Fun Shun - Düsseldorf (Chinese massage)

KoosRubberloos

Toogplakker
9 apr 2015
55
45
Ik heb zojuist van Mamasan een berichtje gehad dat Lulu er vanaf 1 september weer is.. Ze gaat het druk krijgen verwacht ik😊

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
80
Hoi, ik heb mezelf maar opgeofferd om te checken wie er nu is.
Werkt ene lulu maar dat is niet die van vroeger. Heeft cup C behaard. Spreekt geen Engels en nauwelijks Duits. Via vertaal app mee gepraat.. Lol
Er werkt ook nog een yoyo maar die was bezet. Uurtje geboekt met lulu.
Stevige massage waarbij geen woord gewisseld, tot umdlehe..
Daarna vraag of handentspannung oder btb mit blassen. Tuurlijk voor laatste optie gekozen voor 110 euro.
Dame ging zich ontkleden heel preuts en onderbroek bleef aan. Ging bovenop mij liggen en liet zich aan de tieten sabbele. Op gegeven moment in 69 gemanoeuvreerd en haar laten zuigen. Intussen onderbroek opzij gedaan en gebeft. Wel aardig behaard. Wel schoon met beetje zeep smaak. Ze werd goed heet en onderbrak het pijpen en wilde mij gaan trekken. Dus heft in eigen hand genomen en langzaam getrokken tot ik haar tegen het likkende tongetje spoot..
Daarna wasjes en nog schouders gemasseerd ondertussen geprobeerd te praten via app. Ze was er pas 1 maand. Was prima 👍

• Like
Waarderingen: ggd

tromby

Toogplakker
28 sep 2016
67
13
Ik ben hier ook pas geweest.
En inderdaad niet dezelfde lulu en alles via de vertaal app. Ik gaf aan er voorheen meer te zijn geweest. Toen was alles zonder condoom mogelijk. Voor €150.
Heerlijke sessie gehad.
Mamasan het eerste half uurtje maar die ging niet uit de kleren. Toen lulu en zei ging gewillig uit de kleren.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Huuu eerst schrijf je €150 en nu €180.
€180 dan mag ze wel heeeeel lekker zijn en bijna 2 keer als dames op de Aue49!

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Is ook mijn idee, ik ben deze week donderdag nog eens in Düsseldorf, maar voor €80 minder rijd ik wel even verder naar Aue 94 in Wuppertal. Niet enkel voor het geld, maar bovendien ben je dan ook nog redelijk zeker van een geweldige ervaring. Ik kan niet wachten tot donderdag.

• Like
Waarderingen: ggd

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Mee eens maar verandering van spijs doet eten! Of te wel niet steeds
het zelfde mondje en poesje om de slurf 😜
Ik vindt €150 ook echt de max voor een uur. Ik neem vaak half uurtjes voor €100 daar ik op knappe sta en mijn ballen moet lozen. Als goed geil kan ik in een half uur prima 2 keer spuiten.

AG66

Snuffelaar
3 jul 2023
17
15
afgelopen vrijdag moest ik in Düsseldorf zijn en besloot na al die heerlijke review hier over Fu Shun massage en Lulu maar eens een uurtje langs te gaan. Ik had niet gereserveerd. Mamasan, ook een mooie dame trouwens, verwelkomde mij. Al snel kwam Lulu aangelopen. We maakten kennis helaas spreekt ze geen Duits en Engels (nou ja op een paar woordjes na).
Ze masseerde wel fijn, zonder gesprek en na een half uurtje denk ik begon ze wat te plagen. Omdraaien en of ik misschien body2body wilde. Ik knikte...ze kleedde zich uit en kwam naakt op me liggen, haar mooie tieten op lik hoogte. Prachtig, sabbelen, wat zuigen aan haar tepels vond ze fijn. Toen begon ze mij te pijpen, ballen likken, rimmen. En heerlijk teder liefdevol tongzoenen. Ik heb haar daarna heerlijk gebeft, wat heeft ze een heerlijk nat en licht behaard kutje. Vervolgens ging ze keihard door met mij pijpen, gretig ballen likken en rimmen totdat ik ontplofte. Neuken wilde ze niet, maar ik vond het een heerlijke tedere sessie; wat een fijne dame. En dat voor euro 110,- Met een brede glimlach en afscheidskus van Lulu verliet ik het pand...

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Ik ben hier vandaag geweest. Nieuwe dame geen nzc. Wel b2b en handjob aangeboden.

AG66

Snuffelaar
3 jul 2023
17
15
Ik was laatst in Düsseldorf. Helaas geen tijd om naar Wuppertal doir te reizen besloot ik bij Fu(n) Shun langs te gaan. Lulu was mij vorige keer goed bevallen. Maar helaas was ze er niet. Ik kreeg een andere wat oudere masseuse. Niet echt een klik. Maar ik heb toch een gevoelig uitgevoerde handjob gehad. Volgende keer toch eerst even vragen naar Lulu

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Hé hé het heeft even geduurd voordat ik de tijd vond om weer te gaan. Mama san appte me wel af en toe van komme bitte…haha
Ik had afgesproken om 2 uur voor me schatje LuLu, ik was er iets vroeger en net ervoor appte mama san om 10 minuten later te komen, had ik ff niet gezien en was dus een 20 min te vroeg.
>>>> lang bericht weggeknipt <<<<
Nou ben ik vanmiddag nabij Dusseldorf :).. twijfel nog of ik door zal rijden naar Wuppertal of bij deze Fun Shun even langs moet gaan. Die ervaringen met die mamasan klinken wel goed in elk geval haha. Maar die Lulu werkt er niet meer had ik al begrepen, nou heb ik al wat onderzoek geprobeerd te doen waarbij ik tegenkwam dat half jaartje geleden er voornamelijk wat oudere dames werkte.. Heeft iemand toevallig nog een wat recenter ervaring en weet wat hier een beetje rondloopt? misschien dat het mijn keus nog helpt maken waar ik ga belanden haha

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Hij heeft niets meer gepost dus waarschijnlijk avontuur geëindigd in zijn
linker- of rechterhand?

Terug
Naar boven