na het lezen van bovenstaande recensies ben ik afgelopen woensdag naar Goch gegaan. Vooraf geprobeerd om duidelijkheid te krijgen over de mogelijkheden, terecht werd aangegeven dat de dames daar zelf over gaan en dat het daar ter plekke besproken moest worden. Aangekomen op locatie was er 1 dame beschikbaar, Mia bleek uiteindelijk. Prima sessie gehad van een uur, voor 100 euro. Was compleet onduidelijk wat ik er voor zou krijgen. Maar de gok gewaagd. Werd goed gemasseerd, dus dat was top. Dame bindt heerlijk als je haar clitoris flink wat aandacht geeft. Op een gegeven moment was ik zo geil, dat ik haar op haar rug legde en bovenop kwam zitten. Ze was erg geil, het sap liep er uit maar toen ze door had was ik op uit was gingen de benen weer tegen elkaar. Uiteindelijk heeft ze me gepojpt en heerlijk klaargemaakt. Maar geen nzc dus…. Geen condooms gezien, dus ook niet geneukt. Geen probleem, het was zalig zo. Blijkbaar was ze tevreden met alles want ze wilde heel heel graag dat ik weer snel terug zou komen.
Looks: oké, ik zou zeggen een 6,5. Massage was top, net als het erotische gedeelte. was voor mij zeker 100 euro waard, 2x HP gehad.
Looks: oké, ik zou zeggen een 6,5. Massage was top, net als het erotische gedeelte. was voor mij zeker 100 euro waard, 2x HP gehad.