Freude39 - (FKK) Bochum

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Freude was idd een bijzondere tent. Inrichting was fraai en de service van de dames was bijzonder goed. Toen in Duitsland nog 'all in' was toegestaan had Freude dat, in een andere vorm ook. Later was het gewoon per dame en tijd. Bereikbaarheid en parkeren zijn ook goed. Nadeel is echter wel dat het Duitse wegenstelsel wat minder is geworden en dat het onderhoud eeuwig duurt. Lange files dus...

20 aug 2022
1.328
767
Eerste bezoek daar, Braziliaanse Patricia gekamerd, cupmaat D, siliconen. Goed pijpwerk, later nog gesignaleerd in Velbert en Aca Gold als Fernanda
Tijdens het pijpen deed ze ongemerkt met haar mond condoom om je lul en gaf je de illusie dat je zonder neukte. Overigens sympathieke dame

creampiecouple2k

Ervaringsdeskundige
21 dec 2023
319
202
Freude 6 juni: Line-up und Gäste:

Bei meinem Eintreffen zähle ich 4 Mädels und 6 männliche Gäste. Das Line-up eher "mau". Gegen Mittag sind es 12 Mädels und bei meinem Abflug um 15:00 Uhr sind ca. 20 Mädels anwesend und ca. 35 männliche Gäste. Die Mädels zählen größtenteils zur Milf-Fraktion (was ja prinzipiell nicht verkehrt ist), haben aber fast durchgängig einige Kilos zuviel auf den Rippen. Mädels aus dem Aca-Prime waren nicht da, aber dafür einige aus dem Salome. Für meinen Geschmack waren nur 3-4 attraktive Mädels da, die mich aber im Vorgespräch servicetechnisch leider nicht überzeugen konnten.

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Ik was er gisteren, later veel meer dames.... maar toch vooral dames uit de buurt die even kwamen kijken. Ook een paar rtc meisjes, maar ik verwacht niet dat die lang blijven (gezien het weinige kameren). Ook werd mij expliciet gevraagd mijn muil te houden.

Club is mooi, maar zal naar mijn verwachtingen niet de service tempel van vroeger worden en ook niet de ao bude van voor de sluiting. Het viel mij en mijn dame op dat de kamerdeuren geen slot hebben (al gaat er volgens mij wel een lichtje op rood). Waarom wij de deur graag op slot wilden, mag duidelijk zijn ;)

Gentlesyeux

Snuffelaar
4 feb 2024
17
28
Ik was er op de tweede dag na opening, daartoe uitgenodigd door een vaste vlam, die haar werkterrein verlegd had van Magnum naar Freude39. De entree voor dames is tijdelijk/voorlopig aantrekkelijk laag., dat trekt blijkbaar: er liepen meerdere tientallen dames rond, in soorten en maten, kleuren haar, meer en minder ronding en meer en minder met plaatsjes beplakt. Voor elk wat wils, maar minder geschikt om de hobby van dit forum mee te delen: Freude39 is een classy saunaclub geworden, zoals Penelope, Aca Gold en Prime, en is beslist geen RTC (meer). Zelfs mijn partner in crime, nog in het oude Freude werkzaam geweest en normaal gesproken zonder taboe bij onze dates, hanteerde een donatie-beperking. Kamers zijn inderdaad niet afsluitbaar, maar er stond wel een stevige fauteuil. op de kamer, die we multifunctioneel hebben benut... :).

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Inmiddels ook maar een kijkje genomen. Het moderne Freude heeft, behalve het adres, niet veel meer te maken met het vroegere Freude. De tent is grondig onder handen genomen, een ander soort dames (en NZC zal een rariteit zijn, zeker als je er de 1e keer bent) veelal afkomstig van 'Salome'.
Voor 30 piek entree kun je de sauna, stoombad en wat andere dingen gebruiken. Eten is er ook, verwacht geen Michelin ster. Maar de frite, nuggets en vleesreepjes waren prima te doen.
Bezoekers, met name in de late uurtjes, zijn orientaals. Eigenlijk is dit het soort tent waar je met een collega heen gaat en tussen babbelen, drankje en hapje, eventueel een kamer doet. Maar dat is dan hoogst waarschijnlijk wel een kamer zonder NZC.
Afhankelijk waarvan je vertrekt moet je ook rekening houden met de soms bizarre toestanden (files, eeuwige wegwerkzaamheden) op de Duitse wegen.
Dames vragen, in principe, 50 Euro / 30 min. Diuts is de voertaal en je doet er zeker niet verkeerd aan om die 50 ff te checken (er zijn dames die denken dat ze meer waard zijn) en de eventuele service.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Volgens berichten die ik op andere fora gelezen heb, zou de beroemde service van de vroegere Freude39 versie 2.0 nog mogelijk zijn in de vernieuwde Freude39 versie 3.0. Voor 100 €/uur. Kan iemand dit bevestigen ... En tips geven van dames die deze speciliteit zouden aanbieden

Terug
Naar boven