firefox777
Toogplakker
- 22 mei 2015
- 62
- 1
Vandaag kwam ik advertentie van Natasja te Apeldoorn http://www.sexjobs.nl/dames-van-ple...jarige-sletje-wilt-sex-ook-lekker-nzc_5694959 tegen op SJ dat eigenlijk te mooi om waar te zijn was. In de advertentie bied ze zo'n beetje alles aan wat er mogelijk is. Ik had gevraagd om de prijs voor all-in voor een uurtje zonder condoom. Binnen 10 minuten had ik al antwoord dat het 180 euro zou kosten. Meer dan dat ik gehoopt had maar niet onoverkomelijk en ze ziet er bovendien lekker uit op de foto's
Op de vraag waar ik moest zijn werd al snel het volledige adres terug gemaild. Ik dacht dat gaat wel erg makkelijk.
Afspraak gemaakt voor 21.30 uur dus ik op weg naar Rustenburgstraat 130 te Apeldoorn voor een heet uurtje.
Daar eenmaal aangekomen kwam ik voor een dichte deur. Sterker nog de portiekwoning zag er zelfs verlaten uit. Had een paar keer aangebeld zonder reactie. Dus maar weer mailen. Daar kwam wel vlot een reactie op maar niets waar ik iets mee kan. Alsnog maar gevraagd naar het mobielnummer zodat we even konden bellen. Wellicht had ik iets gemist. En wat denk je... Voicemail
. Na 15 minuten maar na onverrichte zaken huiswaarts gegaan.
Tja .. soms heb je dit soort gevallen dat te zielig voor woorden is.
Ik zou deze dame vooral mijden als je wat beters te doen hebt.
Op de vraag waar ik moest zijn werd al snel het volledige adres terug gemaild. Ik dacht dat gaat wel erg makkelijk.
Afspraak gemaakt voor 21.30 uur dus ik op weg naar Rustenburgstraat 130 te Apeldoorn voor een heet uurtje.
Daar eenmaal aangekomen kwam ik voor een dichte deur. Sterker nog de portiekwoning zag er zelfs verlaten uit. Had een paar keer aangebeld zonder reactie. Dus maar weer mailen. Daar kwam wel vlot een reactie op maar niets waar ik iets mee kan. Alsnog maar gevraagd naar het mobielnummer zodat we even konden bellen. Wellicht had ik iets gemist. En wat denk je... Voicemail
Tja .. soms heb je dit soort gevallen dat te zielig voor woorden is.
Ik zou deze dame vooral mijden als je wat beters te doen hebt.