Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Fundate met mijn vaste latina sissy uit amsterdam bijlmer. Zij wil met mij misschien een gb organiseren. Interesse pb me. Good to know ze is een travestiet maar heel vrouwelijk en een hotter then your girlfriend type

HarrieNak

Snuffelaar
31 okt 2019
7
37

Mijn neukertje van een paar maanden terug. Paar keer afgesproken in hotels en lekker alles zonder....

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Afgelopen vrijdag een date gehad met een dame die niet genoemd mag worden van de moderators hier.

HarrieNak

Snuffelaar
31 okt 2019
7
37
bare-searcher zei:
Dat ziet er een lekker jong kutje uit!
Te boeken ergens?

Ze is niet te boeken, ze is geen dvp maar een jongedame waarmee ik af en toe een sexdate heb als we zin en tijd hebben..

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Mooi gewit harriew88. Het komt voor dat een dvp met enkele vaste klanten bare doen. Ik heb een tvp als vriendin in de stad wonen en soms bel ze me als een klant een man erbij wil voor tvp gerichte trio. Leuke vind ik contact met de klant en neem altijd een biertje voor hem mee om tijdens de sex elkaar te proosten 🍻

Blijf daar discreet in want serieus de dame zal not amused zijn als je haar naam doorgeeft. En andere tip is voor wanneer ze niet beschikbaar is, laat haar zeker niet merken dat je een andere dvp gaat bezoeken.

Groetjes CG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven