Francesca, Antwerpen

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
496
Als bij zo een kind 'poepsex over mij" aangevinkt staat dan weet je toch genoeg 😇

Zwaar gepooierd

spermacelleke

Toogplakker
6 jan 2022
167
184
Ben er net geweest, ze ontvangt op het Falconplein in een appartement op de tweede verdieping.
Dit meisje spreekt geen Engels enkel Roemeens. Spijtig voor de gfe , want ze ziet eruit zoals op haar foto's en ze is heel lief.
Binnengekomen in haar appartement, begint ze je direct te kussen en te strelen in de zitruimte.
Na uitgekleed te zijn nam ze mijn hand en stuurde die naar haar kutje om te vingeren, de klik was er direct en mijn joystick was in slagorde .
Rechtstaand begon ze mijn lul lekker zacht en sloppy te verwennen.
Omdat we nog steeds in de zitruimte waren, vroeg ik waar het bed was om verder te doen, omdat ik door een openstaande deur een bed had gezien.
Doch dit was om een of de andere reden niet mogelijk, het moest op de vloer gedaan worden, dat zag ik niet zitten.
Er stond ook een canapé in de zitruimte, heb daar dan maar gaan in zitten, waarna ze direct op me kwam zitten om te joyrijden op mijn lul.
Zalig wanneer een meid weet wat je wil, en het doet zonder het te vragen.
Nadat ze wat gereden had terwijl ik in de canapé zat met mijn lul in haar zat, haar plat op de canapé gelegd om ze in missio te nemen.
Ze genoot zichtbaar van de sex, zonder gekreun, doch met de nodige gelaatsuitdrukkingen.
Ze heeft een mooi slank lolita lichaampje dat zalig is om vol te spuiten.
Na de daad blijft ze gewoon liggen om na te genieten. Heb met behulp van google translate nog wat nagepraat met haar.
De zaadjes als ze rechtstond liepen langs haar benen. Een tiental minuten later is ze pas gaan douchen.
Ik had voor een uur zonder gereserveerd voor 250 €, doch kon het niet zo lang volhouden met deze lieve meid.

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.247
438
Ik vermoed dat zij wel nieuw is in het vak, dus voor deze prijs is wel het geld waard.

Beer95

Snuffelaar
16 nov 2024
24
20
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/full-service-2960.html
Heb deze meid in de voormiddag bezoek gebracht het is de dame maar ze gebruikte filter voor de foto's maar het was heel duidelijk. Haar prijzen zijn 15 min €50, 20 min €80 en dat zijn met condoom. Zonder condoom en anaal samen zijn 30 min €130, 1 uur €220. De goede punten zijn de prijzen zijn goed ze heeft mooi lichaam neukt goed geniet ervan ook. De minpunten zijn de BJ was oke ze zoent niet veel alleen kus op de lippen ze rookt en vape als je wilt douchen heeft ze geen handdoeken. Ik kwam voor een uur ben over 30 min klaargekomen en dat was gedaan zei ze. Dus mijn raad aan iedereen als je bij haar langs wilt komen maak een afspraak voor 30 min als je ZC wilt anaal is optioneel maar ze doet het zonder problemen.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/full-service-2960.html
Heb deze meid in de voormiddag bezoek gebracht het is de dame maar ze gebruikte filter voor de foto's maar het was heel duidelijk. Haar prijzen zijn 15 min €50, 20 min €80 en dat zijn met condoom. Zonder condoom en anaal samen zijn 30 min €130, 1 uur €220. De goede punten zijn de prijzen zijn goed ze heeft mooi lichaam neukt goed geniet ervan ook. De minpunten zijn de BJ was oke ze zoent niet veel alleen kus op de lippen ze rookt en vape als je wilt douchen heeft ze geen handdoeken. Ik kwam voor een uur ben over 30 min klaargekomen en dat was gedaan zei ze. Dus mijn raad aan iedereen als je bij haar langs wilt komen maak een afspraak voor 30 min als je ZC wilt anaal is optioneel maar ze doet het zonder problemen.
Heb jij ze anaal geneukt?

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.247
438
Komaan mensen, het is al de 3de keer in deze week over deze dame dat iemand een topic start. Er besta ap een topic over haar.

Laatst bewerkt:

Ahzzz

Toogplakker
25 apr 2020
49
43
@Beer95 je moet je recensie onder het bestaande topic plaatsen. Dus eerst even opzoeken of er al een topic bestaat over de dame.

Beer95

Snuffelaar
16 nov 2024
24
20
@bare-addict Ja ik heb haar anaal geneukt voor diezelfde prijs 220 4 1u ze me liet geven. @denjefhier Falconplein schipperkwartier. @Puresex ik weet dat er al een topic is over deze dame maar het staat bij "Wie heeft ervaring met" ik dacht mensen willen eerst kijken of er recensies al zijn over haar in Antwerpen en niet helemaal naar beneden moeten scrollen. En er zijn 2 topics over haar ze is hier pas net een week ook.

Beer95

Snuffelaar
16 nov 2024
24
20
@Ahzzz Ik begrijp het maar dacht misschien willen mensen eerst zien of er al een recensie over haar is in plaats van helemaal naar beneden scrollen zoeken bij "wie heeft er ervaring met".

Ahzzz

Toogplakker
25 apr 2020
49
43
Net bij Francesca langs geweest. 15 min bare in kut en kont 100€ kwijt. Is echt een klein slank vrouwtje, 22 jaar zegt ze en kan wel kloppen. Heel lief, begon direct te tongzoenen, ze pijpte bij mij wel redelijk goed vond ik. Daarna is ze er op komen zitten, ze nam zelf continu initiatief. Daarna op haar knietjes gezet en in haar kontje geneukt en volgespoten. Voor mij persoonlijk echt een topper! Spreekt geen woord Nederlands of Engels. Beetje liggen lachen via translate. Enigste raar momentje was dat ze vroeg voor een foto met haar, waarop ik vroeg waarom, ze zei tegen haar moeder dat ze getrouwd was en ik moest haar man voorstellen… maar vriendelijk nee op gezegd. Voor de rest 10/10!

Hetebeer

Snuffelaar
2 aug 2017
10
9
Gisteren nacht ook even lang gegaan.
Is echt wel een kleintje. Vluggertje gedaan.in de living op een zetel. Ze pijpt de lul hard deed teken van pijp ik nog verder of neuken. Zij is dan op mij komen zitten (cowgirl ) rustig beginnen rijden en kussen en dan heeft ze het tempo verhoogd en dat houd ze ook lang vol . Na tijde heeft ze tog gewonnen en als prijs heeft ze grote lading gekregen. Hierna heeft ze me nog even verder geneukt.

dj_jurgen

Toogplakker
13 jun 2024
65
37
Ook geweest, lekker ding. Zonder problemen mondje, kontje en kutje gevuld. Deepthroaten was geen optie, maar verder geen op- of aanmerkingen.

Terug
Naar boven