Gebruik van de Meldknop voor als je iets aan de beheerders wilt doorgeven

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Beste mensen,

Als lid zie ik de laatste tijd steeds vaker dingen als:
Misschien samenvoegen met ..... en dan link naar het onderwerp wat bedoeld wordt. Of zaken van gelijke strekking.

Ik denk niet dat Barefan die op dit moment (nog) alles in zijn ééntje doet alle onderwerpen op een dag of om de 2 dagen leest.

Laten wij het Barefan en in de toekomst misschien wel zijn assistent(en) nou eens makkelijk maken.
Als we zien dat onderwerpen samen gevoegd kunnen worden, een onderwerp kan naar voor mijn part de prullenbak verplaatst worden, of Barefan moet er op gewezen worden dat volwassen mannen als kleuters elkaar behandelen en er moet worden ingegrepen en reacties moeten verwijderd worden.

Laten WIJ dan de Meldknop gebruiken die in elke reactie Rechts boven in de hoek te vinden is.
De meldknop is het Vierkantje met het ! er in zoals ik op onderstaande foto aanwijs.
Door middel van de meldknop komt het bericht dan vanzelf bij de Beheerder en later misschien wel Moderators die Barefan gaan helpen.
Hiermee voorkomen we dat er onnodige reactie geplaatst worden in een onderwerp die niks met de dame in kwestie te maken heeft.

PS: Dit is absoluut GEEN sollicitatie van mij mocht iemand het denken.

1345025301506Screenshot_2015-06-25-14-53-13.jpg

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
nee inderdaad ik lees niet alles meer. als er in een bepaald topic heel veel reacties komen op korte termijn dan ga ikw el kijken want dan is de kans op rel groot.
Voor de rest lees ik vaak diagonaal door topics.

Maar als berichten gemeld worden bekijk ik ze wel en verplaats ik ze ofzo.

Dus ja graag de meld knop gebruiken daar dient hij voor. en met zen allen houden we het forum schoon :)

Grzz
Barefan

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ja inderdaad Ajax3Stars 90% van de meldingen die ik krijg zijn van jou.
Waar ik je heel erg dankbaar voor ben dankjewel!

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Ik wist het niet, wat geleerd!
Dank voor de hele goede akties van Barefan en Ajax!!

Noorman

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ajax3Stars zei:
:shock:
Ik gebruik die knop al vanaf het begin toen deze site online was.

Fanatiek hoor die ajaxieden :lol: :lol: :lol:
Wacht maar tot ons stadion van 2 miljard klaar is en budget van 500 miljoen. Zullen we die sterren is afpakken :lol:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Deze moet ik toch even posten voor mijn 020 vriend -;)

Hoi ik ben Michell Dijks, Ajacied en ik ben een paarde lul.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    74,5 KB · Weergaven: 179

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Haha -:) nou troost je, ik kom alleen in het stadion omdat een vriend er een box heeft.
Terug ontopic

Terug
Naar boven