GB Clubje: Rosie (vh Pris) - Nunspeet (vh Elburg)

Jason26drenthe

Toogplakker
15 dec 2023
51
20
Ik ben ook wel van de grotere groepen / aantallen heb alleen niet zoveel contacten…lijkt me leuk bij een groep te komen

malerapeslet

Toogplakker
28 feb 2022
43
30
Ik wil wel proberen een groep geile gb'ers te verzamelen. Stel voor om een kik-groep aan te maken.
Wie interesse heeft stuur even een berichtje naar mijn kik
Vermeld ff oa stats, woonplaats/regio en een korte omschrijving wie je bent en waar je voor in bent.
Bij voldoende aanmeldingen/deelnemers zal ik op kik een groep aanmaken om een en ander te plannen en daarna Rosie/Pris benaderen.
Als we een mooie groep bij elkaar hebben kunnen we ook andere bare dames zoeken.

Mijn kik: Mrkarloff

jefdekok

Toogplakker
12 okt 2024
32
58
Je kan mij toevoegen aan de groep.
Kik kan ik je sterk afraden, ik heb de ervaring dat mannen via Kik zelden komen opdagen.
Ik zit in een besloten groep en mannen via Kik komen zelden of nooit opdagen.
Beter bijvoorbeeld via telegram.
Of Whatsapp?

Heb je al een locatie?

malerapeslet

Toogplakker
28 feb 2022
43
30
Je kan mij toevoegen aan de groep.
Kik kan ik je sterk afraden, ik heb de ervaring dat mannen via Kik zelden komen opdagen.
Ik zit in een besloten groep en mannen via Kik komen zelden of nooit opdagen.
Beter bijvoorbeeld via telegram.
Of Whatsapp?

Heb je al een locatie?
Wat is het verschil om te komen opdagen? Ik ga er vanuit dat echte liefhebbers zich aanmelden en komen als ze dat afspreken. Locatie zal in overleg met dame moeten als er voldoede heren zijn

jefdekok

Toogplakker
12 okt 2024
32
58
Wat is het verschil om te komen opdagen?
Er is een groot verschil ik spreek uit ervaring. Kikkers komen bijna nooit, opdagen en melden zich meestal niet eens netje af.
Daar zitten voornamelijk fantasten en zelftrekkers :) Uitzonderingen daargelaten.

Maar ook als je een kik groep maakt wil ik meedoen met Rosie hoor, alleen dan is het risco voor jou.
Ik kan je verzekeren dat het niet prettig voelt als je 20 mannen aan Rosie aanbiedt en er maar twee komen.
Ook hier spreek ik uit ervaring.

malerapeslet

Toogplakker
28 feb 2022
43
30
Er is een groot verschil ik spreek uit ervaring. Kikkers komen bijna nooit, opdagen en melden zich meestal niet eens netje af.
Daar zitten voornamelijk fantasten en zelftrekkers :) Uitzonderingen daargelaten.

Maar ook als je een kik groep maakt wil ik meedoen met Rosie hoor, alleen dan is het risco voor jou.
Ik kan je verzekeren dat het niet prettig voelt als je 20 mannen aan Rosie aanbiedt en er maar twee komen.
Ook hier spreek ik uit ervaring.
Snap ik maar denk je dat dat met whatsapp of telegram beter is? Dan blijven er ook losers die zich aanmelden maar niet komen. Dat is volgens mij overal zo

jefdekok

Toogplakker
12 okt 2024
32
58
Het percentage fakers verschilt enorm afhankelijk van het kanaal waar je gebruik van maakt.

Laatst bewerkt:

Mick1900

Snuffelaar
30 apr 2024
7
6
Wanneer er een groepje word gemaakt wil ik daar graag bij zijn. Ik ben dol op feestjes met veel zaad, waar het een mooie klieder boel word.

Jason26drenthe

Toogplakker
15 dec 2023
51
20
Ik ben ook wel geïnteresseerd om een groep te vormen. zelf ook voorkeur voor iets als telegram, of w-app. Maar kik kan ook… moet ook aangeven dat ik meer "serieuze" mensen spreek op andere platforms dan kik. Stuur me dm voor contact via app of iets.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Mij mag je ook wel toevoegen aan het lijstje. Rosie staat namelijk al een tijdje op mijn to fuck list 😊

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Ik zou ook graag toegevoegd willen worden. Lijkt me geil haar met 20 man regelmatig vol te spuiten en het is een aantrekkelijke dame waarmee ik regelmatig 1 op 1 sessie doe.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Ik wil ook graag deelnemen aan zo'n groep,, ben ook niet zo van Kik alleen al niet vanwege de uitermate irritante reclame die iedere keer na korte tijd alles overneemt en waar je alleen met killen van de sessie weer vanaf komt. Tot mijn grote spijt (ik heb niets met de Meta kontlikkers van Trump) moet ik bekennen dat Whatsapp het beste en makkelijkste werkt. Zelfs het ook populare Signal voelt nogal Spartaans aan vergeleken met WA. De policy van Telegram gaat me veel te ver en ik vertrouw het niet.
Dus goed, als het niet anders is dan maar Kik.

Laatst bewerkt:

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Ik kan toch wel aanraden om WhatsApp of telegram te gebruiken.
Zoals hier al meer is geroepen.
Kik is echt slecht. Zowel het gebruik door de reclame als de opkomst van de leden .
Het is te annuniem

Terug
Naar boven