Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben dit draadje al een poosje aan het volgen, ik denk dat ik als ik in de buurt ben even een voet massage haal van 15 minuten, next time is dan na dat ik buiten even een sigaretje gerookt heb...
Van het weekend deze salon ook bezocht, om te polsen of er meer mogelijk is. Bij mij werd alleen een HJ aangeboden voor €10,- en meer was er niet mogelijk. Ook niet voor een volgende keer. Prima massage overigens voor het geld (€55,- voor een uur incl. HJ).
Was er vandaag. Had een afspraak met lulu.
Was super lekker en na zo'n 40 minuten de vraag he of btb. Btb gekozen waarbij ze lekker over je heen glijdt. Ze wordt nat als je haar tepels zuigt. Helaas was ik door de gedachte dat ik haar wou neuken zo geil. Dat ik erg snel klaar kwam.
Dus helaas nog niet gelukt om haar op te spiesen.. Lol
90 Euro betaald en masker deed ze pas af bij kassa.
Hé hé het heeft even geduurd voordat ik de tijd vond om weer te gaan. Mama san appte me wel af en toe van komme bitte…haha
Ik had afgesproken om 2 uur voor me schatje LuLu, ik was er iets vroeger en net ervoor appte mama san om 10 minuten later te komen, had ik ff niet gezien en was dus een 20 min te vroeg.
kreeg een lekker knuffel van mama san en in de entree hal zakte ze door haar knieën om me pik te strelen door mijn broek heen, ze keek geil en ik knikte. Ze opende mijn broek en viste me half harde paal naar buiten, me eikel was al nat van het voorkocht daar ik bere geil was. Ze likte me geil weg en hapte junior naar binnen.
mmmmm ze pijpte lustig en diep, ze stond ook geil blijkbaar.
Ik hoorde luLu in haar kamer haar klant masseren door door op de rug/benen te slaan, dat betekende dat de massage op haar eind liep. Geil idee dat ze uit haar kamer zou komen en mij met mama san op haar knieën zou zien met mijn pik diep in de keel van mama san, dat is zo'n geil idee.
En ja hoor een paar minuten later kwam ze uit haar kamer, haar klant achter latende om zich aan te kleden (had ook zo maar kunnen zijn at de klant mee zou koen als deze zicht wilde douchen !!! Maar helaas niet dat zou ik pas echt geil hebben gevonden haha.
LuLu keek verbaast en meteen ook super geil naar haar collega welke mij aan het zuigen was.
ze voelde me volle ballen en kreunde diep, ja ik stond op knappen en wilde graag spuiten maar dan wel in LuLu haar kut.
ze wenkte ons naar de andere kamer Met haar grote ogen.
we waren dan ook net in die kamer toen de vorige klant van LuLu haar kamer uit kwam, net niet betrapt haha.
ik kleden me helemaal uit en liep meteen nadat de voordeur dicht ging met me keiharde paal de hal in, LuLu kuste me innig en tongde me vol, ze pakte me paal en zakte door haar knieën om met meteen diep in haar keel te zuigen.
mama san keek ons geil aan en kleden zich uit. Ik zag dat haar kut klets nat stond wat het vocht glinsteren in haar spleet. Ze begon zichzelf diep te vingeren en hard aan haar tepels te trekken, jeetje wat geil gezicht.
LuLu kwam omhoog, kleden zicht rap uit en trok me mee naar de massage tafel, ik moest op met rug gaan liggen, me paal hard en kloppend omhoog. LuLu klom op de tafel en kwam met haar natte spleet boven me pik, mama san inmiddels naast de tafel pakt me lul en plaatste deze voor LuLu haar roze natte opening.
Lulu zakte door haar knieën en gleed over me paal…… mmmmm wat een natheid en warmte als haar kut me toch zich nam. Dat gevoel is altijd hemels.
lulu begon heerlijk te wippen, ik voelde al dat dit niet lang zou duren.
ik had meegenomen klemmetjes waar je normaal papier met samen klemt, deze zijn best sterk en als je deze op je pink zet voelt dat best pijnlijk aan. Ik had de vorige keer LuLu een foto laten zien met een Chinese dame met op haar tepels klemmen, ze keek toen best geil naar. Daarom nu meegenomen. Ik wist niet of ze het kan hebben daar ze heel sterkt zijn (Linda in Wuppertal, momenteel niet meer daar aanwezig kon ze net hebben maar die is ook heel erg geil)
Ik opende mijn hand en liet LuLu de klemmen zien, ze keek verschrikt maar ook geil naar.
LuLu wipte nu wat rustiger en ik trok een speen van haar hard voor voren, ze keek geil en knikte. opende de klem en zette deze over haar tepel en laat deze langzaam dicht gaan. LuLu haar open uitpuilend en haar gezicht pijnlijk kijkende laat het gebeuren, ze beet op haar lip en kreunde eerst en daarna kwam er een kreet met aaaaaaaiiii het deed pijn. Maar toch liefs ze het toe en toen ik de klem los liet was haar speen aardig ingedrukt en knal rood. Ze zuchtte diep pufte.
ik liet de 2e klem zien en ze zuchtte en knikte van doe maar. Deze 2e deed haar volgens mij nog meer pijn want er liepen kleine traantjes uit haar ogen. Maar ze was dapper en kon ze uiteindelijk hebben.
En toen begon ze als een echte Amazonen me te neuken, met diepe halen, de klemmen op haar spenen binnen op en neer, wat een geil gezicht. Mama san streelde me ballen en likte deze ook steeds terwijl ze zich bleef vingeren. Het zou niet lang meer gaan duren voelde ik, LuLu haar super geneuk en de knal rode diep geplette spenen met de klemmen was te veel voor me en met een diepte lange kreun spoot ik de natte warme kut van LuLu vol. Een 6-7 tal stalen warm sperma vulde haar kut en toen kwam ze klaar, er spoot een straaltje geil uit haar doos whooooo.
luLu was buiten adem en voelde aan haar tepels en nam de klemmen ervan af wat nog een scheut van pijn veroorzaakte toen het bloed ging stromen door haar spenen. we hebben met zijn drieën hierna gedouchte en ik werd afgedroogd en aangekleed door de 2 naakte dames. Bij de voordeur LuLu de 120 gegeven en kreeg van beide dames een lekker tongzoen. Toen ik in me auto zat genoot ik na met gesloten ogen……..
Hallo GGD, wat een geile belevenis, zo met mama san erbij. Ik lees ook in je verslag dat Linda er niet meer is bij China Massage in Wuppertal. Ben je er onlangs nog geweest? En weet je als Lily daar nog is? Ik wil morgen gaan.
Lulu in Düsseldorf lijkt me ook geil, maar met Lily heb ik reeds een goede band, en bij Lulu moet je die blijkbaar eerst opbouwen vooraleer er meer mogelijk is. Dat houdt me een beetje tegen.
Ik ga normaal Gesproken combinatie, goede massage en lekkere Sex. LuLu kan super masseren en heeft een super strak kletsnat kutje.
lily is gewoon een hete neukmachine waar je een vol uur Sex krijgt.
investeer in LULU en krijgt echt een heerlijke geile meid welke je steeds verrast door steeds heter te zijn en dol is op warm zaad in kut en mond.
en LULU haar spenen zijn zo geil en zeker nu ik weet dat ze pijn kan hebben. mijn ultieme wens is om haar tepels te te voorzien van ringetjes. Ik ga haar dan ook vragen of ik dat bij haar mag doen. Ze wil namelijk graag ringetjes door haar tepels maar is bang om naar shop te gaan. Ik hoop dat ze toestemde dat ik het mag doen.
linda is helaas niet meer werkzaam. Ze komt niet meer terug. Haar spenen mocht ik altijd heel hard in knijpen en mijn tanden inzetten. Ze kon ongelofelijk veel hebben voordat te begon te huilen vd pijn . Ze zij een keer dat ik door mocht gaan totdat ze flauw zou vallen van de pijn in haar spenen. Helaas niet van gekomen.
Heb net geappt en lulu is pas over 2 maanden terug uit China. Er is wel een nieuwe collega die jonger is als lulu.. Nog niet geweest om te zien wat er mogelijk is bij haar.
Hallo, het kan ook zo maar 3 maanden duren voordat LuLu terug is vertelde ze me. Alweer even terug vertelde ze me dat ze een brake nodig had. Ze heeft ruim een haar non stop gewerkt, 10 massages per dag is gewoon en dat 6 a 7 dagen per week. Nu neukt ze zeker niet met iedereen, ze moet geil zijn en klik hebben. Maar reken maar dat ze wat liters zaad heeft weggewerkt haha. Dus ff geduld dan maar. Ze zou me berichten wanneer ze terug komt. Ik heb haar beloofd af te halen van luchthaven. Die nacht is ze dan van mij
Was er afgelopen week, belde aan en oudere vrouw zei mij dat ik over 20 minuten terug moest komen. Dus ik buiten gewacht tot de klant wegging. Daarna aangebeld, maar dame zei dat ze een termijn had en dus geen tijd.. Helaas voor niks gewacht.. Kom er voorlopig niet meer. Zijn betere adressen die wel afspraak nakomen.
Haar nummer werkt niet meer. Zij werkt momenteel niet meer gaf vrouw aan welke telefoon aannam. Daarom denk ik dat zij niet meer daar werkt! Ik weet het dan verder ook niet!