Ginny - Apeldoorn

bare-ie

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
317
58
Is deze vrouw van de radar verdwenen of werkt ze onder een andere naam momenteel?

nadluaq

Toogplakker
5 jul 2015
51
19
Berichten op whatsapp worden niet afgeleverd (1 grijs vinkje) sinds zondag, dus ik vrees het 'ergste'…

Inktvlek

Toogplakker
19 apr 2023
67
53
@Richard49wit Ginny is 30 jaar ouder dan deze dame.

Ik vrees dat ze gestopt is. Zie deze post van mij bij de buren:
Ik vrees dat ze gestopt is. Ik had september vorig jaar een afspraak met haar staan (ik maak die met haar één of twee dagen vantevoren) maar die werd afgezegd wegens ziekte van iemand in haar omgeving. Sindsdien lijkt ze van de radar verdwenen.

Op een gegeven moment waren haar profielen op Sexjobs en Kinky uit de lucht (404 melding). Vanaf ongeveer twee maanden geleden staat haar advertentie op Kinky weer op offline. Het betekent dat ze had ingelogd. Ik hoopte dat het betekende dat ze misschien weer aktief zou worden maar dat is tot nu toe niet het geval. Op WhatsApp is haar nummer niet meer bekend.

Ik blijf tegen beter weten in aan begin van iedere week haar advertentie op Kinky checken maar ik vrees dat ze gestopt is. Dat zou ontzettend jammer zijn want ze is een absolute topper.

Ik houd nog een laatste beetje hoop omdat haar advertentie op Kinky nog steeds op off line staat.

Inktvlek

Toogplakker
19 apr 2023
67
53
Kinky geeft nu "Jammer, de advertentie die je zoekt bestaat niet meer.". Dat lijkt me het definitieve bewijs dat ze gestopt is.

Terug
Naar boven