filmpjes hier vast een foto van mijn zelf die op een party is gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven