Freude39 - (FKK) Bochum

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Vandaag op terugweg naar huis nog eens bij Freude 39 binnengewipt. Nzc lijkt me hier eerder regel dan uitzondering.

Ik was er op 19.50u. Inkom was 30 euro tot 20.00u. Dus heb ik maar 10 minuutjes gewacht, en dan was het slechts 10 euro.

Madi was weer aanwezig, en aangezien ze het vorige week voortreffelijk gedaan had, zijn we al snel op de kamer beland. Ook nu weer werd er onmiddellijk netjes een condoom klaargelegd. Maar zodra we na het pijpen en beffen aan neuken toekwamen, leek ze het vergeten te zijn. Mijn pik schoof als vanzelf haar kletsnatte kutje. Eerst zij on top, daarna gewisseld. Al tongzoenend trok ze me stevig en diep naar binnen, en haar kutje werd al snel volgespoten.
Als beloning heb ik haar nog een massage gegeven, wat ze wel leek te waarderen. Ook het vermelden waard: tijdens het beffen was ze absoluut niet vies van een vinger diep in haar kutje. Ook niet van twee vingers, of 3 vingers. Verder ben ik niet gegaan, zou ook niet meer lukken, denk ik.

In de pauze nog wat genoten van de vele naakte dames, een drankje, een beetje eten (appeltje, eitje, chocoladebroodje), een saunaatje, en op de koop toe kreeg ik nog een live show in de kino. Een man werd er gepijpt, en even later volgde een geile neukpartij voor alle toeschouwers. Dit wel met condoom uiteraard. En dat allemaal voor 10 euro inkom.

Ik was aan het twijfelen om die geile dame ook eens te neuken in de kino. Maar uiteindelijk heb ik gekozen voor Madelina. Een grote slanke meid met lange blonde haren, kleine tietjes en een superstrak poesje. Een condoom kwam zelfs niet ter sprake. Mijn piemel verdween blank in haar strakke poes.
Ik moet wel zeggen, ze is een van de mooiste meiden die er rondliepen. Maar de seks (pijpen, beffen, nzc, tongzoenen) voelde geforceerd aan. Ik had niet de klik die ik met Madi had. Gelukkig dat ze er goed uitziet en zo'n heerlijk strakke kut had. Zodoende ben ik toch lekker kunnen klaarkomen.

Dat was het voor vandaag, mijn zaad was op.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik lees zelfs tussen 11 en 12 gratis entree. Zijn er net als bij Ar#bella, L#derland en de Gr#mbergsauna foto's van de betreffende dames in een vitrine aanwezig? Bvd

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Ja, er is inderdaad een vitrine met de namen van de aanwezige dames. Ongeveer bij de helft ook met foto, de rest allen met naam.
Verder geen info over de aangeboden service van de dames.

kittynygel

Snuffelaar
24 apr 2017
14
15
Na een k*tervaring in Ar#bella gisteren vandaag gekozen om Freude dan maar te bezoeken.
Er was een slanke bruinblonde zeer knappe dame (om de hoek bij de dranken) die ik nog niet had gezien maar na een gesprekje blijkt dat ze al langer in het vak zit en een aantal jaren geleden zelfs in VV werkte.
Dat was voor ik daar kwam in ieder geval.

Toen ik zei dat ik daar al vaker was geweest had ze het over dat iedereen het daar zonder deed.
Het werd al snel duidelijk dat zij dat dus niet deed.
Ook niet na wat charmeren.
Stilletjes afgedropen met het gevoel van een blauwtje te lopen.

Dan maar gewacht op Madelina na de reviews hier gelezen te hebben.
Lekker dun, helemaal mijn ding.
Op de kamer was ze heel relaxed. Veel lachen, rustig kussen en langzaam pijpen.
Helemaal zoals ik het graag heb.
Toen ze wat te snel ging, ging ze direct terug langzamer als ik het vroeg.
Heerlijk in meerdere posities genomen met een ontspannen ontlading.
Geen stress bij haar en voor herhaling vatbaar.

Na het douchen en wat rust bij een Roemeense Tanja gaan zitten. Nieuw sinds 1 dikke week.
Kleinerer, slank (iets minder slank dan Madelina), mooi handje vol stevige borsten en lang zwart haar.
Op de kamer wat kussen en toen begon ze te pijpen.
Wel een vreemde manier.
2 of drie keer op en neer met haar mond en dan paar keer met de hand en zo ging het door.
Niet echt opwindend dus zelf maar wat mee gaan spelen.

Eens het zover was in missio binnen gegaan en ze was nauw en zacht van binnen.
Aangezien ik al wat te verwerken had gehad wist ik dat ik eens het zover was zo snel mogelijk moest lossen.
Eens voorbij een bepaald punt lukt het mij anders niet meer en kan ik nog uren doorgaan zonder resultaat.
Nadeel van veel bezoeken kort na elkaar bij mij.

Dan naar doggy en ze deed gewillig mee.
Toch leek ze wat last te hebben in die positie.
Ze deed niet moeilijk, klaagde niet maar draaide toen zelf om zonder klachten maar het was wel duidelijk.
Veel aangenamer dan die trienen die echt overdreven gaan klagen.
Terug in missionaris afgewerkt.
Aangezien het iets te snel was stelde ze me voor om mij te masseren.
Voor mij moest dat niet maar ze wou geen problemen met de theke.
Nog maar even blijven nagenieten dan.
Buiten het pijpen was ook zij een aanganame ervaring.
Misschien had ze een verstopte neus? Ik weet het niet.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Vandaag voor de eerste maal freude39 bezocht. Eigenlijk niet helemaal want zo'n 2 jaar geleden was ik even binnen en was de prijsopbouw heel anders namelijk 3 maal voor 90€, 2 maal voor 70€ en 1 maal 40€. Dit beviel me niet echt dus was toen gelijk weer weggegaan. Nu betaal je gewoon 30€ per kamergang voor 20 minuten. Das dus wel 5 minuten minder dan de clubs als Ar#bella, villa venus, Grimb#rgsauna en L#derland. Het geeft toch wel wat meer tijdsdruk maar de reden dat ik vandaag in freude39 was had te maken met de gratis entree tussen 10 en 11 en als zuinige Hollander klinkt dat als muziek in de oren.

Ik was 11 uur binnen en de foto's in de vitrine waren nog niet klaargezet maar later bleek dat er 24 dames aanwezig waren waarvan ook een deel van Ar#bella omdat daar afgelopen nacht brand heeft gewoed waardoor dames naar freude39 uitweken omdat het vandaag gesloten was. Wat opvalt is dat je niet gelijk 2 handdoeken meekrijgt maar men gaat ervan uit dat je een badjas aantrekt en krijg dan 1 kleine handdoek mee. Ik vind een badjas niet fijn om te dragen dus kreeg een grote handdoek en een kleine handdoek.

Wat opvalt met andere clubs als Ar#bella en villa v#nus is de grootte van het zitgedeelte en het aantal dames. Er waren 24 dames en het is een stuk groter waardoor het voor mijn gevoel wel een stuk minder intiem/knus is. Ik schrok nog even toen ik de kluissleutel kwijt was. Ik heb hem gevonden maar het was losgeraakt van het bandje.

Veel kluisjes om je waardevolle spullen in op te bergen en de inhoud is ook prima omdat het aardig diep is zodat er veel in kan. Douches zijn goed en je hoeft niet constant de knop in te drukken om de waterstraal te laten voortduren. De zeepdispenser is wel voor verbetering vatbaar want er komt maar weinig zeep uit. Bij de drankautomaat was ik verbaasd dat alleen cola
light beschikbaar was.

Ik denk na vandaag dat mijn bezoek aan freude39 eenmalig was. Dat heeft 2 redenen. Ik vind het te groot waardoor minder sfeer maar een ander probleem is dat veel dames niet onze service leveren. Bij Ar#bella, vill# v#nus, L#derland en de Gr#mbergsauna kun je er bijna altijd vanuitgaan dat je er blanco in kan maar dat is in freude39 wel even anders. Ik heb niet veel zin om iedere keer aan te horen dat het met condoom is of om er zelf eerst om te moeten vragen. Van de 24 dames waren er niet heel veel dames die ik echt aantrekkelijk vond. Nog een punt is de tijdsduur voor 30€. Die is namelijk maar 20 minuten. Toch 5 minuten minder als de meeste andere clubs dus toch wat meer tijdsdruk.

Ik heb in totaal 3 maal gekamerd waarvan tweemaal met Nicoletta afkomstig van Ar@bella en met Simona met bril. Die had ik gelijk herkend. Mooie vrouwelijke vormen en goede kont. Ik ging naast haar zitten op de bank en ze zei er gelijk bij met condoom. Ik dacht nou de eerste keer met condoom moet wel lukken. Op de bank en in de kamer had ik niet echt een klik met haar. Zoenen was niet echt aan haar besteed en ze kon me niet echt opgeilen omdat ze wat afstandelijk overkwam. De geilheid spatte er niet vanaf. Ook niet echt spraakzaam en toen ik haar een tijdje aan het neuken was raakte ze wat geïrriteerd. Dat kon ik merken aan bepaalde opmerkingen en later over klaarkomen. Nee het neuken was niet echt aangenaam en het pijpen was niet echt bijzonder. Ik had klaar kunnen komen maar ik had weinig zin om mijn zaad in een condoom te spuiten in plaats van een kutje dus zonder klaar te komen heb ik de sessie beëindigd.

Ik was nog steeds geil en toen ik langs een dame liep zei ze dat ze Nicoletta heette en het haar eerste dag was in freude39 ivm brand in Ar@bella. Ik snapte het niet want ik las op een forum dat er al een Nicoletta werkzaam was dus dat kon deze niet zijn. Ik wist wel dat de Nicoletta in freude39 wel onze service zou leveren maar die was er dus niet. Deze Nicoletta uit Ar@bella zou toch ook onze service moeten leveren aangezien nagenoeg alle dames uit Ar@bella onze service leveren. Dat bleek ook zo toen ik naast haar zat op de bank. Best aantrekkelijke dame. Ze kende mij van Ar@bella maar kende haar niet en dus ook nooit bezocht. Best aantrekkelijk lichaam en goede kont maar alleen haar tieten zijn wat klein. Maar deze dame maakte me wel geil. Heerlijk tongzoenen op de bank en in de kamer. Mijn pik was superstijf. Verschillende standjes gedaan en ik kwam vroegtijdig klaar maar ben gewoon daarna door blijven neuken. Geil was op dat moment het gekreun en gesteun die mij ten gehore kwam uit een naastgelegen kamer.

Omdat ik geen zin om onze service af te dwingen ben ik nogmaals met haar gaan kameren en heb me sufgeneukt maar klaarkomen ging me niet meer lukken maar desondanks had Nicoletta mijn dag goedgemaakt. Ze vertelde nog begin oktober met vakantie te gaan voor 1 maand.

Er was nog een dame Nina genaamd die me een beetje zat uit te dagen. Ze kwam dicht tegen me aan terwijl ik aan de grote tafel zat en begon met me te tongzoenen. Ze vond me mooi. Dan kroop ze onder de tafel en zat met haar hand aan mijn been. Das wel leuk een beetje dollen met mekaar.

Heb regelmatig langs de kamers gelopen om wat sexgeluiden op te vangen wat mij wel kan opwinden. Soms kwam een kerel luidkeels klaar en een dame die lekker meekreunt.

Nog iets opvallend is het ontbreken van hoofdkussens op de kamee. Wel jammer want het geeft wat meer comfort en ontspant.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Kunnen jullie aub stoppen met alle andere clubs in een topic zoals Freude39 te noemen, de zoekmachine wordt er tureluurs van en ik ook, ik blijf niet postings editen waar namen van clubs in vernoemd worden Ar#bella, vill# v#nus, L#derland en de Gr#mbergsauna

De volgende gaat gewoon weg, als is het nog zon lap verhaal.
Als iemand zoekt op Freude dan moet hij hier terecht komen en niet in 20 andere topics, omdat die er zijdelings genoemd wordt. !

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Gisteren voor het eerst Freude 39 geweest. Was er pas rond 22 uur, volgens het internet is het zondag open tot 24 uur dus nog ruim voldoende tijd.

Op het eerste zicht waren de dames aanwezig niet zo mijn smaak. Het is geen line up zoals bijvoorbeeld Acapulco. Maar toch waren er 2 knappe en enkele te doen.

Eerst bij Vanessa gaan zitten. Super slank, klein met knap gezichtje, donker haar en 20 jaar oud. Kleine borstjes maar dat is geen probleem. Ze was niet veel van zeggen en leek niet meer veel zin te hebben. Zag er ook moe uit. Op een bepaald moment gaf ze aan 10 minuten pauze te nemen dan daarna konden wij naar de kamer. Maar de dame bleef 20 wellicht eerder 30 minuten bij andere dames aan de overkant die samentroepten. Om 22 uur 45 kwam er een man zeggen dat de laatste ronde aangebroken was, dus tot 24 uur zou de club niet open blijven. Ik probeerde nog even haar aandacht te trekken maar had geen zin haar aan te spreken tussen 5 andere vrouwen waarmee ze aan het praten waren.

Gelukkig kwam een grote knappe blonde terug van kamer, slank met leuke borsten. Ik besloot op haar te wachten. Toen ze terug was meteen haar aangesproken om naar kamer te gaan omdat het ondertussen al 10 minuten later was dan het bericht van de laatste kamergang. Dame noemde Erika een 21 jarige roemeense. Best een goeie kamergang maar dame doet het alleen met gaf aan op de kamer. Ik had niets op voorhand gevraagd dus had er geen problemen mee. Consersatie was niet zo gemakkelijk dame spreekt weinig engels.

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
Erika doet het ook zonder, maar mogelijk niet met nieuwe klanten
ze heeft al een lange geschiedenis achter de rug in onder andere verena en romantika

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Flori zou vandaag weer terug zijn van vakantie en in Freude39 werkzaam zijn. Mocht iemand haar zien dan graag een reactie? Bvd

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Vanmorgen iets na 10.00 uur was ik al binnen. De theke kende ik nog niet. Volgens mij heette ze Katalina . Een leuke vrouw merkte ik al toen ik vroeg om een handdoek in plaats van een badjas. Ik keek uiteraard naar de setcards maar die was verre van compleet zo vroeg. Nog maar zo'n 6 foto's/namen. Gelukkig wel al de foto van Flori waar ik voor kwam. Ik ken haar van ###### maar ze vertelde hier al 3 jaar gewerkt te hebben. Toen ik me uitgekleden en gedouched had merkte ik dat het nog erg rustig was met dames. Alleen een donkere meid met lange golvende/gekrulde blonde haren, volgens mij Kira genaamd, zat als enige op de bank.

Ik wachtte op de komst van Flori en toen ze aan kwam lopen gelijk een vette tongzoen. Ging naast haar zitten en wat gekletst. Ze pakte wat drinken voor me en we knuffelden verder. Vervolgens heb ik met haar gekamerd wat me weer prima is bevallen. Cow-girl beheerst ze goed en ze doet het lekker geil namelijk ook de grhurkte variant. Anaal doet ze ook net als Anna overigens maar dan wel mit Gummi.

Af en toe kwamen wat meiden bij elkaar om te discussiëren of wat dan ook en ik merkte dat Flori best aanwezig was m a.w. ze is niet op haar mondje gevallen. Er waren 23 setcards dus dat was niet zoveel maar misschien dat op zondag wat minder dames werken na een lange dag aangezien op zaterdag tot 02.00 uur wordt gewerkt. Nina kwam pas tegen 11.30 uur en volgens mij zei de theke hier wat van tegen haar.

Ik keek regelmatig naar de foto's en Delia zag er aantrekkelijk uit maar de betreffende dame opsporen valt nog niet mee. Ik vroeg het Flori maar op dat moment was ze bezet. Ik heb vernomen van anderen dat Delia erg goed is en mooi. Op een gegeven moment was ze vrij en ging ze naar haar plek. Echt een mooie meid met een mooi figuur en geheel verschoond van tattoos. Ik had gelezen dat ze het Engels beter beheerst dan het Duits dus dat eerste maar aangehouden. Lekker knuffelen op de bank en vervolgens pakte ze mijn hand en liepen we samen naar de kamer. De sex was prima en het is een lieve meid. Pijpen deed ze lekker diep en toen ie behoorlijk stijf was riep ze anaconda. Ik zei dat meer dames dat al eens tegen mij hebben gezegd. Tijdens de missio zat ze lekker aan mijn tepels. Als minpuntje ksn ik zeggen dat ze af en toe iets te veel (mee) beweegt. Ik heb liever als een dame niet meebeweegt.

Janina was niet aanwezig helaas maar ik zag wel een dame die daar veel op leek qua gezicht en lichaamsbouw. Het bleek om Dana te gaan en ze bleek haar nichtje te zijn. Ik sprak haar even aan en merkte dat het een vriendelijke dame was. Ik had met haar willen kameren maar dat gebeurde niet.

Een Bulgaarse meid, Lori genaamd, had een oogje op mij en begon me spontaan te zoenen. Ik wilde nog niet kameren maar een poosje later vroeg ze me haar rug in te smeren met bodylotion en probeerde me weer in te palmen. Ik vroeg naar de service en toen dat oké was ben ik met haar meegegaan voor een kamer. Toch wat gemengde gevoelens want ze was best passief en weinig spraakzaam. Pijpen was niet zo heel bijzonder en nu ook weer de opmerking van een grote pik. De benen deed ze tijdens de sex niet ver genoeg naar buiten waardoor ik niet lekker diep kon doorstoten. Heb haar vrij lang geneukt en af en toe zuchtte en steunde ze wat en moest ik een beetje voorzichtig zijn en ze noemde mij een sexmachine. Dat heb ik vaker gehoord dus misschien is dat wel zo. Ze vertelde één jaar werkzaam te zijn in deze club. Volgens mij was anaal ook mogelijk hoewel dit niet op haar foto stond vermeld.

Al met al een leuk verblijf al waren wat Arabella dames niet van de partij zoals Nicoletta, Jessy, Janina, Maria, Catalea etc. Denise was er wel maar ik weet niet of dat de Denisa is van Arabella.

Heb af en toe nog gesproken met een Duitse man en hij raadde mij Dana en Andrea aan. De volgende keer maar weer eens op zaterdag gaan denk ik om meer dames aan te treffen.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ben de laatste weken nog 2 keer Freude geweest

Vorige week gekamerd met Kathy. Jonge 20 jarige Roemeense, je zou haar nog jonger kunnen schatten. Zeer slank en kleine borstjes. Zwart haar zo'n beetje een zigeuner type. Haar service is helaas wat minder en mentaliteit ook niet zo top. Het is geen gemakkelijke of meegaande dame. Geen tongzoenen en pertinent nee op de vraag of zonder mogelijk is. Wel een goede pijpbeurt gekregen en neuken was zeer fijn. Ze is echt nog heel strak. Voor 30 euro wil ik haar nog wel eens doen.

Ook weer gekamerd met Erika. Het was de laatste kamer voor haar van de dag de club stond op sluiten. Hierdoor was haar service net wat minder, het moest allemaal snel gaan. Zeer knappe verschijning en mentaliteit beter dan Kathy

Vorige week gekamerd met een kleinere slanke zwart harige dame, naam ben ik vergeten zal volgende keer wat beter op de setcards letten of onthouden. Ik dacht dat het een Roemeense was, ook beetje gipsy achtig en mooi borstjes niet super groot maar ook niet klein. Leeftijd geen idee ik vermoed tussen 22 a 25 jaar. Dame zat in mijn 3 bezoeken steeds op de dezelfde plaats. Achter de toog aan de inkom waar je moet betalen, links heb je zo'n hookje waar je ook drank kan nemen. Ze zit recht over de drankautomaat die daar staat. Dame is meegaand en zonder is geen probleem.

Eergisteren gekamerd met een licht bruine harige(donker blond?) Roemeense van 27 jaar. Ook naam vergeten. Ook zeer vriendelijk meisje. Vrij slank, niet zo klein van gestalte en leuke borstjes. Ze zat als je aan de toog aan de inkom staat in het grote gedeelte links, in het middengedeelte niet tegen een muur. Gaf op de zetel meteen aan dat het enkel met kon. Gelet op het feit dat het al ruim na 00u was en het zaterdag om 2 uur sluit toch maar voor haar gekozen. Service was wel ok maar ik voelde niet echt een klik ondanks dat de dame echt wel heel goed haar best deed en ook vroeg wat ik graag wilde en hoe ik het graag had. Zoals eerder gezegd zonder kon wel niet. Ze gaf het meteen aan op het bankje en klaagde over het feite dat er zovelen het zonder willen. Daarmee ook niet geprobeerd haar te overtuigen. PS mijn excuses voor de 2 recensies zonder namen, twijfelde even om ik ze wel ging zetten maar toch maar geplaatst aangezien er misschien toch wel iemand is die weet over welke dames het gaat.

Zonder is hier geen evidente, zeker als je zoals ik vaak voor de knappe populaire dames gaat.

Positief punt aan Freude de goedkope inkom van 10 euro na 20 uur, ik ga zelden voor 20 uur dus dat is perfect voor mij. Er zijn redelijk wat dames aanwezig ik schat 25 ofzo gemiddeld, dat maakt dat er toch altijd wat tussen zit wat u zal aanstaan. Al zijn er ook vele mindere aantrekkelijke.

Negatief punt aan Freude vind ik dat sommige dames wat opdringerig zijn. Verschillende keren last van gehad. Zeker als je even de kat uit de boom kijkt, ik wacht meestal tot er een dame vrij komt die me aanstaat. Dat kan soms wat langer wachten zijn. De opdringerige dames zijn dan ook meestal de dames met weinig aantrek. Vanzelf een praatje komen maken er even komen bijzitten daar heb ik geen probleem mee. Maar aandringen en ongewenste handelingen vind ik toch wat minder, heb het al met 3 dames meegemaakt. Dat gaat van ongewenst proberen te zoenen, aan je lul zitten en je hand pakken en naar hun intieme delen leiden. Als ik geen interesse heb blok ik dat af, als het wat te ver gaat verwacht de dame immers een kamergang en als ik moet betalen kies ik zelf wel wie ik mee op kamer neem. Heb ook geen zin in het gedoe wat hier uit kan ontstaan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik lees zojuist dat Freude39 momenteel gesloten is i.v.m. een defecte verwarming. Herstel duurt tot in ieder geval begin januari.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Vanmiddag Freude39 bezocht maar alleen omdat de #### dames daar ook zijn. De sfeer is ver te zoeken in zo'n grote club vind ik. Toen ik binnenkwam zaten veel #### dames samen bijeen en ik werd gelijk aangesproken. Er waren iets meer dan 20 dames maar ontzettend weinig mannen. Ik werd snel vergezeld door een ene Cancu. Ik heb haar in een andere saunaclub in ############ al een keer gezien en volgens mij was haar beoordeling niet zo geweldig. Ze zei dat ze verliefd op me was en wilde met me naar de kino maar ik wilde even zitten en wat drinken. Met de nodige moeite kon ik haar van me afschudden. Ze ziet er zeker niet verkeerd uit maar ik wist dat ze geen topper was. Op een gegeven moment ging ik naast Eva zitten en ze vertelde dat ik haar eerste klant was. Het was inmiddels half 4 en ze was al om 10 uur begonnen dus de zaken liepen niet best voor haar. Na kort voorspel op de bank met haar gekamerd. Zoenen doet ze niet echt maar neuken was wel lekker. In doggy moest ik het rustig aan doen want ze had moeite met mijn gereedschap. De 20 minuten volgemaakt en nog even met Larissa gesproken. Ze wist me te vertellen dat de zusjes Emma en Andrea er helaas niet meer zijn en Ola, Sonja en Roxana zouden op vakantie zijn. Na de wip met Eva had ik niet veel zin meer om lang te blijven en na maar één kamergang de club binnen 2 uur verlaten wat voor mij zeer uitzonderlijk is.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Ik was er afgelopen zondag om dezelfde reden als Robbie. Een mooie gelegenheid om even een andere club van binnen te zien waarbij verzekerd van nzc service. Want ik begrijp dat dit voor nieuwe bezoekers van deze club geen zekerheid is. Voor mijn begrippen een ontzettend grote club. Het V###s-kliekje zat in een eigen hoekje wat gescheiden van de echte F39 dames. Alleen Alicia zat tussen de F39 bezetting, misschien om bij te kletsen met een vriendin, idk.

Het leek wel triodag. In de 3-4 uur dat ik er was zag ik wel 10 mannen met 2 dames gaan kameren. :shock: Het werd mij ook aangeboden, maar ik had er vandaag geen zin an. Heb gekamerd met L#####a en R#####a in 2 sessies.

Tussendoor zat ik even in de kino, maar dat is blijkbaar openbaar jachtterrein. In een half uurtje werd ik 3x aangesproken of ik gezelschap wilde. De eerste maakte het nog het meest bont. Die kwam vlak bij me staan en stelde vast dat wij naar een kamer gingen. :lol: Hierbij raakte ze me ook even aan bij de schouder, dus ik brutaal teruggrijpen bij haar welgevormde billen en uitgelegd dat het nu nog niet kon, maar wellicht later. Om vervolgens later zonder blikken of blozen naar R te lopen met haar jaretel gordeltje en heerlijk stevige tietjes. :D

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
ShortNick het noemen van namen van de dames is niet zo/n probleem he in een verzamel topic over Freude, het noemen van andere clubs daar in tegen wel.

cycle1983

Toogplakker
28 dec 2016
94
20
Waarom? In de zoekfunctie kan je toch aanduiden of je wil zoeken in de tekst of in de topictitel?

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Ik koos voor de veilige optie, omdat ik die specifieke regels lastig blijf vinden . Bij andere forums speelt dit niet en heb persoonlijk ook niet echt problemen om die zoekresultaten te interpreteren.
Dit is niet bedoelt als kritiek op de regels van deze site. Die respecteer ik, maar vind ze soms dus wat lastig om rekening mee te houden in mijn berichten.

En aangezien beide dames normaal dus niet in F39 werken, heb ik de namen dus geanonimiseerd, hoewel ik dat bij de eerste naam die ik noem vergeten ben zie ik nu.

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Weet iemand toevallig wat de status van deze club is?
Ik las namelijk op andere fora dat Freude39 permanent is gesloten. :?:

Terug
Naar boven