Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
Vanavond een lekker roodharig kutje gelikt en volgespoten. Deze foto tijdens voorspel gemaakt. Helaas geen achteraf foto's.. Ze is wat steviger, rond de 90kg maar wel jong en geil!

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Waar kunnen we meer info vinden over deze roodharige geilje jonge meid vinden ??
Komt er nog een recensie van haar ??

A

Anonymous

Guest
Sorry, ze is geen DVP.. maar een vriendin en sexmaatje van mij. Dacht dat dit topic ook voor gewone dates en scharrels bedoeld was. Ze is 23, bijna 24 en haat condooms dus bijna altijd bare met haar gedaan, maar dus niet voor geld en dus geen recensie. Wel eens over gehad om een keer naar een sexbios te gaan om afgeneukt te worden maar of ze dat echt ziet zitten durf ik niet te zeggen. Zo ja dan laat ik het hier weten!
JM

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ouwe mazzelpik dat je bent. Jammer dat ze geen DVP is hoor.
Dit onderwerp is niet specifiek voor foto's van DVP's wat ik weet dus plaats gerust meer van haar.
Als ze in de buurt van Zuid Holland woont wil ik ook wel haar sexmaatje worden :lol: :lol:

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Regio Nijmegen? Dat is bij mij in de buurt, dus als ze nog een sexmaatje erbij zoekt, hou ik me aanbevolen ;)

bobo

Toogplakker
7 jun 2015
69
4
Foto van een quasi deeptroath van Raysa / Aleysa uit Antwerpen... zeer gewillig meisje :lol:

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Hier een foto van een echte Deepthroat. Eerst ballsdeep in haar mond daarna heerlijk in haar kont.
Wat een heerlijke slet uit Rotterdam was dit.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Deze dame is de vrouwelijke helft van een stel dat gereageerd had op een advertentie van mij op Sexjobs.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Kijk ik naar de hand, dan wordt je daar gepijpt door de man en niet door de vrouw. Zijn echte mannen handen en geen vrouwe handen, daar zijn ze te grof voor.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Misschien moet je nog een keer beter kijken. Dit was echt een vrouw die me aan het zuigen was.
Niet iedereen heeft een lichaam als een fotomodel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven