Gangbang Angel - Weert

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Tja, zo dus..

Hoi,

leuk dat je mee wil doen aan mijn gangbang. Ik zal nog even uitleggen wat de bedoeling is dus GOED LEZEN a.u.b. Ik ben op donderdag 3 november aanwezig van 20.00 u tot 22.30 u (als er veel mannen zijn eventueel langer). Er is van alles mogelijk, pijpen, neuken in kut en kont ( mag met condoom,liever niet ) DP, sandwich. Aan het einde van de gangbang kunnen de mannen die dit geil vinden over mij heen pissen. Dit is dan tevens het einde van de gangbang en je kunt daarna geen seks meer met mij hebben! Er zal eten en drinken zijn (tijdens de gangbang geen alcohol!). Ik doe het voor de seks maar vanwege het afhuren van de ruimte wordt er een vergoeding van € 70 ,- inclusief alles gevraagd. Er is een douchegelegenheid en kluisjes maar je moet wel zelf een handdoek meenemen.
Voor een goede gang van zaken nog even enkele spelregels:
Ik wil niet gevingerd worden dus zeker geen vingers in mijn kut hebben (i.v.m. scherpe nagels).
Ik heb liever niet dat je rookt omdat je dan stinkt, maar als je niet anders kunt dan is er een rokersruimte aanwezig.
Je kunt NIET 1 op 1 met mij op deze avond, het is een groepsgebeuren.
Ik ben er die avond voor alle mannen en iedereen moet evenveel kans krijgen om seks met mij te hebben dus wees sociaal en dring jezelf niet op.
Er worden geen foto's of film gemaakt. Ik doe dit voor mijn eigen kick dus er zullen geen andere vrouwen aanwezig zijn.
Wil je nog steeds komen stuur mij dan een mailtje waarin je duidelijk zegt dat je wil komen!
De exacte locatie wordt 1 of 2 dagen van te voren per mail bekend gemaakt. Heb je niet duidelijk aangegeven dat je wil komen dan krijg je ook geen mail met de locatie!
Als je je opgeeft en je komt niet , komt je e-mail adres bij mij in een aparte map ,dus in de toekomst geen reactie meer van mij op andere advertenties .

Groetjes, angel

kawah

Toogplakker
22 dec 2015
62
1
ja, ik ben er geweest. bijzonder aardige vriendelijke en goed uitziende dame die erg haar best doet het je naar de zin te maken. heerlijke kut, strakke kont en zoenende mond, gepiercte tepels. niks mis mee......het is voor mij een aardig eindje rijden maar zeker nog een keer de moeite waard. heb de plassessie niet afgewacht dus daar weet ik niks van. overigens waren de medebangers wat tamme types die het wel gezellig vonden met elkaar te kletsen en soep te eten, werd weinig gebangd dus had haar meer voor mijzelf maar dat vond ik niet erg.....

Boris39

Toogplakker
28 mrt 2015
29
3
Dank je kawah,

Heb deze dame al eventjes in het vizier maar kan vaak niet i.v.m. Werk!
Lijkt me wel een lekker ding en taboeloos volgens de omschrijvingen!

vinzvegas

Toogplakker
29 dec 2016
33
5
Ik vermoed dat ik eens afgesproken heb met deze geile dame op kamer in de buurt van weert ...ik zie al enige tijd geen advertenties meer van haar , terwijl ze vroeger toch veel advertenties plaatste . Weet iemand of ze nog beschikbaar is of misschien dat iemand haar contact gegevens heeft .
Grten

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Haar laatste update op sexjobs dateert alweer van 22 november 2016. Ik zoek ook regelmatig naar haar advertenties maar helaas een gangbang of iets dergelijks met haar is weer een poos geleden.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
@stefanpervers

Wat vraagt ze voor een bezoek van een half uur of uur en waar ontvangt ze? Bvd

A

Anonymous

Guest
Is ze ook nog op een andere manier te bereiken? Heb al paar keer geprobeerd haar te contacteren via die site, maar tot nu toe zonder antwoord te krijgen... Eventueel via mail of telefoon?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Op sexjobs is geen telefoonnummer vermeld. Heb haar gemaild maar geen reactie helaas.

stefanpervers

Toogplakker
11 apr 2015
106
3
ik heb altijd nog een reactie gekregen maar kan soms ff duren.
het is hobby voor haar maar ze gaat er dan wel voor.
huidige prijzen weet ik niet.
ze komt naar je toe als je in de regio zit, ontvangt in een lovehotel soms of organiseert gangbangs.
ik heb alleen enkele keren buiten op een afgelegen plekje afgesproken.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Backupje

Bijlagen

• IMG_3444.PNG
    IMG_3444.PNG
    1,3 MB · Weergaven: 568
  • IMG_3445.PNG
    IMG_3445.PNG