GoldenTime

Joyseeker

Toogplakker
26 mrt 2015
47
4
Buiten mijn Nederlandse bezoekjes kom ik ook wel eens in Duitsland. Buiten de bekende AO-clubs (ergens vind ik dat ook weer risico) bezoek ik ook andere clubs. Zeker qua uiterlijk is de line up in GT altijd wel goed. In het verleden waren er wel geruchten over meisjes (die er nu niet meer werken) dat zij nzc deden. Die geruchten hoor ik niet meer. Zijn er dames in GT die nzc aan bieden?

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ja die zijn er, voldoende zelfs! De dames hier doen het overigens meestal alleen met hen die regelmatig komen. Begrijp goed, de gemiddelde dame pakt hier 1000 euro op een dag, waarom zou die AO doen? Nee als ze je kennen komt het zeer zeker met regelmaat voor. Maar iemand die af en toe maakt, maakt weinig kans, tenzij hij eruit ziet als Christiano Ronaldo :D

Denk je echt dat AO clubs een groter risico zijn? In reguliere clubs wordt ook met grote regelmaat met stamgasten AO gedaan, en die hangen hem er weer in bij AO clubs, nee dat cirkeltje is zo rond..... Als je af en toe naar Duitsland gaat, en niet zoals ik 3 keer per week, kies dan voor een AO club, dan is je kans vele malen groter. Sorry dat ik je sprookje verpest :evil:

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Zekers zijn deze er.... maar alleen als je dame vaker heb gehad en natuurlijk een topper bent om de dame in te pakken. Ik zelf kan een dame echt gek maken met mijn tong.... ik hoor zo vaak waar heb je dat geleerd..... van mijn moeder is steevast antwoord :lol:
Nu zonder dollen, heb geduld en zeer veel respect voor de dame en wees goed voor haar en je zal zien dat het bij meer dan de helft uit eindelijk lukt om zonder te gaan....succes

daslekker

Toogplakker
2 sep 2015
44
1
Maandag 20-06 zal ik langsgaan in deze club, zijn er nog mensen die me tips kunnen geven? Dit kan gaan van welke dames te benaderen voor AO of welke aanpak best werkt. Alles is welkom, ook via PM.

Mvg

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Deze club herbergt echt wel ladies welke AO doen.
2 van de 10 gaan zonder als je uur gaat en €100 extra geeft.
Zekers te weten. Naomi.... 3 maanden terug vol gepomt. Ze wilde zwanger worden zij ze.... Spuit me vol. Ze bleef zeker 15 min met opgetrokken knieeen liggen dat zaad in haar kut bleef om hasr eitjes te bevruchten.
Ben hierna niet meer geweerst om te horen if ik een kindje had verwekt.

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Ik heb een sterk vermoeden dat Lulu, een wat oudere Thaise (?) dame ook wel zonder te pakken is... Bij mijn laatste bezoek enkele maanden geleden had ze de ene na de andere klant. Nochtans is zij zeker niet de knapste van de club.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
jeroom zei:
Ik heb een sterk vermoeden dat Lulu, een wat oudere Thaise (?) dame ook wel zonder te pakken is... Bij mijn laatste bezoek enkele maanden geleden had ze de ene na de andere klant. Nochtans is zij zeker niet de knapste van de club.

Klopt Jeroom, Lulu kun je zeker zonder doen. Enkel 100 euro extra bijbetalen, voor mij veel te veel, zeker voor zon'n enge Thaise :eek:

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
jeroom zei:

Vind je ENG dan niet lekker? :)
Beter dan het ruime soppen . . .

Noorman

thematrix

Toogplakker
14 apr 2015
69
5
mart1980 zei:
Klopt Jeroom, Lulu kun je zeker zonder doen. Enkel 100 euro extra bijbetalen, voor mij veel te veel, zeker voor zon'n enge Thaise :eek:

Ben je daar zeker van?
Ik vind haar service wel top hoor, maar heb nog niet gevraagd of het bare kan bij haar.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Hier staat ergens dat minder mooie vrouwen (zoals LUlu) die veel op kamer gaan aan NZC doen.
Ik heb daar erg mijn bedenkingen bij, De minder mooie die veel kameren geven gewoon een zeer goede (gfe) service.
Of ze NZC aanbieden is hier meestal niet relevant.
Mannen kiezen in deze huizen liever voor minder mooi en beter dan knap met een slechte service.
Gewone saunaclubs zijn niet de huizenwaar veel NZC in het aanbod zit, in vele clubs is het door het management zelf verboden.
Maar... wat wel juist is, NZC vrouwen zijn in de meeste clubs wel aanwezig, tegen de "juiste" prijs, maar ze zijn een echte minderheid.
Ik kom in deze clubs al van voor het Euro tijdperk, nog vaak in Duitse Marken moeten afrekenen.....

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Petergust zei:
Hier staat ergens dat minder mooie vrouwen (zoals LUlu) die veel op kamer gaan aan NZC doen.
Ik heb daar erg mijn bedenkingen bij, De minder mooie die veel kameren geven gewoon een zeer goede (gfe) service.
Of ze NZC aanbieden is hier meestal niet relevant.
Mannen kiezen in deze huizen liever voor minder mooi en beter dan knap met een slechte service.
Gewone saunaclubs zijn niet de huizenwaar veel NZC in het aanbod zit, in vele clubs is het door het management zelf verboden.
Maar... wat wel juist is, NZC vrouwen zijn in de meeste clubs wel aanwezig, tegen de "juiste" prijs, maar ze zijn een echte minderheid.
Ik kom in deze clubs al van voor het Euro tijdperk, nog vaak in Duitse Marken moeten afrekenen.....

Dan kunnen we elkaar een hand geven Petergust!
Ik kom al voor 25 jaar in saunaclubs. Ik ben gestopt met de clubs in het RTC circuit.
Nu ik meer op zoek ben naar NZC in de gewone saunaclubs sta ik juist versteld van het aanbod.
Ook in clubs al GT wordt NZC aangeboden aan de lopende band. Ik heb er al zoveel gehad.
Ik durf te beweren dat zeker 1 op de 2 het aanbied, ook in GT tegen de juiste prijs.
En ik ben met je eens dat het niet perse de minder mooie dames hoeven te zijn, in GT zeker niet.
Mijn ervaring is dat het van de verdienste van het moment afhangt. Toch hoe meer ik mij ervoor open stel, hoe vaker het mij aangeboden wordt, of zelfs gewoon overkomt. Gewone saunaclubs zijn dus wel degelijk de huizen waar NZC veel in het aanbod zit, ook al is het verboden door het management!

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Ik kwam vroeger eigenlijk alleen in de reguliere grotere clubs. En heb het sporadisch meegemaakt . En echt niet alleen met de vrouwen met mindere looks. Zo ook bijvoorbeeld een keer een bloedmooie jonge Duitse meid in Villa Vertigo. Ik moest wachten en om het goed te maken ging ze bare voor hetzelfde tarief. Ook in parksauna Residenz een paar meegemaakt. Ik denk dat je ergens veel moet komen, veel moet investeren en het dan kan lukken. Een kwestie van een beetje geluk. Echter ben wel van mening als je even lekker wil barebacken dat je er niet moet wezen. Dan is het meer een soort van bonus en extraatje.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Heel lang geleden, toen de dieren nog konden praten en de vissen nog graten hadden, en er in GT nog maar 5 man en een paardenkop kwam, ja de beginperiode dus. Werd NZC bijna constant aangeboden, juist omdat er zo wering mannen waren en de vrouwen toch wat wilde verdienen. Dat is nu het geval in Planet Eden als deze zaak nog open is ten minste.
Ondertussen is GT een echt Neukfabriek geworden en doen de meeste meiden er goede zaken.
NZC is meer iets geworden voor "vaste klanten" zoals zo vaak in dit soort huizen.
Maar inderdaad, tegen de "juiste prijs" is het vaak mogelijk.

Woef

Snuffelaar
29 okt 2016
1
0
bij gt is nzc zeker mogelijk....kost alleen wat tijd.
bouw een vaste band op met een vaste dame....en het komt 50% van de tijd vanzelf

in mijn wandel jaren zeker 5 dames gescoord
jessica, duitse (PHG nu)
Tina, duitse (zit nu bij traumparadies als Jacky)
Lisa duitse (gestopt)
een iraanse, waarvan ik de naam niet meer weet :shock:
een russische, die loopt er nog af en toe rond....

dus zeker mogelijk alleen kost wat investering, maar dan heb je ook een beeldschoon exemplaar!

Joyseeker

Toogplakker
26 mrt 2015
47
4
Naar verwachting open op 1 oktober. Op dit moment is men nog druk doende met een verbouwing.

Terug
Naar boven