Gangbangs in Essen-Kray Nord

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Gisteren weer een gangbang van 15.00 tot 20.00 uur. Het weer werkte niet mee want na wat regen in de ochtend begon het later wat op te klaren en werd het drukkend warm. Gelukkig werkten de 3 aanwezige dames (Jana. Gabriella en Alexa) wel mee om er weer een lekkere en geile middag van te maken. De dames deden hun uiterste best maar hadden net als de aanwezige mannen ook last van de warmte. Het nemen van een douche was daarom zeer nuttig. Niet alleen voor de afkoeling maar ook om het ontstane zweet weer weg te poetsen want je wilt natuurlijk wel fris blijven ruiken voor de dames. Na de douche vaak in de slaapkamer gebivakkeert want daar is een plafondventilator die zorgt voor de nodige verkoeling. De opkomst voor 3 dames had wat beter gekund want veel meer dan 10 mannen zijn er denk ik niet geweest waarvan sommige(n) al (vrij) snel het "strijdtoneel" verlieten.

Jana vind ik erg aantrekkelijk want ze is wat steviger en mooi gebruind en haar voorkomen (met stevige en volle kont) geilt mij bijzonder op. Alexa heeft een normaal postuur maar met een mooi lichaam. Ze is bijzonder vriendelijk en ook zij is een aantrekkelijke dame om te zien. Gabriella of Gabi genaamd doet mij fysiek minder want zij is mager tot slank van lichaamsbouw maar is wel zeer knuffelig en van (tong) zoenen maakt zij geen probleem. Heb met alledrie de dames gesexed maar ben niet vaak klaargekomen. Wellicht dat de warmte de oorzaak was. Doordat het niet druk was kon je dames veel aandacht geven. Zo heb ik Gabi nog gemasseerd en heb ik Alexa nog een likbeurt gegeven waar ze positief op reageerde. Ook nog een Hollandse man ontmoet met tussenkomst van Jana waardoor ik een poos met hem heb kunnen kletsen. Ik zie weer uit naar een volgende gangbang.

banger007

Toogplakker
18 jun 2017
27
4
Always nice people and good women there. Unfortunately always the same women. They do need fresh faces (and bodies)....

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Komt wel weer goed met de gangbangs in Essen. Momenteel staat het aantal evenementen op een laag pitje maar dat heeft zijn reden. Volgend jaar zal dat beslist verbeteren en met het aanbod van dames zal het vast ook weer goed komen. Inderdaad is Alexa, Jana en Gabi het vaste trio.

Terug
Naar boven