Gesundheitszentrum - Mönchengladbach

raetsel

Toogplakker
26 mei 2015
68
63
https://gesundheitszentrum-health-spa.business.site/

Een van de vele Chinese massagesalons die allemaal naar elkaar linken op de website. Ik heb er nu een stuk of 3 gehad, overal is NZC mogelijk voor 150 het uur. Zo ook hier. Als ik de foto's op de website bekijk was het Tina, maar dan 20 jaar ouder dan de foto. Coco deed open, die ziet er wel uit als op de foto, maar die had al een afspraak.

Er gebeurde wel wat vervelends: Tina gaf aan dat een uur 150 euro was, precies het bedrag dat ik gepind had, en ik gaf haar het geld. Volgens mij twee briefjes van 50, twee van 20 en een van 10. Even later kwam ze terug, zeggen dat ik 50 te weinig had gegeven, en liet me het geld minus de 50 zien. Ik verbaasd in mijn portemonnee gekeken, nee die 50 zat er echt niet meer in, ik zou zweren dat ik 150 had gegeven. Uiteindelijk heb ik d'r maar een paar tientjes extra gegeven, en toen was het ok. Ik dacht, ik kan nu wel mijn geld terugvragen maar dan ben ik 50 euro lichter zonder mijn zak te legen.

In elk geval een les, ik had hier het geld op het bed gelegd en niet laten tellen, in het vervolg tel ik het uit en laat de dame bevestigen dat het klopt. Deze salon zien ze mij ook niet meer terug.

In de meeste van deze salons is het vaak eerst een halfuurtje massage en dan de boel afmaken. In dit geval niet, ze had geen zin in massage en wilde meteen ter zake komen, okee, ik was geil dus maar meteen aan de slag gegaan. Halfuur later flink volgespoten en toen had ik ook geen behoefte meer om nog langer te blijven.

Dus ja, niet echt geweldig deze plek. Volgende keer weer een andere uit het lijstje. Dure middag. 190 euro lichter voor 30 minuten.

Laatst bewerkt door een moderator:

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Dat levert een katterig gevoel op.
Jouw reactie is resultaat gericht en zeer begrijpelijk.
Geld is een kernpunt in deze kringen. Dat kan ellende veroorzaken.
Mijn ervaring is beter verlies nemen en aftaaien.
Door het gedoe is de kans niet groot dat er nog een prettige wip volgt.

In een zaak waar ik veel kwam en veel met dezelfde dame contact had werd met een lullig smoesje geprobeerd
me meer te laten betalen. Toen ik daar bezwaar tegen maakte en meteen zei dat ik geen belangstelling meer had om te blijven werd mij voorgesteld te blijven voor de gangbare prijs.
De glans is er vanaf. Dat wordt geen prettige wedstrijd meer. Ben weggegaan en nooit meer terug geweest.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Erg vervelend wat je is overkomen maar dit heb ik in de afgelopen jaren nog nooit meegemaakt bij een bezoek aan massagesalons , zelfs heb ik er geen moeite mee om buiten de kamer te douchen en mijn spullen daar achter te laten met alleen de dame . Nog nooit meegemaakt dat er spullen verdwenen waren en zelden dat de dames hun afspraken (nzc) niet nakomen . Dat laatste kan meestal als je maar aangeeft dat je niet intern klaarkomt . Meestal zoals al vaker omschreven als het zover is dan vinden de dames het ineens geen probleem als ze zelf ook klaargekomen zijn .

Voormalig lid 39311

Toogplakker
24 aug 2023
58
30
Voor de eerste keer deze massage salon bezocht. Sasa maakte de deur open en er waren geen andere dames aanwezig. Gekozen voor 1 uur massage 100,- met PZC. Massage was redelijk, zij wilt liever pijpen en neuken. Ik had geen zin in om te neuken dan moet je weer 30 euro extra betalen.
Zij heeft me klaar gepijpt, maar wil niet in haar mond klaarkomen. Algemeen was goed, maar ik kom niet meer gauw terug voor de tweede keer.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Gedoe over geld en tegenvallende prestaties zijn voldoende aanleiding om

Gesundheitszentrum - Mönchengladbach links te laten liggen.

Wel bijzonder:
Je komt voor een massage met neuken.

Dan wordt de massage overgeslagen omdat de dame daar geen zin in heeft.
Waarom nog een uur reserveren en betalen wanneer je na een half uur zonder massage klaar bent? :oops:

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
80
Dit is toch die salon in odenkirchen op de pastorsgasse...
Was vanmorgen in de buurt en dacht effe massage. Werd binnen gelaten door de bazin en die begon meteen of ik niet het totaal pakket wilde voor 100 met Btb en pijpen. En voor 20 +meer ook neuken..
Had vooraf een foto van de masseuse gekregen en dat was lekker dus ging akkoord en na betaling mocht ik me uitkleden.
Kort daarna kwam de nieuwe dame binnen Anni. Beetje oud en dik maar was wel vriendelijke. Massage was redelijk en na halfuur trok ze de kleren uit. Ze zag er beter uit met kleren aan... Maar ja laten pijpen en die grote harige poes gevingerd. Tevens stevige tepels op grote echte Borsten.. Werd goed nat en daarna wou ik hem er zo insteken maar dvp wou dan 20 extra. Haar gezegd dat ik al 20 extra had betaald dus liet ze zich er zo over zakken. Na binnenkamer te hebben gewit, nog beetje voetmassage. Daar werd ze weggeroepen voor volgende klant.. Cheffin heeft nog even mijn hoofd gemasseerd.

alphasierra

Toogplakker
11 mei 2017
93
30
Salon bestaat nog steeds, ik betaal altijd 100/30 voor massage en nz. Laatste tijd wel echt oudere dames (55+)

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Kan iemand me helpen aan contactgegevens? Ik ga meestal naar Relax Massage maar wil deze ook wel eens proberen

Terug
Naar boven