Tot een een aantal jaar geleden vonden er wel eens goede gangbangs plaats in den Haag, op de Thompsonlaan, (nr. 105?) in een sexclub daar. NZC was daar helaas niet mogelijk volgens mij, pzc heb ik wel meegemaakt. Sterren daar waren: Molly, Claire, Sarah uit België, een hele mooie Letse/Litouwse en nog zo wat. Leuke/mooie Vrouwen die volgens mij dol waren op sex. Dat waren gezellige en lekkere avonden, al pratend met de andere beren, de aftrap met een afzuig marathon in het zwembad etc. en prima sex met dames die er écht zin in hadden. Daarna raakte ik wat uit het GB-gebeuren, vriendinnen enzo. Nu ben ik weer beschikbaar. Maar ik ga niet helemaal naar Duitsland rijden ofzo. Nou vraag ik me een paar dingen af:
1-Waar zijn de GBs van vroeger heen. Ik begrijp dat de bewuste club niet meer bestaat.
2-Waar zijn die hele lekkere dames heen? Ik begrijp dat Claire onze hobby beoefent maar enkel in Duitsland op van die grote drukke zaadfestijnen, misschien niet mijn ding maart mocht het ooit kleinschaliger worden, en wat dichterbij, dan graag!
3-Sarah scheen het kleinschaliger te doen maar dan ergens in België, weet iemand waar?
4-Wat is er met Molly gebeurd, (die zich altijd liet sandwichen
)?
Gr. Harry
1-Waar zijn de GBs van vroeger heen. Ik begrijp dat de bewuste club niet meer bestaat.
2-Waar zijn die hele lekkere dames heen? Ik begrijp dat Claire onze hobby beoefent maar enkel in Duitsland op van die grote drukke zaadfestijnen, misschien niet mijn ding maart mocht het ooit kleinschaliger worden, en wat dichterbij, dan graag!
3-Sarah scheen het kleinschaliger te doen maar dan ergens in België, weet iemand waar?
4-Wat is er met Molly gebeurd, (die zich altijd liet sandwichen
Gr. Harry