Fun Shun - Düsseldorf (Chinese massage)

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
http://www.fushun-chinamassage.de/
Eindelijk heb ik haar zo ver om me te neuken :D
LuLu heet ze, mooi lichaam, mooi lang zwart haar, echt Chinese tietjes klein met enorme dikke lange tepels.
Massage is daar heel belangrijk en dat krijg je en ook heel erg goed. Ik ben verwend met normale massage all over the word maar zij is echt goed.

Eerst op je buik krijg je een half uur massage, gewoon in je blootje en de billen worden echt lekker gemasseerd.
Dan komt de vraag…. Happy End ? Of BTB. Ik uiteraard voor laatste. Hierna kleed ze zich uit en kruip op je…. Heerlijk.
Dan omdraaien en valt aan op de zwans, veel olie, ze kruip op je en je krijgt een geile BTB.
Dan als cowgirl op je, pussy gleiding….. dit doet ze heel geil en ze geniet ook wand haar kutje wordt dan klets nat :roll:
Ik heb haar de 1e keer gevraagd om me te neuken maar dat wilde ze niet…. Dus toen alleen met de hand.

De tweede keer een 2 weken later weer geweest en toen keek ze nog geiler uit haar ogen, ze trok zelf hard aan haar spenen maar ze wilde niet neuken wel steeds tussen haar klets natte lipjes door maar net niet erin.

De derde keer de zelfde week 3 dagen later weer maar toen wilde ze niet neuken maar ze gleed na aandringen van mij om me te pijpen naar achteren en likte me kleine vriend heerlijk, zuigen aan de ballen en toen nam ze hem in haar mond en pijpte me klaar, niet spuiten in de mond maar bijna :shock:

Nu dan vanavond de vierde keer weer op me glijden met haar natte kutje……. Even heel diep pijpen oooo zo lekker….Ze keek me aan lachte geil en schoof me kei harde paal zo haar kutje in :oops:
Ze kreunde heerlijk en reed haar zelf en mij tot ons hoogte punt.
Jeetje wat was dat geil, ik bleef spuiten.
Weet niet of dat echt de bedoeling was om haar kinderkamer te witten maar ze zei er niks van.

Kosten heren, 45 voor uur massage, 50 voor BTB en 15 extra voor pijpen en nu dan neuken en zelfs zonder. Totaal 110 euries. Geen geld voor een top massage en haar strakke kutje om je paal.
Weet niet of ik de volgende keer weer voor dit bedrag klaar ben maar ik hoop het wel want dan neuk ik haar elke week.
Ik vroeg nog haar mobiel nummer toen ik weg ging maar dat wilde ze nog niet. Next time zei ze zacht.

Dus heren als je haar geil krijgt wie weet mag je haar ook neuken!!

Laatst bewerkt door een moderator:

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Kon het niet laten om weer af te spreken.
Haar collega gisteravond laat nog app gestuurd of ik kon komen om 10:00 uur.
Gelukkig reageerde ze nog om bijna 23:00 uur. Ja het kon.
Ik vanochtend weer naar LuLu, weer mondkapjes op bij ontvangst.
Gelukkig in kamer deed ze nu haar kapje af, ik vindt haar heel aantrekkelijk.

Ik kleed me uit, deze keer bleef ze er bij, nooit gebeurd. Ze vroeg douchen? Nu had ik net gedoucht in hotel maar ze wilde graag dat ik ging, dus op naar de badkamer, zij deed de douchekraan open en begeleide me de douche in. Ze heeft me rug gewassen en toen de voorkant en lekker al me half harde paal. Toen afdrogen en naar de kamer.

Ik wilde op me buik gaan liggen maar nee ik moest op me rug. Ze keek me geil aan, pakte me pik en begon me meteen te pijpen. Jeetje wat geil. Ze was denk ik zelf ook geil. Ze heeft me zo lekker nat gezogen tot in haar keeltje. Toen kleed ze zich uit, klom op de tafel met haar kutje op me mond, ze keek om en zei heel lief… bitte link mich fertig. Wat volgde was een lange tijd standje 69 welke me lang zal heugen, ze kwam 2 keer klaar.

Toen draaide ze zich om, poesje boven me pik en ze liet zich er heerlijk op zakken. We hebben een lange tijd zo heerlijk liggen wippen en stoten totdat we beide klaar kwamen. Deze keer geen massage maar heeeerlijke Sex.
Ik heb haar weer gevraagd of ze met me uit eten wil, ze zei nu… meaby met een knipoog.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Hola, heeft even geduurd voordat ik in de buurt was. Zaterdag afspraak gemaakt weer vroeg als eerste om 10:00 uur.
Ik had aan de eigenaar (dame welke plant zeg maar en af en toe masseert) gevraagd of LuLu de deur naakt open wilde doen, dat vindt ik zo geil.

Ze zei ik weet niet maar zal vragen maar kom dan wel 15 min eerder anders misschien ook andere klant aanbellen.
Ik belde dus aan om 09:45 en deur ging open van centrale hal, ik naar de 1e etage en deur stond op een kier. Ik naar binnen en ja hoor luLu stond naakt achter de deur, whoooo wat zag ze er geil uit haar tepels waren hard en heel lang ?(volgens mij had ze er lekker aan getrokken).

Mamma-san keek ook om hoek van deur naar andere kamer en lachte geil. Viel spassss zei ze.
Op de kamer meteen kusjes (wel altijd voorzichtig en geen hartstocht maar zacht en lief). Ik kleed me uit waarbij zij me hielp. Boxer deed ze omlaag op haar knieën zittende, me pik al hard klapte eruit en zij hapte meteen op om me zaling zo een tijdje te pijpen. Ze trok weer geil aan haar spenen welgedane wel zo'n 5 cm lang worden.

Daarna begeleide ze me naar de tafel, ik vroeg haar lief of ze de deur wilde openzetten, ze keek me aan en vroeg waarom, ik zei dat is geil ik wil dat je collega ons gaat zien met een knipoog, ze twijfelde even maar deed toen de deur open, oef dat gaat geil worden dacht ik. Het is zo geil als je weet dat een nadere dame ons kan zien en zeker als je weet dat we gaan neuken.

Ik op me rug en zij weer heerlijk zuigen tot achter in de keel, ze vingerde zichzelf nu ook tijdens het pijpen. En ja hoor mamma-san stond te kijken en keek ook geil uit haar ogen en masseerde haar borstjes. Dit wilde ik graag en hoopte dat ze de kamer in zou komen om het nog beter te kunnen zien, maar nee ze bleef stiekem om de hoek staan kijken.

Lulu na een tijdje zo geil klom op de tafel en besteeg mijn paal, haar kutje was kletsnat en gleed soepel over me heen.
Ze heeft me super lekker zo bereden. En ja hoor toen gebeurde het. Mamma-san kwam de kamer in (Lulu kon haar nog niet zien omdat zij met haar rug naar de deur me aan het neuken was. Mamma-san stond net schuin achter haar te kijken hoe LuLu mij heerlijk neukte en zacht kreunend klaar kwam.
En toen had ze in de gaten dat er iemand achter haar stond, ze draaide haar nek en zag haar collega staan met hand in haar broek te kijken, ze schrok eerst maar zag dat haar collega geil lachte en zei toen ook. Ze wenkte haar collega om dichterbij te komen wat ze ook deed, ze stond naast de tafel bij mijn borst. LuLu ging verder met mij te neuken en mamma-san masseerde mijn borst met een hand en andere ging ze verder in haar broek zichzelf te verwennen. Na een tijdje hield ik het niet meer, mijn ballen kookte en LuLu voelde dit aan en wipte nog harden op mijn paal.

Het kwam uit mijn tenen omhoog totdat ik begon te spuiten in LuLu haar kut, toen ze omhoog kwam droop het uit haar spleet. LuLu nam het sperma op haar vingers en likte deze geil af. Mama-san bleef de hele tijd heerlijk me borst masseren en kwam volgens mij ook zachtjes klaar. Uiteindelijk ging mama-san weg en LuLu en ik samen douchen.

Schade voor de ca. 90 minuten dat ik binnen was € 130.

Volgende keer ga ik proberen om mama-san erbij te betrekken, wil haar kut en die van LuLu om beurten neuken als ze op de knietjes zitten, zo geil :p

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
79
Ben er vanmiddag geweest. Is een zeer mooie jonge dame. Goede massage gehad en na half uurtje de vraag hé of btb. Gekozen voor laatste en ze maakte eerst de massage af van de benen, waarna ze zich ontkleed over mijn rug kroop. Daarna mocht ik me omdraaien en kroop ze over me heen. Erg mooi lichaam met kleine tieten met grote tepels... Wordt inderdaad snel nat als je haar vingert. Helaas veel te snel klaar gekomen om op neuken aan te sturen. Ook bleef mondkapje op de hele tijd.
Totale kosten 90 Euro. Bij naar buiten gaan collega Lilly gezien. Wat ouder en geen mama San gezien. Ga binnenkort weer eens proberen

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Ben hier gisteravond geweest.
Erg mooie vrouw, uit gesprek kwam naar voren 38 jr en 1 kind,
Moet zeggen voor een Chinese mooie volle billen en ook een erg mooi lichaam.

Zij gaf mij direct al te kennen massage plus BtB 90 euro waar ik uiteraard mee ingestemd heb.

Ondanks dat we hier niet alleen voor massage komen moet ik toch zeggen top massage. 1 van de chinezen die begrijpt wat massage inhoud.

BtB was erg geil. Lekker slizen over je hele lichaam waarbij ze me geil aan mijn tepels en oorlellen likt

Uiteindelijk voor 40 euro meer heeft ze mij ook een blowjob gegeven

Uiteraard het bekende verhaal niet verder vertellen etc.......
Topadres en ben benieuwd naar een volgende keer of er meer mogelijk is.

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Volle bollen was typefout. Moet volle billen zijn. Hiermee bedoel ik geen grote kont maar mooi rond gevormde billen mee

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Hola, morgen ochtend heb ik weer date staan. Heb gevraagd of LuLu naakt de deur open kan doen voor me. Dat vindt ik zo geil. Ze zei dat ze zou vragen aan LuLu!
Ik ben benieuwd….. ook gevraagd of mamasan er weer bij wil komen en dan ook naakt wil zijn. Haar antwoord was 😜

Mijn verslag volgt.

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Ggd benenader je hen voor een afspraak per app in chinees met vertaalprogramma of gewoon duits?

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Hola medegenieters😁
Sorry wat verlaat, beetje druk ineens zo naar kerst toe. Moest halsoverkop naar het buitenland (niet Duitsland).

Ik kwam om 09:45 uur aan, appen dat ik voor deur stond. Bellen, centraal deur open gedaan. Naar boven lopen. Deur stond op een kier. Ik naar binnen en sloot de deur. Liep naar de kamer waar ik altijd ben. Lulu op haar knieën naakt met kontje in de lucht op de massage tafel. Ze keek geil naar achteren ( deze keer geen mondkapje).

Mamasan zat in de stoel met alleen een dunne kimono aan, zij keek ook geil. Ik kleedde me uit, me pik al keihard kloppend van verlangen. Mamasan kreeg grote ogen toen ze me harde paal zag kloppen. Toen ik naakt was en naar LuLu liep stond mamasan op, liet haar kimono van haar afglijden en kwam achter me staan en pakte me harde pik beet.

Ik ging op de massage tafel achter Lulu, mamasan begeleiden me harde pik naar de klets natte kut van LuLu. Ze droop van het geil uit haar kut, jeetje volgens mij had ze zichzelf al klaar gemaakt voordat ik kwam. Me pik gleed zo heerlijk in LuLu haar kut, LuLu kreunde hard deze keer. Heerlijk in en uit in LuLu. Niet te snel want wilde het lang kunnen volhouden. Mamasan streelde me kont, masseerde me kont. En toen voelde ik haar natte tong me aars in gaan. Pfffffff onbeschrijfelijk heerlijk is dat om te neuken en gelijk gerimd te worden.

Zo zeker een 10 minuten zachtjes LuLu geneukt en mamasan me verwende. Ik moest even stoppen want anders zou ik al spuiten dus uit LuLu haar kut. Ik ben toen in stoel gaan zitten om bij de komen. Mamasan meteen op haar knieën tussen me benen om me zalig te pijpen. Dit alles had ik niet van haar verwacht wat was ze geil. LuLu kwam naast me staan en streelde me borst en zoende me hartstochtelijk. LuLu haar tepels waren hard als spenen en smeekte om hard aangepakt te worden. Dus heerlijk haar spenen heel hard gezogen, daar geniet ze van en ik kan echt heel hard doen en ook in bijten. Beet best wel heel hard, ze genoot echt. Ik denk wel eens hoe hard mag ik het doen. Volgende keer ga ik haar pijn grens opzoeken.

Mamasan bleef zuigen en me harde ballen kneden, ze ging volgens mij voor een volle mond sperma. Ik heb haar laten stoppen want ik wilde haar ook neuken en het liefst om en om met LuLu. Ik legde mamasan op haar rug op de tafel, benen open en zette me pik op haar kut. Maar toen knikte ze van nee! Ze stond op en zei zacht. Next time. Bitte fick LuLu fertig. Okeeee dacht ik volgende keer dus. Ik op de tafel liggen, LuLu klom op me, haar natte kut langzaam over me nog steeds knetter harde paal. LuLu geeft zich zelf zo keihard klaar gereden en daarna mijn ballen laten ploffen. Zeker een 20 minuten lang neukte ze me.

Mamasan de hele tijd me strelen en kusjes geven terwijl ze zichzelf vingerde. Later zijn we naar de douche gegaan en LuLu en ik onder straal water en mamasan ons wassen. Toen ging de bel en moest mamasan snel weg om deur te openen.
LuLu en ik later toen klant binnen was en in de kamer. Lulu kleden mij aan. Zij bleef naakt wat ik erg geil vond. Ik vroeg haar wat ik verschuldigd was voor deze ongelofelijk geil avontuur. € 160 zei ze. Ik had € 200 verwacht dus viel mee.

LuLu kimono aan en begeleide me naar de deur, kreeg een tedere tongzoen en ging weg. Mamasan niet meer gezien.
Ik appte manasan later om te zeggen dat ik het super geil vond en graag er een vervolg aan wilde geven, maar dan haar ook graag wilde vullen met mijn sperma. Kreeg een knipoogje ter bevestiging van haar.

Later ook nog gevraagd of de dames met me uit eten willen en daarna de nacht samen te zijn maar daar gaat ze vooralsnog niet op in. Ik zou ze graag beide in bed willen hebben. Daar ga ik voor in 2023😜

Dudeke

Snuffelaar
6 jul 2021
9
0
Wat een fantastisch verslag!
Dit laat nog maar eens des te duidelijker zien dat extra mogelijkheden zich vanzelf aandienen wanneer je met regelmaat dezelfde salon/dame bezoekt en met respect omgaat met de dames.
Al een tijdje 'lid' hier op nzcforum en sinds kort fervent lezer/inventariseerder hier, wachtend op een leuke review van een interessant adres. :p
Denk dat ik ook maar eens een tochtje naar Düsseldorf erop waag. :D :D

Ben idd ook wel benieuwd naar hoe de mamasan uitziet. ;)

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
gerald zei:
Top verslag ggd, mamasan ziet er zelf ook nog aantrekkelijk uit?

Ik vindt van wel. LuLu zelf vindt ik knapper. En haar heerlijk grote zuigspenen zijn zo lekker om mee te spelen en lang en heel hard te zuigen. Ze geniet daar enorm van en wordt kletsnat.

…. Mogelijk volgt er nog een adresje uit Dusseldorf van een Chinese massage salon welke op worp afstand van deze zit.
Maar ik heb de dame nog niet zo ver om haar benen voor me te spreiden. Ze likt me piep inmiddels wel al zonder en maak haar nat in haar spleet maar wel door de slip heen, mag nog niet in haar broekje. Ze zoent me wel vol overgave. En dat alles voor 10 eurie's extra😝
Ze zei wil dat ze graag extra verwend wil worden met eurie's als ze verder wil gaan….. dus moet gaan lukken😜

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Klopt ik weet dat er in dezelfde straat nog een massagesalon zit.
Nog niet geweest hier.
Eerst kijken of ik Lulu ook zo ver krijg als bij jou ;)

ondjp

Ervaringsdeskundige
14 jun 2021
295
95
verdomme, waarom kan dat in België niet? Wie zo'n lekker adres weet, laat het ons weten !!!

KoosRubberloos

Toogplakker
9 apr 2015
55
46
Onlangs voor werk in Düsseldorf, dagje eerder geappt of en wat er mogelijk was. Lulu om 13u, eine stunde € 45,-

Aangekomen met Lulu naar de kamer direct achter de 'balie'

Half uur goed en stevig de achterkant gemasseerd, en halverwege de vraag he of b2b, laatste gekozen. Pussysliden kan ze echt als de beste had het idee dat ie er al inzat.. En idd zoals GGD beschrijft heerlijke lange tepels waarvan ze het heerlijk vind als je ermee speelt. Later gepijpt en gevingert, heerlijk nat. Toen ik vroeg om meer zei ze: next time, want mn tijd zat er ook al bijna op.

Ik denk dat je inderdaad wel een band met haar moet hebben voordat ze onze service aanbiedt, denk echter niet dat het heel vaak gaat zijn voor ik zover kom.

Wordt zeker vervolgd, maar zonder tijdspad. Soms kom ik maanden niet in Ddorf, andere keren 3x per maand.

Terug
Naar boven