Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zijn er hier op het forum ook een aantal Friezen die ook in zijn voor een bare gangbang ? Helaas is er bijna nooit zo iets in Friesland. Misschien kunnen we via deze posting wat contacten leggen en kijken wat er mogelijk te organiseren is.
Jammer dat we dat hebben gemist in Sneek. Lijkt mij link in een vd Valk. Ze houden scherp toezicht.
Mss moeten we eens kijken als we een dame kunnen vinden.. lokatie kan in Leeuwarden daar is wel een ruimte te huur.
Die petra in Leeuwarden maar vragen, kamer huren daar in goutum dan heb je ook niet last van die kerel wat schreeuwt daar beneden, dan heeft ze een leuk zakcentje in 1x
Wellicht dat Felicia bare gangbang<br> hier wel zin in heeft, bij voldoende aanmeldingen, 'Gangbang' staat overigens ook op haar menu bij kinky.nl.
Volgens haar zijn de foto's van haar en recent.
Dat is een goed idee weet je een park in Friesland waar dit discreet kan? Mss ff via een pb
Er zijn in Friesland wel een aantal dames die nzc daten. Vaak via chatgirl of ze reageren op een advertentie van een sugardaddy die iets zoekt. Als ze willen gangbangen is de vraag. Mss een dame invliegen uit een andere provincie?
Helaas weinig reacties. Mss is er een stel of dame uit Friesland die mee lezen en zin hebben in een bare GB. Stuur maar een PB, ik doe graag mee en ken nog wel wat mannen uit t noorden die graag in je kutje, mond of kontje komen..
@bare raider dankjewel, ik vindt haar persoonlijk niet heel aantrekkelijk, is een pro en ook stevig geprijsd. Ik ga het liefste voor de geile amateurdame dieczo nu en dan eens goed genomen wil worden. Waar val jij op?