Geisha - Erkelenz

burak2021

Snuffelaar
30 dec 2021
21
39
Afgelopen week zin in iets nieuws. Dus ff een oude stekkie opgezocht. Ben al meer dan 4 jaar bij geisha's niet geweest. De tent was helaas gesloten wegens een overlijding in de familie van de eigenaar daar.
De pijzen zijn als volgt:
30 minuten 80.
45 Minuten 100.
60 minuten 130.
90 minuten 200.
Heb gekozen voor de mooie Lucia. Ze zegt iets van 22 te zijn, maar in werkelijkheid schat ik haar ongeveer kleine 30 jaar oud.
De prijzen waren wel ok, maar toen ik op de kamer was kostte AO ineens 50 meer.
Heb nog kunnen onderhandelen voor45/130 voor alles AO. Lucia heeft een mooie slanke lichaam is ongeveer 1.55 lang en cup b/c
Meid kon goed pijpen en nam af en toe m'n hele lid tot de wortel in haar keel terwijl ze dat deed een beetje teasen over mijn lichaam. We hebben verschillende standjes gedaan. Had wel een strakke poes, was wel licht behaard. Meid doet goed mee en bij de orgasme flink in haar doosje gekomen. Jammer dat ze na de daad meteen naar de badkamer rent om alles uit te spoelen. Al met al een redelijke ervaring maar is zeker niet de goedkoopste. Er zijn betere opties in de buurt. Herhalingsgevaar: 6/10
IMG_7709.jpeg

Laatst bewerkt door een moderator:

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
SY3y96.png

Laatst bewerkt door een moderator:

burak2021

Snuffelaar
30 dec 2021
21
39
Ik zou wel eerst een app sturen. Er is daar ook een oudere dame. Die is ook wel ok. Maar ga liever voor Lucia.

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
79
Is al jaren een goed adres met wisselende bezetting. Best is even te bellen of appen wie er zijn. En zoals bij alle chinese dames moet je handelen over de prijs. Is heel normaal in hun cultuur. Als je het niet doet vinden ze je raar..

SanRuzs

Snuffelaar
3 jul 2020
9
3
Hoi allemaal.
Dit is mijn eerste recensie hier, maar gooi geen stenen naar me. Ik heb nog nooit om informatie gevraagd, ik was alleen maar aan het rondkijken. Dus gisteren ben ik naar Mönchengladbach gereisd. Het plan was Relax, maar er kwam bijna 2 uur lang geen antwoord, dus ik heb een WP gestuurd naar Geisha (Erkelenz), kijken wie er is. Ik heb 2 foto's ontvangen. Een was iets te oud voor mijn smaak, maar de andere (Linda) zag er echt leuk uit. Ik heb een afspraak met haar gemaakt en toen ik aankwam, was ik verbluft. Ze ziet eruit als ongeveer 30, heel mooi gezicht, mooi lichaam en een cup B (denk ik) met mooie grote tepels. Ze is zo aardig, attent en die kleine giecheltjes... 1u4130, snel douchen en terug naar haar. Heel lekker tongzoenen gedurende 5-10 minuten, toen gaf ze me een heel enthousiaste blowjob met speeksel. Daarna neukten we missionaris en doggy. Ze genoot er luid van. Ik heb een verrassend leuke tijd gehad met Linda, ondanks dat ze niet aan NZC doet. Ik heb het haar in het begin gevraagd, maar ze zei dat het gevaarlijk is, dus nee. Ik vond het leuk wat ik zag, dus ik bleef. Het was het waard. Als ze blijft, kom ik terug.

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Erg jammer dat relax massage geen antwoord geeft.
Ik ben er vorige week nog geweest bij Lulu.
Toen ik van te voren belde kreeg ik een man aan de telefoon en ik vond hem niet erg vriendelijk.
Afspraak maken is toch gelukt .
Ik vroeg aan Lulu waar Anni was en Lulu gaf aan dat Anni voor 2 maanden naar China is.
Ja Anni is hier de drijvende kracht en dat merken wij dus.
Lulu is voor mij in ieder geval een topper. De 2 andere dames hier ken ik niet.

Terug
Naar boven