Funpark, Viersen

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Ik ben een aantal keren bij deze club geweest. Is echt een Sodom en Gamorra plek met openbare sex en jonge meiden. Ik heb alleen begrepen dat het ao gebeuren in. Duitsland op de schop gaat ivm een nieuwe wetgeving. Binnenkort toch maar een gaan testen :D

4fun

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    41,8 KB · Weergaven: 5.985
A

Anonymous

Guest
Al veel over gelezen over Funpark Viersen. Veel negatief, maar ook positief. Moeilijk om er een idee van te krijgen.
Wat zijn jouw indrukken 4fun van Funpark ? Je zegt ons dat het Sodom en Gomorra is, maar hoe zien de meisjes eruit, wat is er mogelijk (bv. uitgebreide seks of vlug-vlug), hoeveel meisjes, de accommodatie en wat er nog mogelijk is buiten de seks zelf in de club.
Ik moet toegeven dat deze club ook mijn aandacht heeft getrokken omdat het minder ver is dan Duisburg of Bochum, maar kunnen zij de vergelijking met deze clubs doorstaan ?
Cheers.

paternoster

Toogplakker
26 mrt 2015
34
11
In de zogenaamde "pauschalclubs" moet je niet teveel GFE verwachten, in de meeste is het wippen en gedaan. Voor- en naspel is er zelden bij in deze clubs. Als je geluk hebt en op een zeer rustige dag komt kan het wel eens zijn dat er een meid is die je wat extra GFE geeft....
In saunaclubs kan je ook wel eens een meid vinden die bare gaat en daar is de kans op een gfe dan wel iets groter maar ook duurder dan in een zogenaamde pauschalclub. In de meeste gevallen wordt er 50 euro extra gevraagd voor een bare-beurt.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Deze club is toch min of meer de "opvolger" van Relax Today wat vroeger in Kerpen zat? Volgens mij is die dikke(re) Milena van Kerpen naar Viersen gegaan.
In Kerpen ben ik 2 maal geweest en het was daar wat meer richting afwerksex (maar als je dat niet erg vindt kun je jezelf daar prima vermaken).

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Hoi Stoeiman,

Je hebt daar geen gfe maar je kunt zo vaak neuken als je zelf wil. De dames zijn geen modellen maar ik vind ze goed voor een sessie

4fun

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Er komt een nieuwe 'condoomplicht' in Duitsland, clubs zullen hierdoor niet meer openlijk adverteren voor AO.

Toch mag je er van zeker zijn : voor geld danst de beer...

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Ik ben er nu 3x geweest.
Het is meer en meer een melkfabriek. Inmiddels al bijna niet meer intern klaarkomen, nu is dat niet zo erg. Maar de dames krijgen een bijdrage per wip en zijn er dus op uit je zo snel mogelijk van je zaad te ontdoen. Springen daarna meteen van het bed. Terwijl je je leuter nog staat af te drogen na de wasbeurt ligt de dame in kwestie vaak alweer de volgende te melken.

Het zijn voor mij echt net melkrobots daar. Ik zou een sluiting van deze tent niet betreuren en ook begrijpen. Maar zo denk ik er over.

Ik geef liever wat meer uit voor een degelijker club waar de sfeer wat prettiger is, de tent niet zo afgeleefd en de dames echt tijd voor je nemen.
Ieder zijn ding.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Vorig jaar een aantal keren hier geweest. Makkelijk te bereiken met de trein vanuit Venlo. Scheelt een vermoeiende autorit terug naar Zuid-Holland. :lol:

Toen had je nog feestbeesten als Maya, Larissa (rechts op de foto) en een andere meisje met flink grote borsten. Na een politie-inval werd het minder (een dag nadat ik er was geweest), en ging het bergafwaarts.

Zo ook de DVP links op de vloer van de foto. Die zag er heerlijk uit, lekker mollig maar geen nzc, zelfs geen pzc. Daardoor lieten de meeste bezoekers haar links liggen, waarop ze flink reclame maakte voor zichzelf...op een hinderlijke manier.

Jammer, want voorheen stopte ik in Viersen voor de trein richting Krefeld waar diverse 'snoepjes' niet meer werkten. Dus ik was blij met deze club om de hoek.

Ja, luide muziek en afwerkseks...Ook veel 'pauze' als bleek dat mijn lul voor de DVP te groot bleek. Maar ik heb er ook leuke dingen meegemaakt en flink kunnen ouwehoeren met oa. Milena en de overige 'ijsberen' (elke man kreeg zo'n witte badjas).

Maar voor, ik dacht 90 euro, neukte je wel drie meiden op één dag...dus ik klaagde niet.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Zojuist gebeld, as zondag een party van 10.00 tot 22.00. Misschien dat ik weer eens langs ga. Ik heb me hier vroeger altijd wel vermaakt.

4fun

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Heb vanavond tweemaal gebeld. Ik kreeg een vrouw aan de lijn die volgens mij niet goed het Duits beheerst want ik vroeg of ik sprak met FunPark Viersen en dat was zo. Echter toen ik vroeg naar informatie over de openingstijden en prijzen werd er dus tweemaal opgehangen. Heel vreemd; kan iemand mij uitsluitsel geven op mijn 2 vragen aangezien ik zaterdag 9 januari de club wil bezoeken. Bvd

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Ja, zijn weer open.
Zelfde lage prijs met zelfde ondermaatse service. Het is maar waar je zin in heb. Zelf kom ik liever bij M-Exclusiv, stukken beter of Freude 39.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
en dit is dus een party treff waar je 1 keer inkom betaald en dan met alle vrouwen sex kan hebben.
Iemand enig idee van de prijs? En of ze ondertussen al terug een website hebben? of een plek waar je meer info kan vinden?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
vandaag is de entree 69€ voor onbeperkte sex; alleen er is maar 1 prijs dus hoe het zit met NZC of NMC geen idee. Ik vroeg nog of NZC mogelijk was en dat werd bevestigd. De 60, 80 en 100€ variant zijn dus overboord gegooid lijkt het. Een man vroeg nog voor 2 uur en dat kostte 39€ en 3 uur verblijf was weer gewoon 69€. Morgen; dus zondag geldt een entree van 25€ en elke kamergang vergt 15€. Bij afwerksex zoals het hier aan toe gaat lijkt me een all-inn prijs het voordeligste of een paar uur verblijf voor een gereduceerd tarief.

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Barefan zei:
en dit is dus een party treff waar je 1 keer inkom betaald en dan met alle vrouwen sex kan hebben.
Iemand enig idee van de prijs? En of ze ondertussen al terug een website hebben? of een plek waar je meer info kan vinden?

In weekend hebben ze flat rate. Je betaalt 39 voor 2 uur (snelspuiten) of 69 voor de gehele dag. Doordeweeks betaal je 25 entree en dat heb je onbeperkt toegang en gratis eten/drinken. Wil je neuken dan betaal je 15 euro per sessie. Ja, dat is goedkoop maar geloof me het is ook geen cent meer waard.

het is echt een tent waar je voor de prijs naartoe gaat. De meiden zijn niet moeders mooiste, de service is abominabel en onbeschoft, de tent is afgeleefd en vies. Je gaat er echt heen om goedkoop te neuken, daar is de service ook naar. Dame zoekt oogcontact met je en wenkt je naar kamer te komen. Vaak ligt er al 1 of 2 koppels te naaien op het bed. Als je al stijf bent gaat de dame wijdbeens liggen, smeert klodder glijmiddel op je lul, trekt haar kut voor je open en jij doet je ding, zo niet dan trekt ze je even hard of je krijgt een waardeloze pijpbeurt. Verveeld ligt ze dan te wachten tot jij klaarkomt, soms zelfs nagelbijtend of kletsend met haar buurvrouw die zich ook verveelt. Nog voor je laatste druppel zaad in haar kut zit is ze al verdwenen en voor jij gewassen en droog bent is de dame alweer bezig met de volgende. Een grote melkfabriek dus.

Nee, dit is echt Aldi niveau. Zoek je de goedkoopste wip die er maar te vinden is dan zitje hier goed maar verwacht er niets van
Ik ben er wel geweest maar nooit weer.

Ben Zaadverloren

Toogplakker
18 sep 2015
93
9
Ben er vrijdag eens wezen kijken. Toen ik in de buurt was kwam he tme bekend voor. Ben er al eens eerder geweest maar dat zal toen weinig indruk gemaakt hebben want ik kan me er niets meer van herinneren.
Geen party op vrijdag dus de normale tarieven. 25 entree, 15 voor een kamersessie maar dat had Alibaba al geschreven. Omerking hierbij is dat 15 euro het tarief is voor PZC en NMC. NZC is 20 extra.
Er waren een vijftal dames. Met Ziti naar de kamer geweest. Buiten de partys zijn ze waarschijnlijk wat relaxter want eerst samen vrij uitgebreid gedouched waarbij ze het greedschap al even met haar mond controleerde. OP de kamer eerst een uitgebreide pijpsessie en daarna in 2 standjes gebeukt. Niks gehaast of klodders glijmiddel. Ook na afloop heeft ze me geholpen in de douche.
Dat was het positieve want qua uitstraling van het interieur en de dames zelf vind ik de opmerking Aldi niveau wel toepasselijk.
Het is dat ik in de buurt was en niet zo veel tijd had anders was ik doorgereden naar ???? ergens anders

Terug
Naar boven