Gambia

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Ik overweeg een keer een weekje naar Gambia te gaan. Zonnig klimaat en niet duur. Ik heb ook wel eens gehoord dat het een goede bestemming is voor een seksvakantie. Op het forum kan ik niks vinden over Gambia. Heeft iemand ervaring met de dames daar?

Zijn er veel hoertjes? Ik houd van tenger, is dat daar te vinden? Gaan ze makkelijk bare? Prijzen? Heel graag tips en adviezen!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Om twee redenen niet doen daar zc:
1e: er is een hoog percentage Hiv+ dames daar die geen medicatie krijgen en/of nemen
2e: als blijkt dat een dame minderjarig is en dat zie je soms echt niet, dan heb je kans op groot probleem: jarenlang de bak in.
Dus bedenk je goed.
Er is daar zeker veel te neuken en als je wilt ook zc maar dat is echt af te raden.

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Hmmm dat zijn twee hele duidelijke afraders. Ik moet er nog maar eens goed over nadenken. Bedankt voor jullie reacties in elk geval!

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Gambia is vooral bekend voor de (doorgaans ietwat rijpere) Westerse vrouwen die er op seksvakantie gaan. Als je er als vrouw naartoe gaat, word je naar het schijnt constant aangesproken door jonge mannen die veelal uit het binnenland naar de kuststreek komen. Met de bedoeling om een (voor hun) rijke westerse dame aan de haak te slaan. Misschien vind je daar wel je gading? Al denk ik dat die vrouwen wel echt zoeken naar een zwarte man, met bijhorend gerief.

31 aug 2016
1.194
112
Yeap om er achter te komen dat die vent die thuis zit nog niet zo slecht is .

Het zijn net konijnen .
Voorspel is niet aan hun besteed
Rammen en raggen .

In hun ogen zijn vrouwen minderwaardig .
Dus als ze dan ook nog eens aanbieden zijn het hoeren .

Dit heb ik van een goede vriendin die samen met 2 andere vrouwen daar is geweest .

Zij heeft er een nare ervaring bij .

Maar haar vriendinnen zullen deze reis nooit meer vergeten .
Deze zijn door een lover die de een had afgewezen verkracht samen met zijn vrienden .

De plaatselijke politie doet er niks aan .
Want je ben speciaal hier maa toe gekomen om sex te hebben .DUS

Maar thuis nog een domper na diverse onderzoeken blijken ze beide hiv besmet .

Gambia en contreien kun je beter de seks in eigen hand houden

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
168
Noem je dat een domper als je hiv besmet bent? Dat is nog eens een understatement

asgarde1983

Snuffelaar
9 feb 2016
7
0
Ik denk niet dat 'domper' het juiste woord is die de hel kan beschrijven waar die vrouwen nu doorheen gaan en moeten.
Je hele leven staat nu in een keer op zijn kop (zacht gezegd).
Ook die van hun familie.
En wat die mannen betreft gelijk even permanent hun mannelijkheid aanpakken, zodat ze dit nooit meer bij andere vrouwen kunnen doen.
Want dit gun je toch niemand.

31 aug 2016
1.194
112
Klopt het is op zijn zacht gezegd zwak uitgedrukt.
Die dames stonden alle 3 midden in het leven .

Gescheiden cq weduwe ze hadden het vrijgezellen leven omarmt .
En leefde of iedere dag hun laatste dag was .
Daar is nu niets van over .
Zelfs zover dat een van hun door haar eigen familie is buitengesloten terwijl ze voor dit gebeuren 4 dagen al haar kleinkinderen over de vloer had als oppas oma .

En de daders hebben waarschijnlijk daarna nog honderden slachtoffers gemaakt .

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Sorry ik kan er geen medelijden mee hebben. Het is al tig jaar bekend dat je niet naar Afrikaanse landen moet gssn om dit soort praktijken.
er zijn toch zat mannen in dit land en elders. Klinkt hard, maar je moet beter weten en zeker op die leeftijd

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
Ik wil hier toch wel wat over zeggen. Kijk, wij kerels hebben er duizenden euro's en een hele dag vliegen voor over om naar Thailand, Cambodja, de Filippijnen, Afrika, enz. te gaan om daar los te gaan op die heerlijke meiden. En waarom? Omdat ze zo lekker zijn in vergelijk met hier. Is het dan gek dat vrouwen ook wel een keertje puur voor het genot willen gaan? En als wij enorm vallen op die ontzettend mooie Aziaten of donkere vrouwen. Dan kunnen de vrouwen hier toch ook verlangen naar een stier? En ja, die jonge kerels uit Afrika, flink gespierd en met een flink geval tussen hun benen kunnen er heel lekker uitzien voor vrouwen. Misschien hebben ze thuis een bierbuik voor de tv met erectieproblemen.

Probleem is alleen dat je als vrouw natuurlijk heel kwetsbare positie bent. Wij als man 'neuken' een vrouw. Zo'n vrouw uit die seksparadijsjes is in het algemeen kleiner en slanker en jonger dan wij. Wij betalen daarvoor en wij hebben de lead. De 50-jarige vrouw die naar Afrika gaat om daar los te gaan wordt echt 'genomen' door zo'n kerel. Die is jonger, die is groter, die is sterker, die is op zijn eigen terrein. Als vrouw ben je dan toch heel kwetsbaar. En ik begrijp het: ze wil gaan voor haar genot maar ze is tegelijk heel kwetsbaar. Is hij wel teder en lief of neemt hij haar primitief te grazen? Sommige vrouwen vinden dat op zijn tijd fijn, maar ze heeft dat dan het liefst in onderling overleg en wederzijds vertrouwen en respect. Dat is daar natuurlijk niet. Daar komt nog bij dat die kerels daar misschien nog enorm neerkijken ook op de vrouwen die uit het buitenland komen om te betalen om geneukt te worden. Dwingt hij haar zonder condoom? Misschien vallen er nog wel klappen ook. Misschien vernedert hij haar. En wat doet zij dan als ze naakt en weerloos onder hem ligt?

Dat zijn allemaal moeilijke dingen: kijk die vrouwen gaan voor hun lust maar brengen zich onbewust in een heel zwakke en kwetsbare positie.

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Hier past een Chinese wijsheid:
Een jonge vrouw vroeg aan een zeer oude wijze Chinees: "Heer, als een man betrekkingen heeft met vele vrouwen, noemt men hem een verleider. Maar als een vrouw betrekkingen heeft met vele mannen noemt men haar een meisje van lichte zeden. Waarom dat onderscheid?"

En de wijze Chinees antwoordde: "Jonge dame, een sleutel waarmee je verschillende sloten kunt openen, is een wonderbaarlijk ding. Maar een slot waar iedere sleutel op past, dient nergens voor…"

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
If you go to Africa and want bare sex male or female you must use Prep pills (Truvada or generic equivelent).
See my post in Kenya topic.
Bareboy

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
I will never ever do bare in Africa, also not with Prep pils or similar. I know bare sex is always a risk but Africa is too much for me personally.

4fun

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste Booslim,
gelieve deze topic: viewtopic.php?f=168&t=11462 eens goed door te lezen en dan ook toe te passen bij een volgende bijdrage.

- Dit forum is bedoeld om ervaringen met anderen te delen. Hier is dus geen plaats voor scheldtirades, dreigementen, beledigingen of ondoordachte puberpraat.
- Indien je niet akkoord kunt gaan met iemands mening, ga dan in op de inhoud van zijn bericht. Persoonlijke aanvallen worden niet getolereerd.
- Post geen berichten die racistisch, schokkend, obsceen, haatdragend of beledigend zijn, of de wet op de privacy schenden.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Wel heel toevallig dat alle dames hiv hebben opgelopen.
Vaak overkomt het één iemand en de andere niet.
Bij gewone soa`s besmet iedereen elkaar, bacteriën slaan je niet over.
Hiv is een virus en dat loop je op of niet.
Sommige hebben sex met velen en nooit een probleem.
Anderen hebben na 1 x de hoofdprijs.
Dus dat twee of drie dames tegelijk hiv hebben opgelopen is wel heel apart.
Weerstand, natuurlijke afweer enz. spelen een rol en zelden dat meerdere
tegelijkertijd besmet worden.
Maar wie weet, mogelijk is het wel maar dan wel heel apart, mag de krant in in dat geval.

Terug
Naar boven