Gangbangs - De Haag

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
Tot een een aantal jaar geleden vonden er wel eens goede gangbangs plaats in den Haag, op de Thompsonlaan, (nr. 105?) in een sexclub daar. NZC was daar helaas niet mogelijk volgens mij, pzc heb ik wel meegemaakt. Sterren daar waren: Molly, Claire, Sarah uit België, een hele mooie Letse/Litouwse en nog zo wat. Leuke/mooie Vrouwen die volgens mij dol waren op sex. Dat waren gezellige en lekkere avonden, al pratend met de andere beren, de aftrap met een afzuig marathon in het zwembad etc. en prima sex met dames die er écht zin in hadden. Daarna raakte ik wat uit het GB-gebeuren, vriendinnen enzo. Nu ben ik weer beschikbaar. Maar ik ga niet helemaal naar Duitsland rijden ofzo. Nou vraag ik me een paar dingen af:
1-Waar zijn de GBs van vroeger heen. Ik begrijp dat de bewuste club niet meer bestaat.
2-Waar zijn die hele lekkere dames heen? Ik begrijp dat Claire onze hobby beoefent maar enkel in Duitsland op van die grote drukke zaadfestijnen, misschien niet mijn ding maart mocht het ooit kleinschaliger worden, en wat dichterbij, dan graag!
3-Sarah scheen het kleinschaliger te doen maar dan ergens in België, weet iemand waar?
4-Wat is er met Molly gebeurd, (die zich altijd liet sandwichen:))?
Gr. Harry

Jimbolaya78

Toogplakker
17 aug 2020
27
13
Van de andere twee dames weet ik het niet maar Molly is nog wel degelijk actief en ontvangt ook regelmatig in Casa Cherda in DH. Soms ook gangbang. Op haar X account @mollymol2022 kun je haar aankondigingen zien.

ddenver3

Toogplakker
30 sep 2023
72
40
Zeker, ik ben ook afgelopen maandag naar haar mini-GB geweest met Molly en Lucía samen.

ddenver3

Toogplakker
30 sep 2023
72
40
Mijn recensie zal ik schrijven nadat ik de baas van Casa Cherda en Molly Mol heb gesproken en we over een issue uitkomen, aangezien wat ik hier schrijf ik niet meer kan aanpassen of verwijderen. Ik zou door de baas van Casa Cherda gecontacteerd worden. Tot dusverre is dat nog niet gebeurd. Misschien hebben jullie mij via mijn reacties leren kennen, ik ben recht door zee, zeg wat ik denk, doe wat ik zeg, ben eerlijk en heb zekere normen en waarden, iemand waar je van op aan kunt. Respecteer mij en we zullen nooit een probleem hebben, maar fuck with me en we hebben een probleem. Ik laat het voorlopig even hierbij.

Laatst bewerkt:

ddenver3

Toogplakker
30 sep 2023
72
40
Uiteindelijk heeft Casa Cherda het beeldmateriaal bekeken en geconstateerd dat ik wel degelijk de eerste keer heb betaald. Ik heb het geld ook netjes teruggekregen, maar Molly Mol is voor mij een absolute No Go. Ze houdt het liefst mini-GB met de haar bekende klanten en als ze geen klik met je heeft, doet ze wat ze mij geflikt heeft. Wat mij betreft een eerste klas bitch. Je geld kun je wat mij betreft het beste aan een willekeurige andere vrouw uitgeven.

Gegroet.

P.S. Dit is mijn recensie hoe ik Mollymol heb ervaren en staat niet open voor enige discussie. Heb jij een andere ervaring, good luck, be my guest met dat afschuwelijke mens.

ddenver3

Toogplakker
30 sep 2023
72
40
Zeker, ik ben ook afgelopen maandag naar haar mini-GB geweest met Molly en Lucía samen.
Kleine correctie, Molly doet niet aan bare. Maar het is me d'r eentje. Mijn advies is om een leukere dame te kiezen want als ze geen klik met je heeft dan tuigt zij samen met de gastheer een scene op waarbij je wordt beticht van het niet hebben betaald. Het is een achterbakse tee.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Aan stoere en ferme taal ontbreekt het je niet.
Zien we helaas vaker op dit forum de laatste tijd.
Moet zeggen dat het geen verbetering is wat mij betreft.
Gewoon normale taal gebruiken blijft het prettigste op een forum.
Misschien word ik wel oud, kan ook.

Terug
Naar boven