Frankrijk (Cap d'Agde en Le Ran du Chabrier)

tartinut

Toogplakker
26 okt 2015
114
7
Is cap d'agde interessant om als single Guy te gaan? Ik bedoel vooral overdag, strand en de duinen...

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
Ik wil tussen 18 en 23 sept daarheen gaan met
Mijn vrouwtje

Waar moeten we zeker zijn?

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Wij zijn er met zijn 3'en aanstaande maandag tot maandag.
Lekker weekje dus.
Wij gaan graag naar de sauna en bioscoop.
Clubs komen we minder en strand eigenlijk alleen als we echt niks beters hebben te doen 😁

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
welke sauna welke bioscoop
en is daar dan ook wat te doen buiten sauna en bioscoop?
of ben je ons je programma aan het vertellen?

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Ik vertel je wat wij doen, wie weet krijg je inspiratie ervan.
Waar jullie zeker moeten zijn weet ik nml niet, je hebt er niet bijverteld wat je graag doet.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ik denk volgende week met een camper voor een week naar Cap'd Agde te gaan. Is dit nog open en is het aan te raden? Of is het af te raden door eventuele coronamaatregelen?

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Wij zijn net terug uit Cap
Als je een corona bewijs hebt is alles eigenlijk mogelijk maar ze vragen vaak naar de pass sanitaire.
Wel is het zo dat diverse clubs na dit weekend gesloten zijn voor het seizoen, dus hou er rekening mee dat er dingen gesloten kunnen zijn.
Sauna blijft wel open volgens mij en sommige restaurants ook.

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
ik vraag het nu voor de derde keer.
maar ik krijg nu niet echt een beeld van dit dorp.

ik ga voor de eerste keer, met mijn sletje erbij

waar moet ik zijn voor de actie....
dat dorp is lijkt me niet door de anwb voorzien van bordjes: sex linksaf....

dus...aan de ervaren cap gangers....waar moet ik zeker eens gaan kijken?

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Ik probeer het je weer te vertellen.
Toevallig js sex wel linksaf in Cap maar dat is voor het swingers strand.
Nergens in Cap mag je zomaar sex hebben op straat, dat staat overal aangegeven en er loopt ook daadwerkelijk politie.
Er zijn diverse swingersclubs in Cap.
Zoek eens op melrose place , tantra , kamasutra en le glamour om maar wat namen te noemen.
Dan heb je de sauna, zeer mooi en zeer schoon, niet groot maar wel leuk.
Er is ook een bioscoop welke wel leuk is.
Voor de bdsm heb je claire obscure als club.
Al deze activiteiten spelen zich dus achter gesloten deuren af waar entree voor betaald moet worden.
Dan her swingers strand.
Ga naar het strand en ga linksaf.
Loop helemaal door tot de politiepost, hier kom je op het zgn swingerstrand.
Hier word er op het strand en in de duinen daarachter gesexed.
Het mag officieel niet maar het gebeurt wel.
De politie kan controleren maar doet dat zeer weinig.
Na 7 uur savonds gaat de politiepost dicht en kan je helemaal losgaan.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Dreamer2 is correct..
But unfortunately in these Corona days the normal busy swingers beach is not full.
Also most of the Clubs and a lot of the Restaurants are closed for the season.
Some are still open until Sunday next.
Normally September is busy and horny but not this year.
I was there in July and August with my wife and it was only 50% of normal crowds.
The information above is from some swingers we know who are there now.
Bareboy

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ik heb onlangs de hele Middellandse Zee-zone afgereden als roadtrip. Ben gestopt in Cap D'Agde en heb de camping van Rene Oltra geboekt.
Ondanks dat het strand, Baye de Cochons, druk bevolkt was wegens het zonnige eindseptemberweer viel het enorm tegen.
Veel koppels die het hielden bij wat masturberen van hun ventje. Sommigen begonnen hun vrouwtje (verkleinwoord, niet altijd representatief) te beffen. Direct een horde single mannen er rond....
Waar je in de verte of dichtbij een cirkel mannen zag staan gebeurde wel iets. En hoe later naar de avond toe, kwam er wel iets van actie, maar in feite de moeite niet om te vermelden. En zeker de moeite niet om er bij te gaan staan. Ik ben mooi op mijn handdoekje blijven bruinen, haha.
Geen enkele single man heeft iets kunnen of mogen ondernemen... enkel een paar zeldzame koppels wat basicseks.
Besluit, geen doel om als man alleen naar toe te gaan.
En de nachtclubs zijn net als Acanthus koppelgericht met een gedoogbeleid naar singels toe die driedubbel betalen van wat een koppel moet.

Ik ben na 2 dagen vertrokken, wijzer dan ik toekwam, en heb wel mijn goesting gekregen door een tippelaarster langs de weg in de buurt van Narbonne.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Yes Timtim is correct Cap D Adge is really a good swinging place but for couples.
In September last year it was particularly challenging and quiet.Some swinging friends of ours were very disappointed with the offering.
Normally in non Covid times September is busy and lots of action.
We (my wife) and myself go at the end of July and the beginning of August.
Then single men have a lot more opportunities as the population of the Cap increases to 65,000 -70,000.
There are single guys my wife likes who come in this period. And they are good looking 40 to 50 years old guys who get action every day in the Cap .
A lot of men like to watch their girlfriend's get fucked in the evening and afternoon. People meet in the bars etc and that is where the magic happens.
The swingers beach is good for pzc but nzc for single men is not so common.
We plan on going again in July and August this year ourselves.
Bareboy

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ik was dit jaar in september terug een paar dagen in Cap d'Age toen ik er passeerde richting Spanje.
Op het strand begon de weinige actie pas zeer laat in de namiddag. Een koppeltje gaf er een show met alles er op en er aan; voor de aanwezigen enkel te bekijken maar afblijven. Teasen dus.
Nu zie ik datzelfde koppeltje 's avonds in de Club l'Histoire d'O. En dan is dat vrouwtje plots wel neukbaar.
Nu kan ik veel schrijven over van alles wat er gebeurde maar doe ik niet...ALLES Met CONDOOM aldaar. En probeer je beleefd met een voorstel om zonder krijg je miserie.
ZC is daar enkel gangbaar tussen sommige koppels onderling.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
I agree with Timtim Cap D'Adge is really a resort for couples. The best time to visit is from the beginning of July to the first week of September .The weather is very warm and in this period very very busy particularly in the Clubs at night.
In the Clubs couples rarely use condoms in fact in the past 5 years I don't think that I was asked to use one.
For single guys it is difficult unless you are lucky to meet a couple who hate rubber.I think that this is true in most swinging clubs. The best Club for the single guy is LeGlamour but it is expensive. Normally in the summer my wife will pick 3 or 4 single guys to fuck there.
But the Cap is special and is the best swinging holiday destination in Europe.

chrisenco

Snuffelaar
21 sep 2015
24
3
Wij gaan eind maart naar Bocal du Tech naaktstrand omgeving van Argeles.
Vrouwtje laat haar graag volspuiten op het strand. Er zijn daar ook veel swingers.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Zal wel zijn zoals in Cap d'Agde denk ik: als er een vrouwtje heet loopt en aanstalten maakt, staat er al 50 man rond haar... haha.

Terug
Naar boven