Gangbang Angel - Weert

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ja en dan met haar kutje midden op het veld op de witte stip dan valt het zaad wat uit haar kutje loopt ook niet zo op :lol: :lol: :lol: :lol:

Kikkeroog

Snuffelaar
7 jun 2018
7
10
Ik heb al een keer contact met haar gehad voor een 1 op 1 date maar dat is er nog niet van gekomen helaas. Mocht er binnenkort een gangbang zijn met haar dan ben ik graag van de partij.

horny cowboy

Toogplakker
18 jun 2015
73
0
Ik heb ook geprobeerd een 1 op 1 afspraak te maken.
Kreeg eerst contact met Angel, ze was positief en aardig.
Daarna moest ik haar man met een voorstel mailen wat ik deed.
Daarna bleef het doodstil.

Jammer maar helaas!

H.loper

Snuffelaar
17 dec 2018
22
1
Dese dame heb ik een maand geleden bezocht
Iets te extreem voor mij met tattoos en piercings

Ze os erg geil en gewillig

Maar ik laat het toch bij 1x

Afspraak maken ging gemakkelijk

A

Anonymous

Guest
GB was leuk. Begon met man of 11. Dit aantal was na een half uur al geminderd naar 5. Uiteindelijk nog een uurtje gebleven. 1x volgespoten, 1x in mondje klaargekomen en 1x afgetrokken.
Deed DP, anaal, mocht overal klaarkomen en alles bare.
Aardige dame ook en mooi lichaam. Begint wat ouder te worden wel maar is ook 50plus dus dat weet je van te voren. Veel tatoeages, voor mij geen probleem.

Entourage was een woonkamer met matras, voldoende ruimte. Hapjes en drankjes parkeer gelegenheid, wat handdoeken was allemaal in orde. Geen douche mogelijkheid. Ze doet het als slaaf van haar man, die was niet aanwezig maar het idee vond ik wel geil dat ze in opdracht laat afneuken door 10man. Ze lust um wel, en heeft er duidelijk plezier in.

Ik hou sj iig in de gaten voor een volgende keer!

X JM

A

Anonymous

Guest
GB was leuk. Begon met man of 11. Dit aantal was na een half uur al geminderd naar 5. Uiteindelijk nog een uurtje gebleven. 1x volgespoten, 1x in mondje klaargekomen en 1x afgetrokken.
Deed DP, anaal, mocht overal klaarkomen en alles bare.
Aardige dame ook en mooi lichaam. Begint wat ouder te worden wel maar is ook 50plus dus dat weet je van te voren. Veel tatoeages, voor mij geen probleem.

Entourage was een woonkamer met matras, voldoende ruimte. Hapjes en drankjes parkeer gelegenheid, wat handdoeken was allemaal in orde. Geen douche mogelijkheid. Ze doet het als slaaf van haar man, die was niet aanwezig maar het idee vond ik wel geil dat ze in opdracht laat afneuken door 10man. Ze lust um wel, en heeft er duidelijk plezier in.

Ik hou sj iig in de gaten voor een volgende keer!

X JM

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Ik was niet bij de laatste sessie inTurnhout, maar die ervoor. Aangename dame, toen was het een avondsessie, en ja toch wel meer dan 10 man ook, geile dame die iedereen goed wist te bevredigen. De mede collega's vielen ook goed mee, wat toch een wat onderschat gegeven is bij een gb.

De ruimte vond ik meer dan prima genoeg voor dit soort activiteiten.

drummerboy71

Toogplakker
21 apr 2015
61
15
2 weken geleden privé date gehad. Relaxte date met erg diep pijpen, vele standjes en 2x blank on haar heerlijke kutje gespoten. Voor herhaling!

Terug
Naar boven