Geen suiker dates meer op dit forum

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Ga akkoord met mijn voorganger LD wil toch ook wel vermelden dat dit een erg fijn forum is, vooral naar stijl en ook onder de leden is dit wel van een zeker niveau. De beheerders snap ik goed genoeg dat ze geen zin hebben in gezeik.

Liefhebbers kunnen id verder via kik of andere kanalen.

A

Anonymous

Guest
ik ben door dit forum lid geworden van suikerarrangement, nu er niks meer besproken wordt aan suiker (hoertjes) ga ik mijn maandabbo daar niet verlengen.

pjku

Toogplakker
26 dec 2016
57
11
Voor wat het nog waard is, en misschien een kleine toelichting waarom het topic weg gehaald is

Vraag me niet hoe ik er aan kom, maar ik kreeg recentelijk deze chat van de SA site onder ogen

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hi xxxxxxx, vrolijke foto heb je
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik wil je even waarschuwen voor een groepje 'ooms' dat hoer actief is. Dit bericht heb ik al veel gestuurd.
Hi, Ik stuur dit bericht naar iedereen hier. Via een nichtje met wie ik soms leuk klets, weet ik dat er een
groep 'ooms' hun ervaringen met nischtjes deelt via het nzcforum.be. Dit forum staat voor neuken zonder
condoom en hier worden vooral door hoerenlopers ervaringen met prostituees gedeeld. Maar zo blijkt, dus ook
van suikernichtjes. Door een groep ooms, noem het liever kansloze, platte heren, die hier actief is. Ze bespreken
op dit forum wat je wel of niet doet, bijv anaal, wat je vraagt qua geld, of je al met hun hebt afgesproken, of
je wel exclusief bent en delen ook je foto's en naam die op suiker staan met elkaar. Ook worden kik-gegevens
gedeeld én foto's die je daar stuurt. Ik heb screenshots gezien en het is zeer plat. Het betrokken nichtje vond
het vreselijk, heeft contact gehad met de SA redactie, maar die zeiden dat ze ervan wisten maar niks konden doen.
Daarom heb ik nog maar een abonnement genomen, zonder info verder, en waarschuw ik je maar. Omdat ik vind dat
dit echt niet kan. Zorg er dus op z'n minst voor dat je geen herkenbare foto op suiker hebt staan en kijk uit
met wie je wat deelt. Doe met deze info wat je wilt, maar wees in ieder geval voorzichtig én ervan bewust dat
dit soort idioten bestaan. Nav van mijn waarschuwing (naar zo'n 150 nichtjes verstuurd) heeft de redactie stappen
ondernomen. Het topic is verwijderd. Maar ze zeggen er terecht bij... ze kunnen niet voorkomen dat een van deze
ooms weer een nieuw topic aanmaakt. Het gaat dus om nzcforum.be.

De chat is nog wat langer maar dan ben ik bang dat ik me bron prijs geef.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Schijnheilige wijven dat het zijn. Geld vragen voor de sex en het valt niet uit te sluiten dat ze via dit forum extra inkomsten hebben gekregen en dan zo doen. Echt grappig dit :lol: :lol: :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
Ik zou mij er niet druk om maken en er ook niet mee bezig houden met wat sommige 'suikernichtjes' zeggen en doen.
'Suikernichtjes' zijn gewoon vrouwen die 'diensten' aanbieden voor geld.
Wat deze 'diensten' dan wel of niet omvatten en voor welk bedrag is iets wat elk 'suikernichtje' voor haarzelf moet bepalen net zoals ik voor mijzelf bepaal hoeveel geld ik wil uitgeven en voor welke 'diensten'.

Hierbij vraag ik mij met name af hoe 'illegaal de 'suikernichtjes' bezig zijn want het is volgens mij niet zo dat deze 'suikernichtjes' geregistreerd hun 'beroep' uitoefenen en hun inkomsten voor de door hun verleende 'diensten' opgeven bij de belastingdienst.
Wat dat betreft zijn er volgens mij meer legale 'hoeren' dan legale 'suikernichtjes'.

Maar goed, in de praktijk zie je 'suikernichtjes' komen en gaan en maken ze zelf de keuze om voor geld seks (zonder condoom) te hebben en zijn ze daar ook content mee zolang ze er geld voor krijgen want uiteindelijk draait het hele 'suikernichtje' gebeuren om het geld.

Dus negeer gewoon al die negativiteit van sommige 'suikernichtjes' en richt je aandacht op de 'suikernichtjes' die open staan voor een leuke en gezellige date waarbij seks zonder condoom een onderdeel van is.

Jij blij! Zij blij! Iedereen blij!

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
SA is gewoon een advertentiesite voor prostitutie onder een dekmandel
Niet meer niet minder
Op ander datingsites gebeurt dit ook, Twoo daar staan ook dames op die je kan terugvinden op RL , omdat ze te weinig klanten hebben via RL vanwege hun leeftijd of mindere service.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Misschien voelen sommigen zich nu genaaid omdat ze hier niet besproken worden :lol: :lol: :lol:

Bfa

Toogplakker
30 mrt 2015
204
11
janjaap zei:
Kik groep aanmaken?
Heren stuur jullie KIK per PM dan voeg ik jullie toe
Ik vind KIK een beetje kut. Als iemand Mn telefoon oppakt is alles zichtbaar. Liever een veilige app met wachtwoord bescherming zoals Telegram. Zijn er geïnteresseerden? Niet alleen om SA-snoepjes te delen, maar ook andere vriendinnetjes. Stuur maar een Pb

k_kroket

Toogplakker
4 mei 2015
119
16
KIK is goed in te stellen hoor.. ook dat je geen meldingen ziet.. Wel zo veilig voor t thuisfront

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Vind het nog steeds jammer dat de suikernichtjes niet meer besproken mogen worden. Maar gezien het gezeik wel begrijpelijk. A.s Zaterdag heb ik mijn eerste date met een suikernichtje in een secret room. Kosten van dit nichtje 350 euro voor 3.5 uur. 300 was het eerst maar voor 50 wil ze wel zonder. We kennen elkaar al een tijdje via diverse chat kanalen en ze vertrouwd me. Wel zin in

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Inderdaad jammer ja. Ik heb nog contact met 2 "nichtjes". Ik ate nog sporadisch met ze.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
heerlijk die reacties die je per email en pm krijgt met vragen over welk suikernichtje en zelfs over welke site voor een secret room
Vooral van mensen die jaren al lid zijn en zelf niets te melden hebben

Valt me vooral op de vraag over secret room
Zijn zoveel mensen nu echt te lui of misschien wel echt te dom om de 2 woorden secret en room eens op google in te typen?

Flap

Toogplakker
3 jul 2020
53
39
Sorry Voodoo,

Was voorheen lid onder naam Flappie, maar iets te enthousiast vorige maand mijn account opgezegd.
Ik moet dus weer onderaan beginnen...
Anyway, Ik zal je derhalve niet meer lastig vallen.
Excuses hiervoor!

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Flappie het gaat niet over mensen die net lezen maar over mendien die al heren lid zijn. Menzen lezen slecht hier

En verder tja het blijft vreemd. Heb zelfs al reactie van iemand die bij het intypen van de 2 woorden secret en room in paniek raken doordat je veel zoekresultaten krijgt en niet kunnen bedenken dat het eerste resultaat secretrooms.nl wel eens de goede kan zijn.

Dan ben je toch aardig de weg kwijt laat staan dat ze een kamer kunnen regelen
Zelfs daar zijn ze dan al hulp bij nodig

Moet ik zulk soort mensen helpen?

Flap

Toogplakker
3 jul 2020
53
39
Eens! Maar was wel nieuwsgierig wie het was?!
Heb al een paar namen met je gedeeld en heb er nog een paar. Maar deel die alleen met mensen die mij ook iets zinnigs kunnen melden ;)

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Duidelijk flap. Echter wat ik aangaf. A. 's zaterdag heb ik mijn eerste date met haar. Dus lijkt me niet fair nu haar naam al te noemen. Temeer ik niet weet of ze dit wil
Ze zoekt namelijk 1 vaste suikeroom.

En de namen die jij mij gaf zijn wel de namen die al lang bekend zijn uit verleden. Dit zijn voor mij geen echte suikernichtje meer, maar gewoon de standaard afwerkdames

Terug
Naar boven