Gangbang

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
ik heb onlangs ook een GB van Domie bezocht .. en deze is absoluut een van de betere gang bangs te noemen ! een maximum van 10 mannen ..en een vrouwtje dat op en top ervan geniet en zeker zelf het initiatief neemt ! absoluut geen haantjesgedrag bij de aanwezige mannen , en zeker geen klok erbij !! . .. ikzelf heb ook Gb's georganiseerd vroeger , maar was op grotere schaal .. deze van Domie is 10X beter en gemoedelijker ! van mij verdiend hij een Gold Star !!

Michellim

Toogplakker
15 feb 2016
79
48
Ik ben al verschillende keren op een GB van deze persoon geweest. Alles verliep steeds correct. De dames waar steeds netjes verzorgd en deden goed hun best. Prijs /kwaliteit is zeer goed!

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
ik ben ook al bij hem geweest en dit was zeker dik in orde
de afstand is voor mij een moeilijke factor indien deze dichterbij antwerpen zouden zijn zou ik meer kunnen deelnemen

jeferysmal

Snuffelaar
2 mrt 2024
2
0
Hoi Ik ben nieuw hier
Ik organiseer al een hele tijd gangbang s
Soms bare gangbang s soms gangbang s met neuken met condoom maar pijpen zonder condoom
Ik hoop hier nieuwe gangbang liefhebbers te vinden die regelmatig naar mijn gangbang s willen komen
Mij lijkt het leuk om eens bij je gangbangs te zijn bericht mij eens wanner de volgende is

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Beetje jammer van de wat oudere dames de laatste tijd, maar ik ben ook naar zijn gangbangs geweest met de jonge meiden en deze waren idd in orde. Niet te veel en niet te weinig mannen. En vrouwtjes laten zich gewillig neuken.
Is 2 uur rijden voor mij (zonder files) en ik val niet op dames van mijn leeftijd of ouder.

Wxc

Ervaringsdeskundige
11 okt 2019
412
157
Maar 100euro😮, nu doet hij er 10euro af. België is toch wat te duur hoor...

13 mei 2015
1.163
462
@tony1970
Je kan Domie bereiken via pm.
Je zal wel eerst nog een paar berichten moeten plaatsen want er is een minimum alvorens je pm's kan versturen/ontvangen.

Geile groeten,
Ypp

Terug
Naar boven