Friends with Benefits - Dame financieel helpen

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Ik ben benieuwd hoe jullie aankijken tegen het volgende.

Als een dame jou voorstelt om haar waar mogelijk financieel te ondersteunen in ruil voor friends with benefits, hoe beoordelen jullie dit dan of dat zeg maar rendabel is. De dates zijn dan veranderd van een kortere sexdate in een hele avond of middag of nacht gezellig samen met sex naar believen i.p.v. dat halve of hele uurtje, en dan niet meer voor sex betalen. In ruil daarvoor vraagt zij dan bij bepaalde uitgaven waarvoor ze geen geld genoeg heeft of jij kunt bijspringen.

Wanneer is dat een goede deal? Hoeveel lange dates of hoeveel keer klaarkomen rekenen jullie dan om naar €€'s om te bepalen hoeveel je haar financieel kunt sponsoren om het een beetje in evenwicht te houden of rendabel te maken.

Voorbeeld: Stel een dame rekent €100,- per half uur of €200,- per uur en je ging 2x per week voor €100,- dat is per maand €800,-. Maar dat zou ook te berekenen zijn als je 1x 4 uren (1 avond) ging maar dan heb je maar 1 dag i.p.v. 8 dagen plezier en zou beide €800,- kosten. Het voelt niet hetzelfde. Zouden jullie in beide gevallen zeggen dat je dan de dame voor €800,- in de maand zou ondersteunen? Of alleen in het eerste geval (2x per week) maar niet in het tweede geval. Hoeveel zou het tweede geval dan "waard zijn"? Of zouden jullie minder of meer sponsoren als je nu hele avonden met haar kunt zijn.
Oftewel, hoeveel hele avond dates / hoeveel keer klaarkomen per maand zou je willen hebben met haar als je haar die €800,- zou willen ondersteunen?

Ben benieuwd hoe jullie dit zien?

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Halverwege alle rekensommetjes was je me al kwijt :ROFLMAO: Niet omdat ik het niet begreep, maar meer omdat dit vooral een persoonlijke kwestie is. Als het om een dvp is die erom vraagt, dan zou je het nog eventueel terug kunnen rekenen naar haar normale diensten en tarieven, maar als het om een "echte" fwb relatie gaat met bijvoorbeeld een date, dan zou ik vooral kijken naar hoe graag je met haar samen wilt zijn. De seks is dan een onderdeel van die vriendschap/relatie of hoe je het ook wilt noemen. Dan wordt het een beetje geven en nemen wederzijds en zou ik er niet als een boekhouder berekeningen op los gaan laten om op dezelfde "waarde" uit te komen als bij dvp bezoekjes. Dan wordt zo'n persoonlijk contact toch wel erg zakelijk:unsure:

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Halverwege alle rekensommetjes was je me al kwijt :ROFLMAO: Niet omdat ik het niet begreep, maar meer omdat dit vooral een persoonlijke kwestie is. Als het om een dvp is die erom vraagt, dan zou je het nog eventueel terug kunnen rekenen naar haar normale diensten en tarieven, maar als het om een "echte" fwb relatie gaat met bijvoorbeeld een date, dan zou ik vooral kijken naar hoe graag je met haar samen wilt zijn. De seks is dan een onderdeel van die vriendschap/relatie of hoe je het ook wilt noemen. Dan wordt het een beetje geven en nemen wederzijds en zou ik er niet als een boekhouder berekeningen op los gaan laten om op dezelfde "waarde" uit te komen als bij dvp bezoekjes. Dan wordt zo'n persoonlijk contact toch wel erg zakelijk:unsure:
Het gaat om een dame die stopt / gestopt is, vandaar de rekensom. Misschien moet ik het loslaten want vindt haar gewoon leuk en moet ik gewoon voor mezelf een bedrag als grens stellen en dan maar zien hoe het loopt.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Zou zoekt hulp, zij is vragende partij.
Dan zou ik zeker niet de "hoofdprijs" gaan betalen.
Dan mag het wel goedkoper en ik zou ook nooit op voorhand dan betalen maar steeds per date.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Vooral die grens stellen is belangrijk.... Aangezien je haar leuk vind moet je heel goed oppassen om niet die grens over te gaan, zelfs niet een klein beetje. Want voor je het weet ben je dan zelf degene die hulp nodig heeft om de rekeningen te kunnen betalen;)

spermacelleke

Toogplakker
6 jan 2022
167
184
Ik heb al jaren een mooie Thaise, die ik wekelijks 750 euro geef voor minstens driemaal elkaar te ontmoeten. In het begin was dat ok, maar als jager zijnde begon dit ongemakkelijk aan te voelen, daar ik ook nog graag loslopend wild schiet. Bijkomend begon de kosten ook te hoog op te lopen...😳

Puber69

Toogplakker
28 apr 2023
70
114
Een abonnement op een Dame levert voor beide partijen voordeel op. De Dame heeft zekerheid qua zakgeld en de man heeft dates die frequenter kunnen zijn en langer kunnen duren. En het is een test in de oprechtheid van de Dame. Loopt de service snel terug dan weet je al snel voldoende.

Ook oppassen dat je niet op een glijdende schaal terecht komt en het alsnog prijzig gaat worden.

Bovendien duren dit soort arrangementen meestal maar een aantal maanden, voordat er een kink in de kabel komt. Arrangementen die jarenlang lopen komen niet vaak voor, maar bestaan wel.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Een abonnement op een Dame levert voor beide partijen voordeel op. De Dame heeft zekerheid qua zakgeld en de man heeft dates die frequenter kunnen zijn en langer kunnen duren. En het is een test in de oprechtheid van de Dame. Loopt de service snel terug dan weet je al snel voldoende.

Ook oppassen dat je niet op een glijdende schaal terecht komt en het alsnog prijzig gaat worden.

Bovendien duren dit soort arrangementen meestal maar een aantal maanden, voordat er een kink in de kabel komt. Arrangementen die jarenlang lopen komen niet vaak voor, maar bestaan wel.
We gaan het zien. Vanavond en vannacht de eerste voor mij erg lange date, ongeveer 8 uurtjes hebben we voordat ik er weer vandoor moet voor de dingen die morgen in de agenda staan. Slaap zal er wel niet in zitten. Ze heeft beloofd al mijn fantasien en wensen te willen waar maken, en ze weet al welke dat zijn en heeft mij beloofd dat ze mij vaker gaat laten klaarkomen dan ik tot nu toe kon in die tijd :cool:

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Een fwb is een vriendschap met als BENEFIT seks. Geen relatie, wel vriendschap en seks. Als je daarvoor moet betalen ben je een sugardaddy. Toch?

@spermacelleke 750E per week is enorm veel geld. Als ik me nou eens verkleed als een Thaise vrouw..? Dat geld kan ik ook wel gebruiken.

Echt serieus soms wenste ik dat ik een vrouw was want in deze moderne internet tijden hoef je enkel met je tieten te schudden en je hebt 100 geile aanbiddende mannen die naar je toe komen rennen die je al willen betalen om je voeten te laten zien. Even een insta accountje aanmaken linken naar onlyfans en BAM. Voor snel geld naar sexjobs etc.

wimmie2000

Toogplakker
11 aug 2021
67
75
@Bareman In deze tijden 750E per week ik weet niet wat voor inkomen je dan moet hebben, toch minimaal 10.000 per maand denk ik.
Maar dan nam ik toch 3 verschillende voor 250 dan heb je meer avontuur.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Een fwb is een vriendschap met als BENEFIT seks. Geen relatie, wel vriendschap en seks. Als je daarvoor moet betalen ben je een sugardaddy. Toch?

@spermacelleke 750E per week is enorm veel geld. Als ik me nou eens verkleed als een Thaise vrouw..? Dat geld kan ik ook wel gebruiken.

Echt serieus soms wenste ik dat ik een vrouw was want in deze moderne internet tijden hoef je enkel met je tieten te schudden en je hebt 100 geile aanbiddende mannen die naar je toe komen rennen die je al willen betalen om je voeten te laten zien. Even een insta accountje aanmaken linken naar onlyfans en BAM. Voor snel geld naar sexjobs etc.
Misschien is het een idee om je teennagels te lakken, eventuele haren af te scheren en dan gewoon te zeggen dat je een vrouw met wat grotere voeten bent.... Bovendien zullen er ook vast een heleboel voetenliefhebbers zijn die willen betalen voor foto's van mannenvoeten :ROFLMAO:

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
@Bareman In deze tijden 750E per week ik weet niet wat voor inkomen je dan moet hebben, toch minimaal 10.000 per maand denk ik.
Maar dan nam ik toch 3 verschillende voor 250 dan heb je meer avontuur.
Als je flinke inkomsten hebt is dit misschien wel verstandiger dan getrouwd zijn.... Bij een echtscheiding ben je vast duurder uit:ROFLMAO:

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
Zou zoekt hulp, zij is vragende partij.
Dan zou ik zeker niet de "hoofdprijs" gaan betalen.
Dan mag het wel goedkoper en ik zou ook nooit op voorhand dan betalen maar steeds per date.
ik heb zo iemand in Antwerpen.. gestopt met raam en heeft nu vaste job.. ik kan er terecht voor 50 per zaadlozing
douche zoenen pijpen neuken in poes spuiten of in mond en terug douche normaal ontvangt ze niet maar ken haar al lang.. en drankje
mag niet klagen :)

PussyBeater

Toogplakker
22 jul 2015
143
32
Het gaat om een dame die stopt / gestopt is, vandaar de rekensom. Misschien moet ik het loslaten want vindt haar gewoon leuk en moet ik gewoon voor mezelf een bedrag als grens stellen en dan maar zien hoe het loopt.
Waarom probeer je het niet met boodschappen, of een kappersbezoek voor haar af en toe een rekening betalen (energiekosten), of benzine geld als ze auto heeft dat lijkt mij meer fwb.

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Veel mensen denken dat hoeren enkel maar gewone klanten neuken voor geld. Elke dame die de stiel kent, heeft echter een verdienmodel dat precies bestaat uit dat soort mannen die hun centen zomaar komen afgeven. Soms voor weinig in de plaats. Een vent die een blote vrouw mag dekken, doet soms rare dingen.

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Je doelt dan op de meer manipulatieve type hoeren? Ja ik heb gezien hoe ze sommige tienduizenden Euros afhandig hebben gemaakt. Sommige mannen zijn er zeer gevoelig voor en het is triest hoe ze gemanipuleerd worden. Soms zelfs zonder haar te mogen "dekken".

Terug
Naar boven