Freude39 - (FKK) Bochum

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Voor de info, Bella doet gewoon AO. Al probeert ze meestal onder CIP uit te komen. In het algemeen probeert ze de tijd in de kamer zo lang mogelijk te maken, met zo min mogelijk echte actie (en een wat sneller klokkie dan gewoon). Wat dat betreft was het vorig jaar een stuk leuker met haar, toen was ze ook net nieuw.

Sanook1

Toogplakker
2 mrt 2017
61
4
Bel eerst even naar freude, Ik was vandaag in Villa Venus en daar werd verteld dat Freude gesloten was, Ik zag ook Veel dames van Freude in Venus lopen

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Klopt, Freude heeft zijn jaarlijkse winterstop. De dames zijn verspreid over de andere RTCs. Vorig jaar was dit een bijzonder leuke tijd, met de kleine clubjes die bijna uit hun voegen barstten met die extra meiden.

Sanook, heb je enige namen van de Freude transfers?

Sanook1

Toogplakker
2 mrt 2017
61
4
nee sorry heb geen namen dat komt omdat ik niet de namen van iedereen onthoud maar vooral de gezichten,
de bankjes bij villa Venus waren in vedergeval allemaal bezet :p

Cy0530

Snuffelaar
8 mei 2016
18
1
Freude zou dicht zijn tot 7 januari. Dixit Bella die in Grimberg zit. Daar zit nu ook Andrea (ex Venus). Alice uit Freude ben ik in Arabella tegengekomen. Rest vd dames weet ik niet.

Sanook1

Toogplakker
2 mrt 2017
61
4
iemand nog iets over deze club gehoord? wanneer die weer opengaat ? of is hij alweer open en heb ik iets gemist

Sanook1

Toogplakker
2 mrt 2017
61
4
real_person zei:
Volgens freiercafe.sex al bijna twee maanden open. Ik ben zelf nog aan het plannen om te gaan.

Ok thanks voor de info zal binnenkort ook weer een keer gaan en een ervaring delen hier

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Kwam rond 23 uur aan vanuit Grimbergsauna (zie daaronder ervaring van afgelopen avond).
Ondanks late tijdstip standaard € 30 entree.

Vanwege de 2 eerdere rondes bij Grim, wilde ik één goede kamer daar pakken, dus ben eerst rustig gaan zitten wachten totdat ik (bijna) alle dames had gezien.

Ik begrijp nu waar veel slanke dames van Arabella zijn gebleven...
Zag daar iig afgelopen avond: Alina, Elly (wel wat aangekomen) en Super-cuty Antonia !!!

Sindy (fraai lijf, vaste plek daar maar regelmatig in Arabella) herkende mij en kwam zelf een sales-poging doen (beetje net zoals Angie altijd zich actief "vermarket" bij Grim), maar had daar geen zin in. Bij haar wisselend van mindere tot uitstekende ervaring gehad.

Antonia had ik tijdens kerstperiode gemist had bij Arabella omdat daar toen steeds een rij mannen op haar wachtten (toen alleen even tijdens haar 3 minuten rookpauze even mee mogen kletsen, ze spreekt bij voorkeur Engels).

Om niet te enthousiast over te komen, heb ik wel een halve minuut gewacht nadat ze zat, tot ik vroeg naast haar te mogen zitten :D
Net sigaretje opgestoken, maar het mocht :)
Even gekletst, paar grapjes gemaakt en na de sigaret een halfzachte poging tot "bankactiviteit", waarna ze al snel niet echt enthousiast vroeg of ik naar de zimmer wilde.
Wel opvallend verontschuldigde ze zich bij een (klein) tongzoentje, dat die waarschijnlijk naar sigarettenrook smaakte (wel beleefd).
Eigenlijk moet ik hier nu stoppen met de review, want ze gaf vooraf aan dat ze het alleen veilig doet :cry:

Dus veel signalen op rood, maar deze optikfik wilde ik niet aan mij voorbij laten gaan.

Vreemd genoeg bleken wat extra grapjes onderweg naar de kamer haar stemming wat beter te maken (stond o.a. alleen een kaart met haar naam in de vitrine, dus ik zei dat het terecht was dat ik haar niet had herkend met zo'n lelijke foto) en op de kamer werd ze nog vrolijker met nog wat meer small talk en grapjes heen en weer.
Zelfs pijpen ging beschermd :roll: en hoewel niet slecht of erg kort, valt dat toch tegen.
Dus maar gevraagd of standje 69 kon, verveelde ik me minder...
Goede keuze, want al vrij snel soms een kreetje tijdens het pijpen en ze trok zich dan even terug. Op mijn vraag of het te ruw was, werd ontkennend geantwoord. Dus maar extra mijn best gedaan met succes. Pijpen lukte niet meer en ze kwam vol op mijn gezicht zitten. Kreeg bijna geen adem, maar wat een manier om te sterven onder dat fraaie poesje en prachtige billen.
Uiteindelijk riep ze "stop" en toen enthousiast cowgirl en missio afgerond (wel dus helaas beschermd).

Direct na de intensieve sessie werd ze wel gelijk weer een stukje afstandelijker, maar ondanks alles toch een optikfik++.

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Antonia begon de laatste keer dat ik haar had ook meteen over de stap naar beschermde sex. Mogelijk slechte invloed van haar "vriendinnetje" Andra in Arabella die het niet zonder doet, maar toch de nodige klandizie heeft (niet onterecht).

Daarbij moet ik wel zeggen dat deze sessie eigenlijk beter (en vooral leuker) was dan de keren hiervoor. Wel pijpen zonder overigens toen ik simpelweg vroeg "pijpen ook met?", toen ze het rubbertje pakte... en dus weer weglegde. Voorzichtig geprobeerd om wat meer te krijgen door met mijn eikel tussen haar schaamlippen te wrijven en het puntje af en toe een beetje naar binnen, maar bij meer dan de halve eikel draaide ze haar heupen weg (wel lachen, want "echte" safe meiden zouden dit al nooit toestaan).

Het helpt waarschijnlijk dat ik die dot al een aantal keer gevuld heb, anders was het wel frustrerend geweest. Nu maar zien of ze deze service standaard volhoudt.

Trouwens wel vaker gehad in RTC's, dat die paar safe meiden eigenlijk veel betere service geven. Veel van de AO meiden zien het spreiden van de benen zonder rubber in de buurt toch als "job done".

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Kwam vrijdag na bezoek Arabella tegen 23.30 aan.
entree € 30 (geen happy hour in het weekend).

Mix van slank tot kort gedrongen aanwezig, voor ieder wat keus :p

4e ronde van de dag met Edah gekamerd (blond, slank, bijna "plat" met harde tepeltjes).
Uit Bulgarije van Turkse afkomst.
Beetje vreemde sessie, want het leek of ze veel pijn had ondanks glijmiddel, mijn niet overdreven groot apparaat en ik vanwege haar reactie heel voorzichtig deed.
Toen ik na een tijd vroeg of we misschien beter konden stoppen (pijn is niet echt mijn kink), gaf ze aan dat het geen probleem was en leek vervolgens geen last meer te hebben :?:
Verder wel vriendelijk, spreekt alleen nauwelijks Duits ondanks al een jaar in Duitsland.

Zag fraaie Antonia ook weer. Die is zo populair, dat ze al wordt benaderd als ze na een kamerbezoek haar spullen pakt voor "opknapbeurt" en vervolgens de kerels op haar bankje wachten op haar terugkomst. Ondank een aantal andere fraaie dames is ze ook wel de uitblinker.

Freude bevalt mij wel als achtervang bij bezoek van Arabella of Grim (bij tegenvallend bezoek of nog trek in meer).
Altijd voldoende keuze.

brave

Snuffelaar
27 jul 2015
10
1
Afgelopen zaterdag kwam ik langs freude 39 getwijfeld maar toch maar gestopt ondanks beperkte tijd en achteraf totaal geen spijt van gehad , 30 EUR inkom rond 11u bevallige kim deed de deur open en had wel zin in haar maar eerst toch maar eens rond zien waren een 10 tal dames aanwezig veelal Roemeense zo te horen waarvan er enkele zaten te lonken naar me maar uit ervaring weet ik dat je met die niet de beste sex kan beleven zag ik daar een een mooie dame zitten die helemaal niet lonkte of lachte en eerder verlegen keek en Nicoletta bleek te heten even polsen wat er mogelijk was 30 EUR v 20 min en alles zonder zei ze onmiddellijk beginnen zoenen wat zalig was met volle overgave en elkaar knuffelend gelijk een verliefd stel wat mij op mijn gemak stelde na een 10 min naar de kamer gegaan en rechtstaand kussend zakte zei langzaam af naar mij knoer harde jongen om mij een zalige pijpbeurt te geven al snel lagen wij op bed en heb haar dan verwend zachtjes aan haar borsten likkend waar ze duidelijk van genoot om daarna aan haar frisse kutje te sabbelen tot ze kirde van plezier , dan verder zei on top op haar hukken en het op zijn hondjes is mijn lievelings standje afgemaakt en haar lekker nauwe kutje volgepompt , er zaten jongere en mischien knappere , haar borsten waren nietmeer zo stevig maar had zeker een goeie keuze gemaakt daarna douchen en verder , volgende keer ga ik zeker weer met haar . Nog dit al ga ik daar niet voor was wat meer keuze om te eten belegde broodjes maar was dik inorde

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Gisterenavond bij F39 geweest. Het lijkt erop dat onze hobby hier niet meer gedaan kan worden. Met vier dames geneukt, waarvan enkelen eerder ook zonder geneukt had. Alle vier dames met condoom geneukt. Jammer dit...

Petertje

Toogplakker
28 mei 2019
86
3
Vandaag in freude geweest

Andrea
Roemeense blonde kleine dame
22, vlot Frans sprekend maar geen Duits

Ouderwetse dienstverlening
Moest wel ff aandringen op de kamer maar was daarna verder geen probleem
Wilde niet intern doneren, totdat het zover was, toen moest ik haar volspuiten fluisterde ze me in mijn oor

Lieve dame, gfe gekregen

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Met slappe kleine tietjes?
Dan zou het wel eens Andreea uit M exclusiv geweest kunnen zijn.
Die heeft namelijk een tijd in Parijs gewerkt naar eigen zeggen...

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
katholiek zei:
Met slappe kleine tietjes?
Dan zou het wel eens Andreea uit M exclusiv geweest kunnen zijn.
Die heeft namelijk een tijd in Parijs gewerkt naar eigen zeggen...

Nee dat is ze niet. Dit betreft wel een knap meisje, nieuw in Germania.
Wel een klein negatief puntje te noemen... op de bank vraag ze wel, al is dat verboden in Freude, 50 euro voor het totaal pakket 😉

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Ik ben momenteel in Freude 39. Net met Mady gehamerd. Een Roemeense, niet heel slank, maar wel heel lief.
Op de kamer werd onmiddellijk een condoom klaargelegd. Na wat tongzoenen begon ze me te pijpen. Gelukkig zonder condoom, en ik moet zeggen dat ze het absoluut niet slecht deed.
Daarna de rollen omgekeerd. Eerst bleef ze redelijk koel bij het beffen. Maar na een tijd werd ze natter en natter en ze begon echt te genieten van mijn tong.
Bijna op het hoogtepunt ging ik naar boven, en zonder iets te zeggen liet ze me blanco toe in haar kutje. Een heftige neukpartij volgde en ook haar kutje volspuiten was vanzelfsprekend.
Al een goed begin van de avond.
Nzc is dus nog mogelijk. Al weet ik niet als iedereen dit doet. Er hangt uitdrukkelijk op dat je het moet melden aan de theke als meiden nzc tegen meerprijs aanbieden.
Zonder meerprijs mag dus 😜

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
En nog een 2e keer gekamerd met de Bulgaarse Anastasia. Weeral een meid waarmee ik een goede klik had. Naast goede seks was er ook een leuk gesprek mee te voeren.
Pijpen deed ze ook meer dan verdienstelijk, zonder condoom. Beffen en tongzoenen was mogelijk. Toen ze vroeg als ik haar wilde neuken nam ze wel een condoom. Ik heb haar laten doen, ik heb niet gevraagd om zonder te mogen. En ik moet toegeven, we hebben zo ook lekker geneukt. Zij boven op mij. Ik ben zalig klaargekomen en heb haar volgespoten, weliswaar in het rubbertje.
Voor 100 euro een leuke avond gehad. 15 euro inkom. 2x op de kamer geweest aan 30euro per sessie, nog wat extra gegeven aan de dames.
En tussendoor nog wat kunnen genieten van een saunaatje, wat relaxen in de kino, wat beperkt eten en drinken en vooral genieten van te kijken naar de vele naakte dames.

Terug
Naar boven