Gangbang Angel - Weert

A

Anonymous

Guest
OK, dank voor de info. Een telefoonnummer of mailadres mag altijd naar me verstuurd worden via privébericht als je wil...

A

Anonymous

Guest
Als iemand weet hoe je met haar in contact kan komen (behalve de mail van sexjobs) mag hij het hier of privé altijd laten weten....

Merci

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Geldt ook voor mij. Een telefoonnummer of mailadres van Angel mag altijd naar mij verstuurd worden en anders via privebericht. Mijn dank is groot

Als iemand iets weet over een gangbang die ze (binnenkort) organiseert dan verneem ik dat graag zelfs.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Kreeg een nette en uitgebreide reactie van Angel na haar gemaild te hebben en helaas staat er geen ganbang in de planning binnenkort. Wel doet ze 1 op 1 sex maar ontvangen kan ze niet. Ze vraagt 100€ voor 1 uur en 50€ meerprijs voor nzc. Omdat ze niet kan ontvangen vind de sex veelal in Lommel plaats in een lovehotel. De kosten daarvoor zijn voor jouw rekening. Wel jammer want het is wat verder weg voor mij en de kosten voor bare sex zijn dan met de hotelkosten meegerekend aan de hoge kant.

A

Anonymous

Guest
Jammer, heb haar gemaild maar nog steeds geen reactie terug :-(

A

Anonymous

Guest
Zeg dan eens dat ze haar mails moet beantwoorden aub ;-). Of vraag me haar nummer :lol:

Waar spreekt zij meestal af?

A

Anonymous

Guest
Zeg dan eens dat ze haar mails moet beantwoorden aub ;-). Of vraag me haar nummer :lol:

Waar spreekt zij meestal af?

A

Anonymous

Guest
Sorry, mijn fout...

Soms kan het allemaal wel erg snel gaan: maandagavond kreeg ik plots een mailtje van haar met de vraag of ik dinsdag (vandaag dus) kon afspreken. Gezien Lommel voor mij vlakbij is, lag ik vanmiddag al met haar te spelen :mrgreen:

Angel is een knappe dame met lang blond haar en lekkere grote borsten. Hier geen keiharde siliconen, maar wel naturel borsten die natuurlijk wat meer gevoelig zijn voor de zwaartekracht. Maar dat vind ik net zo geil ;) ... Ze heeft ook hier en daar wat tattoo's en piercings.

Ze geeft aan voor veel open te staan, maar in deze eerste afspraak hielden we het vrij 'gewoon'. Al het gebruikelijke kwam aan bod: pijpen, haar erg frisse kutje likken, vingeren, etc. om uiteindelijk lekker in haar klaar te komen. Ze is hier overigens zelf vragende partij voor. Ook leuk: ze loopt na het klaarkomen niet als een dolle naar de badkamer, maar laat het lekker uit haar sijpelen...

Ze gaf te kennen dat ze niet zo vaak meer afspreekt, enkel op momenten dat het haar past en ze er ook zelf zin in heeft. Vandaar dus dat je mail wel even op antwoord kan wachten. De laatste gangbang was ook al even geleden en ze heeft er niet meteen meer eentje in het vooruitzicht. Het lijkt me nochtans wel kicken om deze dame met een paar man af te neuken :p

A

Anonymous

Guest
Misschien iemand interesse om met een 3-tal man haar stevig te neuken en vol te spuiten?

Enige vereiste is dat je rond het middaguur door de week in Lommel kan afspreken... Moet het haar uiteraard ook nog wel vragen, maar denk dat het wel geen probleem zal zijn. Stuur me gerust Privébericht

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
@Jeroen

Heb zeker interesse want heb al eens een (bare) gangbang met haar gedaan in 2015 en dat was bijzonder geil want ik vind haar bijzonder aantrekkelijk en ze geniet er zelf ook van. Echter; daarna heb ik weinig meer vernomen van haar en kreeg onlangs nog als antwoord van haar dat ze geen gangbangs meer in de planning heeft de komende tijd.

1 op 1 vind ik te duur want ze vraagt 100€/uur en er komt 50€ bij voor NZC en 65€ voor de kamer (lovehotel)

Ik ben aangewezen op openbaar vervoer want kom uit Gelderland maar heb er veel voor over en als ik vrij wil nemen moet ik dat 1 week vantevoren melden. Week 21 en 23 zal niet gaan i.v.m. drukte op werk. Ben trouwens 51 jaar (06-xxxxxxxx). Hoor graag spoedig van je.

Gr
Rob

Edit CWP, nummer er uit op verzoek

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
heb ook wel zin om mee te doen met de gangbang stuur me even een pb als je een datum hebt

tromby

Toogplakker
28 sep 2016
67
13
ik heb ook interesse.
ben al een keer bij haar op gangbang geweest.

hoor graag via pb of het lukt?

nlchub

Toogplakker
6 apr 2015
26
0
Ik heb maandag om 13:00 een uurtje met haar 1 op 1 staan als alles goed gaat. Zal wel laten weten hoe het gegaan is.

A

Anonymous

Guest
Voor al degenen die gereageerd hebben op mijn voorstel: ik ga eerst nog eens zelf met haar een afspraakje maken en ga het dan met haar bespreken. Ze wist namelijk niet of het op de kamerverhuur waar ze afspreekt toegestaan is om met meerderen op 1 kamer te zijn.

nlchub

Toogplakker
6 apr 2015
26
0
Gisteren haar en uurtje in mijn bed gehad. Een nette dame die er zelf ook echt van geniet. Heb haar 2 keer vol gespoten en haar een keer laten klaarkomen met mijn tong.

Ik ben zelf alleen geen fan van de plakplaatjes op haar lichaam, maar ieder zijn ding.

Soepkip

Toogplakker
7 apr 2015
63
3
Heb net gereageerd op haar advertentie op SJ voor een 1 op 1 date met haar.
Advertentie is van 1 jaar geleden.
Volgens mij heb ik een jaar of 5 geleden een bare gangbang met haar meegemaakt in Rotterdam.
Ben benieuwd of ik reactie krijg.....

Terug
Naar boven