Gedragen slipje kopen

Toetsenbord

Snuffelaar
22 dec 2021
12
0
In het verleden heb ik wel eens gedragen slipjes van dames gekocht. Toch wel geil om iemands kutje te kunnen ruiken en de geile kutsappen in het slipje terug te kunnen zien.

En zo reageerde ik op een advertentie. Een oudere vrouw (rond de 60) verkocht haar gedragen slipjes en kon het ook nog eens ophalen. En dat voor €20. Zo gezegd, zo gedaan en zo stond ik opeens in haar huis.

En niet alleen in haar huis. Ze wilde ook wel een masturbatieshowtje geven. Daar werd ze kennelijk zo geil van dat ze mij ging pijpen. Heerlijk in haar mondje gekomen en heb het ook nog mogen filmen. Niet slecht voor €20.

Een week later weer met haar afgesproken. Ditmaal wilde ze wel meer naaktfoto's hebben. Dus lekker foto's geschoten van haar naakte lichaam. Als bedankje wilde ze graag mijn pik in haar. Het was mijn eerste keer dat ik een vreemde vrouw zonder condoom had geneukt. Heb haar heerlijk volgespoten. En dat allemaal voor €20 😃

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Hi Toetsenbord, goed verhaal.
Één zin triggert mij die te schrijven.
Dat is deze "Het was mijn eerste keer dat ik een vreemde vrouw zonder condoom had geneukt."
Had je daarvoor alleen maar bekende vrouwen bare geneukt?

Toetsenbord

Snuffelaar
22 dec 2021
12
0
Edit moderatorteam: quote verwijderd.

Daarvoor alleen in relaties. Had toen nog geen dvp's bezocht.

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
Dit was in 2020 ook mijn "quilty pleasure", via sexjobs in contact gekomen met een jonge meid van, naar eigen zeggen, 21 jaar oud. 1 uit duizenden, prachtig lichaam, ze kickte er gewoon op en volgens mij keihard verslaafd aan masturberen. Ze had letterlijk tientallen speeltjes, verkocht een slipje inclusief persoonlijke video's waar ze zichzelf in liet klaarkomen voor zo'n 15 euro. Ik heb nog zo'n 150 video's en filmpjes van haar waar ik nog weleens met plezier naar terugkijk. :D

Voor de liefhebber, ze was ook ooit een kanaal op xhamster begonnen, maar kort daarna van de radar verdwenen.

Meisje_fenn's profiel | xHamster

Ik was ooit dichtbij dat ik langs mocht komen om eens te helpen met filmen en/of foto's maken, maar helaas nooit van gekomen. Op een gegeven moment gaf ze aan dat het even allemaal niet zo lekker ging en daarna nooit meer wat van gehoord. :(

Terug
Naar boven