Freude39 - (FKK) Bochum

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Je zult in Duitse (en Nederlandse) forums geen enkel woord vinden over AO, PZC etc. Dat wil men niet meer. Dat zijn dus geen bronnen om te raadplegen. Het enige dat in de RTC's is veranderd is de openbare actie (PZC), dat is niet meer....

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Rodman zei:
(...)Het enige dat in de RTC's is veranderd is de openbare actie (PZC), dat is niet meer....
Dat kan je niet zo in het algemeen stellen.
In Luderland is nzc echt niet meer mogelijk, lees hier. Ook niet als een dame je kent als vaste klant.
Voor Anabella (Hennef) geldt hetzelfde. Wel jammer, want het is een fraaie, ruime club met mooie kamers.

Wat betreft Freude39 is nzc zeer problematisch geworden. De meeste dames wijzen nzc zelfs af bij vaste klanten, want de schrik zit er goed in dat ze anders uit de club worden gebonjourd als die daar signalen van opvangt.

.

banger007

Toogplakker
18 jun 2017
27
4
Arbez zei:
Rodman zei:
In Luderland is nzc echt niet meer mogelijk, lees hier. Ook niet als een dame je kent als vaste klant.
Voor Anabella (Hennef) geldt hetzelfde. Wel jammer, want het is een fraaie, ruime club met mooie kamers.

Wat betreft Freude39 is nzc zeer problematisch geworden. De meeste dames wijzen nzc zelfs af bij vaste klanten, want de schrik zit er goed in dat ze anders uit de club worden gebonjourd als die daar signalen van opvangt.[/color]
.

This is not 100% correct.

In most of the German RTCs is nzc still possible, unofficial..... You should ask gently before rooming-in. If it is not possible, you could leave. Some girls now want extra Euros (+10), some must be convinced by charme.....

But in future they have to learn: Good money just with nzc! I always leave the sofa if the lady does not want this....

Here my ratings (depending on own experiences and rumors:

Villa Venus, Grimberg, Arabella: Nearly all still do nzc! (almost 100%) :D :D :D

Luderland, Freude 39: Most still do nzc (approx. 80-90%) :D :D

Verena, Romantika: Here it is more difficult. Some do, some don't (50%) :D

Stay tuned for nzc! In RTC sauna clubs it must stay the unofficial standard!

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Dat klinkt beter dan ik had verwacht.
Heb sinds juli Freude 39 niet meer bezocht.
Blijft ook wat onpersoonlijker dan de knussere RTC's, maar er zijn (waren iig) wel een paar pareltjes met top service.

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
I was not in the mood to start a discussion here or trying to convince people. But here we go..... and please keep in mind that these are my observations and experiences;

- In RTC clubs there is still bare sex possible. Public action disappeared. But once you are at the room, flesh to flesh is the standard while covered sex the exception is.

- There is also bare sex in ' premium' FKK clubs. So far, I had bare in Villa Vertigo, Happy Garden, Salome, Lekker Ding.I know for sure that this is also possible @ Heaven 7, Acapulco Gold,Bernds Schieferhof.. Sometimes I had to tip the girls, sometimes no questions asked.

- Bare blowjob is very common but not with all the girls. There are also girls who will charge you extra for this.

- German and Netherlands forums do not allow reports regarding any kindof bare sex.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Dat is niet de eerste keer, gebouw staat al.jaren te koop, is in beslag genomen maar niemand wil het kopen. Daarom verhuren ze het. Dr overheid is daar slimmer dan in België......

Rmjhexe

Snuffelaar
4 dec 2017
9
0
Zou in januari weer open gaan ; zijn wat veranderingen aan aan het brengen binnen( verbouwen )

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
katholiek zei:
freude is vanaf vandaag gesloten
Ik was een beetje aan het researchen waar welke clubs de dames van Freude39 na de sluiting daarvan zijn uitgeweken, en ontdekte zo terloops dat het nzcforum zowaar de primeur had van de melding dat Freude39 dicht was! Zelfs nog vóór het Freiercafé en het IJsberenforum, op Hookers weten ze zelfs nog van niks...
Met dank aan katholiek om het hier als eerste te melden! Scheelde me een tevergeefs ritje afgelopen woensdag.

-

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Ik hoorde recentelijk van een theke dat de verbouwing in de loop van deze week klaar zou zijn. Weet niet of het slim is om meteen open te gaan, want de meiden zijn zo een beetje op weg naar huis (vandaar ook minder happy hours). Afgelopen weken waren wel leuk met al die volle kleine RTCs... even ter aanvulling van het overzicht een paar posts terug, want op de randgevallen na (Dietzenbach, Annabella, Romantika, Airport?) ben ik overal wel geweest.

In de old school RTCs (Arabella, Venus, Grimberg) lijkt AO nog gewoon de standaard, meestal wordt er niet eens naar je preferentie gevraagd en als een meisje eens rubber only is dan zal ze daar zelf van te voren mee komen (zoals Ariana in Arabella).

Luderland maar een enkel keertje bezocht en het meisje daar leek weinig zin te neuken, maar toen ik na bijna 20 minuten pijpen en zoenen vroeg of neuken ook kon, sprong ze er meteen blanko bovenop. Sowieso wat bekende gezichten gezien daar.

Verena eigenlijk de enige waar ik het idee had dat nzc niet meer de bedoeling was. Eerste meisje erg leuk en knuffelig, maar op de kamer bijzonder stellig dat ze alleen met rubber werkt (alles) en na de kleine discussie was de sfeer ook meteen weg... al kan het ook zo maar dat ze een spelletje speelde*. Volgende meisje vroeg op de kamer naar de rubberpreferenties en was daarna bijzonder duidelijk dat dit binnenskamers moest blijven, dat we op de bank al lang hadden gesproken over haar vorige club waar AO standaard is kan hierbij geholpen hebben. Daarna ook niet meer geweest, al komt dat binnenkort vast weer eens(blijf het een gezellige toko vinden).

Freude zelf voor het grootste deel van het jaar geen rubber gezien, maar ik bedenk me ook dat ik voornamelijk met bekenden op de kamer ben geweest. Bij nieuwe meisjes werd er 1 keer geen woord over gezegd en de tweede was bijzonder verbaasd en vroeg direct ook andere meisjes wel zonder neuken. Ik hoorde haar later met een vriendin in het Roemeens wat neerbuigend over een "fara" meisje praten. Wel behoorlijk veel Freude meisjes die kennelijk zonder problemen voor minder geld in de andere clubs aan de slag gingen.

*om het verhaal van dat leuke rubbermeisje af te maken: kom ik haar ruim een week later in een van de old school clubs tegen (ze kende me, maar wist niet precies meer hoe en wat). Beetje met haar gegeind en bedacht hoe ik de algehele service standaard ter sprake moest brengen, toen ze zelf erg welwillend op een trio met een andere tiener aanstuurde (welke inmiddels ook haar tong al in mijn mond had gestoken).. deze kan het woord condoom volgens mij niet eens spellen. Wel makkelijk om zo een dame te hebben die tegen de andere zegt "ga eens echt pijpen" en na er zelf zonder seconde twijfel op te zijn gesprongen, na een tijdje zegt "nu jij". Ben eigenlijk geen fan van trio's, maar deze was leuk (en niet alleen omdat ik die kleine bare kreeg). Een goed gespendeerde 60 euro :D

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Ik begreep gesloten vanwege herstel na waterschade.

Eén dame van Freude in Venus vertelde, dat deze de 20e weer zou openen.
Bij navraag konden 2 andere Freude dames in Arabella geen antwoord geven hierover.

Er zou ook een Burger King direct naast worden gebouwd, voor de liefhebbers van meer dan een fur-burger...

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Burger king is inmiddels als open en kennelijk gaat de club dinsdag weer open, maar zoals altijd bij de rtc's: eerst zien dan geloven.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Wordt er op de site van Freude39 geen melding gemaakt van precieze datum van openstelling?

victor

Snuffelaar
2 apr 2018
4
0
De club is al een lange tijd weer geopend en ben er meerdere keren geweest.
Laatste keer een erg goede ervaring gehad met Roemeense Deea afkomstig uit Pitesti.
Zeer vriendelijke meid. Laat zeer veel toe en vraagt op de kamer of je met of zonder condoom wilt neuken. Ik wilde natuurlijk zonder. :D .
Geen enkel probleem zei ze en ze doet het voor dezelfde prijs als met. Schijnbaar genoot ze zelf ook heerlijk van de seks want ze lag onder me te spinnen als een krolse kat met een smile van oor tot oor. En squirten dat ze kan zeg. Toen we klaar waren was het bed zeiknat geworden van haar geile kut vocht.
Deea is een hele lieve en mooie Roemeense meid die dol is op seks. We hadden zeer zeker een persoonlijke klik want na de seks nog 20 minuten zitten te dollen met haar en haar heerlijk geknuffeld en gemasseerd.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
707
534
Hoi Victor, wanneer ben je laatst geweest?
Zou graag dame ook ontmoeten?
Hoe ziet ze eruit.....
Als je club beld geven ze dan info of ze er is?

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
4fun zei:
Doen alle dames in deze rtc bare zoals in Villa Venus?

4fun

Van een ander forum:
International Sexguide zei:
About 1/2 of the girls only allow AO in Freude in my experience based on a few visits.

I couldn't find any A0 in Verena during my one visit last Sept, although I only asked 4 girls.

Terug
Naar boven