Giulia - New in Rotterdam

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Cupmaat AA staat er.
Nu ben ik niet zo goed in cuppen maar dit AA.
Of zou ze Anonieme alcoholist bedoelen?? :lol:

Noorman

A

Anonymous

Guest
Nou je vraagt ervaringen...Kan zo naar TMM wat mij betreft!

Had een afspraak gemaakt en kreeg als adres Heer Arnoldstraat (zijstraat Beijerlandselaan). So far, so good. Bij aankomst kreeg ik huisnummer, dus voor de deur het verzoek om te openen omdat ik niet weet welke bel. Ja, ze kwam er aan. 5 mins later stond ik er nog, dus weer bellen met de vraag waarom ze niet open doet. Ja, ik kom er aan....not. Vervolgens weggegaan. Nog even bellen waarom ze niet opendeed. Kreeg een reactie alsof ze van helemaal niks wist. Was wel dezelfde persoon aan de telefoon overigens. Ondertussen zat ik al in de auto, ze ging de deur open doen...jaja, te laat! Toen ik langsreed stond idd de voordeur op een kier. Heb nog gesmst met nogmaals de vraag waarom ze niet open deed. Ze stond onder de douche. Ja, tuurlijk, ik bel of ze opendoet, ze zegt ja en gaat vervolgens douchen? Klopt niet helemaal he?
Kreeg nog paar smsjes of ik niet alsnog wilde komen. Nou, nee, bedankt, misschien later. Idd, later smste ik haar of het nog kon want de druk liep behoorlijk op. Ja hoor geen probleem. Voor de zekerheid nog even vragen of de eerder gemaakte afspraak nog gold, nl. 100 voor 30 mins incl intern klaarkomen. Nee, dat was 300 wist ze me te vertellen. Jaja, het wordt dus steeds mooier. Dus ik sms haar, vanminddag was het 100, nu 300?? Vergeet het maar. Ze was genegen haar prijs te laten zakken tot 200, maar minder kon echt niet. Nou, dat werd hem dus niet.
Vervolgens andere meid gezocht; eerst Bianca benaderd, want leek me wel wat. Bij haar kon het wel voor 100. Adres was, jawel, Heer Arnold straat. Vroeg nog even of zij niet dezelfde persoon was want vind haar wel een beetje hetzelfde type. Was volgens haar niet zo, ze had nog nooit van Giulia gehoord. Wel apart want ze ontvangen in hetzelfde huis. Ondertussen had ik ook al contact gelegd met Antonia omdat ik daar goede ervaringen mee had (lekker figuur, stevig, strak, superkont!). Zij ontving, je raad het al, op de Heer Arnoldstraat! Ben vervolgens naar deze Antonia gegaan omdat ik haar al kende. Die 2 andere vond ik te vaag om te proberen. Zal me niks verbazen als Giulia Bianca is. Hoop van niet want vind best lekker ding en wil ik ook wel keer proberen.

Lang verhaal kort, geen persoonlijke ervaring met Giulia omdat het er gewoon niet van gekomen is en vind het té vaag om nog een keer te proberen. Wellicht dat anderen wel iets meer kunnen vertellen, maar voor mij is ze voorlopig no-go en blacklisted.

fergiefucksgirls

Toogplakker
3 apr 2015
185
2
Toen je daar binnen was had je even moeten vragen of je haar huisgenoten mocht begroeten :D

Sommige foto's van Giulia lijken heel erg op Antonia overigens.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Als ik de foto's bekijk zijn het wel twee verschillende dames. Bianca heeft een moedervlek op haar rechterborst en op haar linkerbil. Giulia is ook een stuk gezetter dam Bianca. Locatie is wel hetzelfde. Kijk maar naar de volgende foto's: foto 12 van Bianca en foto 17 van Giulia.

Terug
Naar boven