Gangbangs van GB Media

A

Anonymous

Guest
cornholio24 zei:
Iemand ervaring met de GB van GB Media (p-p-p.tv - the best gangbang and creampie from germany)???

De video's zien er onwijs lekker uit en de party op 21/4 in Duren is niet heel ver over de grens en de dames zien er lekker uit!

Ben benieuwd naar jullie ervaringen naar de organisatie / dames van deze parties.

Tsja!..is wel leuk als je een carrière als filmster ambieert. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

parci

Toogplakker
9 jul 2015
63
20
Ik was daar dinsdag, met Natalia Pearl, Tara Sky en Penny Payne die alle 3 ruim 4 uur lang zonder condoom konden geneukt worden en die dat wel geil Leken te vinden, vooral Natalia die 2 lullen in haar strakke kutje wou en zich verontschuldigde dat ze geen anaal kon doen wegens overbelasting. Blijkbaar was haar anus de voorbije dagen zo vaak gepenetreerd dat er een rust dag nodig was. :shock:
Bij Penny was een condoom verboden . :cool:

Iedereen deed goed zijn best and a good time was had by all. Het sperma droop van de matrassen. :geek:
Tussendoor een paar breaks met koffie, frisdrank, bier en een Klein buffet.
En dat alles voor 130 euro all in, ook met tests dus.

Ik was de enige belg, de nederlanders waren beter vertegenwoordigd.
Jammer van de afstand, 2x250km anders zou ik dit wel elke week willen doen.

9 op 10 voor mij. ;)

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
hmmm klinkt erg goed! Was het druk?

Toch maar eens de volgende party in de gaten houden :x :cool:

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Ik was gisteren op de zomer party in Hamburg van www.p-p-p.tv.
Het was wederom een super feest en geil spermafestijn.
Voor iets meer dan 100 euro heb ik 10 vrouwen geneukt van 13:00 tot 18:00u en heerlijk gegeten (er werd gebarbecued).
Er waren 2 prive koppels aanwezig en toch ook nog een handjevol Nederlanders.

Binnenkort is er nog een zomer party, maar dan in Hannover, daar zal ik zeker weer van de partij zijn ;)

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Op 22 augustus organiseert GangBangMedia te Düren in Duitsland van 14:00u tot 18:00u een gangbang met de volgende top-vrouwen:
- Penny Payne
- Dacada
- Pia Pleasure

We hebben voor dit evenement een mooie locatie gehuurd, waar voldoende parkeergelegenheid beschikbaar is.

Vanaf Maastricht is het ongeveer een half uurtje rijden naar onze locatie.
Je bent vanaf 13:30u welkom.

De entree bedraagt 99 euro inclusief consumpties.
Een HIV/Gonorroe/Chlamydia sneltest wordt op locatie tegen 30 euro afgenomen, tenzij je zelf een niet anonieme test niet ouder dan 2 weken kunt overleggen.

Vrouwen en koppels die actief mee willen doen betalen helemaal niets en zijn van harte welkom.
Aanmelden voor dit evenement is niet verplicht, maar wel wenselijk.

Meer informatie is te vinden op onze website, onder het menu "Events".
Aanmelden kan via de e-mail.

Hopelijk tot gauw!

Team GangBangMedia

dn22-1.jpg
dn22-2.jpg

31 aug 2016
1.194
112
voor 130 euro kun je in nederland een heel stuk mooiere vrouwen neuken
ipv deze verlepte duitse wijven maar de gemiddelde lidl kruidenier zal er blij mee zijn

31 aug 2016
1.194
112
voor 130 euro hadden die moffen ook 2 heerlijke dames tot hun beschikking gehad maar dat vinden die aldi neukers te duur !!
dan deze verlepte duitse wijven maar de gemiddelde lidl kruidenier zal er blij mee zijn

31 aug 2016
1.194
112
lekkerlikkenlassie zei:
voor 130 euro hadden die moffen ook 2 heerlijke dames tot hun beschikking gehad maar dat vinden die aldi neukers te duur !!
dan deze verlepte duitse wijven maar de gemiddelde lidl kruidenier zal er blij mee zijn

ik weet wel waar ik mijn 130 euro achterlaat vrijdag avond en dat is niet bij die verlepte moffekutten !!

parci

Toogplakker
9 jul 2015
63
20
lekkerlikkenlassie zei:

Nounou, veel lekkerder en geiler dan Natalia en Penny ben ik er nog niet veel tegengekomen.
Ik was er vorige vrijdag en heb zowel Penny als Natalia 2 keer bare kunnen nemen en creampien.

Als Penny bij het begin van zo'n GB naakt gaat liggen met de beentjes open en haar kut insmeert met olie, terwijl ze je geil aankijkt, dat doet toch we iets met een man.
Beter dan dit ga je niet vinden momenteel. :)

31 aug 2016
1.194
112
iedere zijn meug :eek: :shock: :roll:
als dit het beste is ???

maar ik heb al heel wat ,mooiers mee mogen maken de laatste maanden !!
daarbij werden het nog de geilste feestjes die menig vervente gangbanger had meegemaakt

er is er zelfs een bijgeweest die in een burka nog beroering zorgt in je genitaliën !

daarbij hoef ik dan nog niet eens zover voor weg !

SplitHer

Toogplakker
11 jun 2016
28
1
As. woensdag in Duren. 4 vrouwen van 4 tot 9. http://www.p-p-p.tv/details_event.p...en die kant op? Plekje over of meerijden? PM!

Terug
Naar boven