Gina gevens, emmen

Stoner74

Snuffelaar
5 jun 2025
17
7
Dag allen. Ze adverteer niet. Heb haar nummer via via gekregen. Wie heeft ervaring met haar? Spreekt vaak buiten af.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Ik heb ook via via haar email adres gekregen in september vorig, ze wilde alleen mailen maar dat ging prima. Spreekt inderdaad af in het buitengebied. Ze wordt afgezet door haar man en dan samen het bos in. Ze wilde eerst afspreken voor alleen een pijpdate voor €30,- Ik had natuurlijk meer zin in neuken maar dacht ik zie het wel. Ze is niet knap en na wat geklets en gefriemel vroeg ze wat ik het liefst doe, dus ik zei het allerlekkerste is lekker je kut volspuiten. Na wat gepijp en gebef haar dus geneukt en lekker volgespoten. Ze trok direct haar slip weer aan en kleedde zich verder aan waarop we afscheid namen en ze bij haar man in de auto stapte en wegreden. Ik denk dat ze samen thuis van mijn sperma zijn gaan genieten.

Helaas een dikke 3 weken later had ik chlamydia, had geen sex gehad na haar en ook al 2 maanden voor haar ook niet. Heb het haar weer via de mail gemeldt, nooit reactie op gekregen. Voor mij was het daarmee eenmalig. Nu bijna een jaar verder mag ik hopen dat ze daar niet nog steeds mee rond loopt maar ik ga niet meer. Voor €30, nzc + cip is natuurlijk lekker goedkoop maar ze is niet mijn type en na het cadeautje houdt ik het met haar voor gezien.

MarkVoortman

Toogplakker
21 jun 2026
39
79
Oral is het mogelijk dat je mij mag per PB haar email gegevens doet?
@Stoner74 van jou info ook uiteraard goed

Laatst bewerkt:

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
@Oral69 heb je die voor mij ook misschien? Ik zit binnenkort in die hoek en mss toch eens minimaal laten pijpen

Stoner74

Snuffelaar
5 jun 2025
17
7
Veel mensen hebben interesse, maar voor wat hoort wat? Delen jullie ook je eigen adresjes? Via pb graag

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Precies, nu al een aantal PB's gestuurd met daarin ook deze wedervraag. Helaas 0 dames aangereikt gekregen.

MarkVoortman

Toogplakker
21 jun 2026
39
79
Heren jullie hebben een punt. Echter bij Stoner heb ik eerlijk aangegeven dat ik een aantal jaren in buitenland heb vertoeft dus weinig tot geen adresjes
Heb eigenlijk alleen de bekende fkk in de aanbieding

Jammer genoeg tot nu toe van deze Gina nog geen reactie op mijn email

Terug
Naar boven