Gonorroe Zuid-Holland/Rotterdam

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
Blijft leuk hier: je krijgt gonorroe van een dame die niet eens gonorroe blijkt te hebben?
Misschien begrijp ik het niet goed meer, maar dat kan natuurlijk nooit.
De incubatie tijd is trouwens wisselend hoor, daar verkijkt men zich snel op.
Normaal enkele dagen tot een week voor je klachten krijgt.
Het kan ook voorkomen dat de klachten zich veel later openbaren en soms krijgen mensen
zelfs geheel geen klachten.
Dus ik denk dat je die gonorroe hebt opgelopen bij die andere dame van 22 dagen ervoor.
Dat lijkt veel logischer dan dat je het hebt gekregen van iemand die het niet heeft.
Bij een Chinese DVP was het condoom een keer afgegleden. Ik dacht daarna ook iets te hebben. Toen twee keer laten testen: zero Chlamydia, Gonorroe en Trich. Dus ik ben de dans gelukkig ontsprongen.

Of het Russische roulette is, weet ik niet, hoor. Dan zou je hier toch continu ervaringen van raak! moeten lezen? Volgens mij valt het qua besmettingen best mee.

En wat Cerato zegt: er is nu geen uitbraak. Volgens mij zijn het bare-backing homo-circuit en het drugsnaaldencircuit echt veel linker dan onze hobby.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Op de website van Soa Aids Nederland vindt je informatie over de kans op besmetting
van man op vrouw en van vrouw op man enz.
Dan zie je dat je ook niet altijd meteen besmet raakt met gonorroe, de kans is 20 - 40%
Elke keer dat je vaker met deze besmette persoon sex hebt neemt het wel toe.
Dus gelukkig pak je niet altijd meteen de besmetting op.
Maar blijft als een loterij: soms win je wel ineens de hoofdprijs, soms win je nooit wat.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
451
Aan de andere kant het ergste wat ik kan krijgen is ook deze soa maar ik neuk niet vaak dus zal een
andere meid daardoor niet kunnen besmetten mocht zij inderdaad de soa dragen.
Als je alleen maar met haar een praatje gaat maken dan loop je geen risico. Als je je wel laat pijpen, dan loop je net zo goed een risico.

Flinke kans dat een dame die een gonorroe vaginaal onder de leden heeft, hem ook in het keeltje heeft, als ze na neuken een klant klaar pijpt.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dat klopt helemaal Benny de Beuker.
En je kan zelfs oogontsteking krijgen als je per ongeluk met vinger in je oog komt
nadat je die aan je lul of haar kutje hebt gehad.

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364
. Volgens mij zijn het bare-backing homo-circuit en het drugsnaaldencircuit echt veel linker dan onze hobby.

Die circuits zijn gewoon 1 circuit.
Er zijn bi mensen genoeg. En het is duidelijk op deze site dat de tippeljunkies bezocht worden door mensen die naar de ramen en prive gaan ook.

Dit circuit is gewoon het bare circuit. Neuken EN pijpen EN beffen.

Dat zo algemeen verspreidt is dat men in feite kan spreken van prostitutie circuit ipv het bare circuit.

Elke andere visie is er een met oogkleppen.

bestfiend

Toogplakker
27 jun 2015
86
76
Laat ik n.a.v. de koppigheid van forumkoning Cerato de eerste zijn die hier op het forum zijn testbewijs upload:
IMG_2510.jpeg
Het is dus weer raak. Precies in lijn met wat ik heb gezegd: eerste keer Gonorroe bij Seherezade (zie d.d. 09-05-2025). Na behandeling weer geneukt en meteen iets opgelopen. Ik zou jullie nog updaten met wat het zou zijn. (was bang voor Gonorroe, maar de afscheiding nam niet verder toe gelukkig, dus was het Chlamydia)
Ben ondertussen door gaan neuken, reden kom ik later op terug.
Begin deze week Gonorroe opgelopen en afgelopen vrijdag getest, zie boven het bewijs.
Voor degene die geinteresseerd zijn:
Chlamydia opgelopen bij Samy/Samyra van Barendrecht
https://www.kinky.nl/advertenties/2457434-samyra
Vervolgens ben ik met haar chlamydia door gaan neuken met:
https://www.kinky.nl/advertenties/1013349-sofia
en
https://www.kinky.nl/advertenties/2758986-ina
en ene Thaise DVP genaamd Lucky, waarvan de advertentie uitstaat. (Overigens schrijnend verhaal, de Thaise DVP's worden beroofd door een geweldadige arabier met mes)

Uiteindelijk Gonorroe opgelopen bij de bekende Ana
https://www.kinky.nl/advertenties/5633082-ana

Laatst bewerkt:

bestfiend

Toogplakker
27 jun 2015
86
76
Nog een laatste post waarom ik door was gegaan met neuken met Chlamydia:
Ik heb het opgegeven met deze hobby omdat ik merk dat de regio besmet is met SOA's. Het is niet meer een gok of ik wat oploop, het is meteen raak bij mij. Testbewijs geupload voor wie mij niet gelooft. Afgelopen 10 jaar was het niet zo erg als nu. 9 v/d 10 jaar heb ik geen Gonorroe opgelopen, nu twee keer in een maand.
In dit topic heb ik al aangegeven waar ik bang voor was: dat onze regio besmet zou worden door Gonorroe. Al zegt Cerato van niet, omdat de "cijfers" zeggen van niet. Ok fijn, maar gaat het dan om de totale cijfers, van de hele bevolking? Dat boeit mij niet, met "regio" bedoel ik de (rondtrekkende) bare DVP's van Kinky die in onze regio neerstrijken. Waar wij, de klanten van de regio, het mee moeten doen. Deze poel is verziekt en de hobby is onmogelijk gemaakt.
Jammer dat ik zoveel ben tegengewerkt in dit topic, en uiteindelijk zelf het bewijs heb moeten leveren (en voelen!) van waar ik voor waarschuwde...

Laatst bewerkt:

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Is dat je voornaamste motivatie dat jij 9 jaar niks hebt opgelopen en nu 2 keer in een maand? arme jongen, je gaat nog wel ergere spelingen van het lot tegenkomen, ook buiten je sexleven... Welcome to the miraculous world of statistics...
En dat zie jij voor jezelf als bewijs dat de regio ziek is?

Dan zou ik toch maar voortaan met condoom aan de slag gaan of alleen nog maar met je vriendin, .moet ze toch maar wennen aan het formaat.

Jeroennh

Toogplakker
15 mei 2023
31
15
Vraag: hoe wist jij dat de gonorroe genezen was? Ik zie 2 testen beide positief… ben je nu niet zelf de bron van al dit leed.

bestfiend

Toogplakker
27 jun 2015
86
76
@Jeroennh: de Gonorroe was genezen omdat de afscheiding en pijn compleet waren gestopt op de 7de dag. Heb het daarna nog gevraagd aan experts; de anti-biotica heeft dan gewerkt, als er sprake was van resistentie o.i.d., dan zouden de symptomen nog steeds aanwezig moeten zijn op de 7de dag. Maar nee, de symptomen kwamen pas opspelen 4 dagen nadat ik Ana had geneukt.

@Pastore: om eerlijk te bekennen, nee. Ik heb het opgegeven met deze regio en doe niet meer mijn best om zo clean mogelijk DVP's te bezoeken. Het is namelijk tevergeefs; de regio is te ziek geworden, deels doordat DVP's nooit positief reageren als je de SOA terugkoppelt. Seherezade is slechts een voorbeeld; de overige DVP's reageren niet eens, dus niemand stopt met werken.
Ook had ik eerder al gezegd dat ik Chlamydia niet zo erg vond. Gonorroe is voor mij de echte showstopper (die ik overigens niet verder zal verspreiden).
Het lijstje van DVP's heb ik wel aangemaakt zodat jullie weten om wie het gaat, mocht je ze willen vermijden.

@69lover: het is deze maand 2 keer, vorig jaar 1 keer. En daarvoor 9+ jaar lang geen Gonorroe, wel 3 of 4 x Chlamydia in al die jaren. Gonorroe rukt op, merk ik aan mijn pik. Dat sommige dat niet vinden, is niet mijn probleem. Ik weet genoeg, dus stop ik met wandelen voor een jaar. Volgend jaar probeer ik het weer opnieuw, kijken hoe het er dan voor staat. Maar voor nu weet ik genoeg.

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
De ellende is dat je geen immuniteit opbouwt tegen die SOA. Dus besmet door een DVP en daarna netjes behandeld, kun je zo weer opnieuw besmet worden door een DVP.

Kijk, wij laten ons netjes testen en behandelen, maar doen die DVP's op Kinky dat ook? Vele verblijven hier illegaal en kunnen niet eens naar een huisdokter.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
En het leutert maar door dit topic

1: ook als een vrouw hier illegaal is zelfs hun kunnen een arts bezoeken juist voor hun heeft de ggd programma's

2: ja dvp's laten zichzelf ook testen die zijn niet totaal achterlijk

3: als je bare neukt heb je kans op een soa niet spastisch of achterlijk over doen so be it, en degene die getrouwd zijn ik zou zeggen ga scheiden, heb ik ook gedaan vanmorgen nog een uur op de wc gezeten zonder gebonk op de deur.........,,,,,

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
En het leutert maar door dit topic

1: ook als een vrouw hier illegaal is zelfs hun kunnen een arts bezoeken juist voor hun heeft de ggd programma's

2: ja dvp's laten zichzelf ook testen die zijn niet totaal achterlijk

3: als je bare neukt heb je kans op een soa niet spastisch of achterlijk over doen so be it, en degene die getrouwd zijn ik zou zeggen ga scheiden, heb ik ook gedaan vanmorgen nog een uur op de wc gezeten zonder gebonk op de deur.........,,,,,
Wat een hatelijke reactie.

1) Natuurlijk heeft de GGD speciale programma's voor illegale DVP's. Gelukkig zijn de DVP's daarvan allemaal goed op de hoogte! Maar niet heus

2) Een Chinese DVP vertelde mij een keer dat ze aan iemand kon zien of hij een SOA heeft. Natuurlijk… En ze vertelde dat als ze terug ging naar China, dan liet ze zichzelf wel testen. Maar ja, ze is hier illegaal en daardoor kan ze niet zomaar terug naar China…

3) Ik ben ook gescheiden dus what the fuzz?

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Dat je zeikt Jens alleen maar zeikt

Ga nou eens neuken man die iets piemel uit de broek en neuken

Het is godverdomme gonorroe waar het over gaat stelt geen ene flikker voor paar van die kanonnen antibiotica er in en gaan

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
@Zonder moeite Jij denkt er wel heel licht over, die ervaring is voor iedereen anders.

Ik heb het 2 jaar geleden gehad en heb er best heel veel last van gehad.
Een dag of 4-5 behoorlijk koorts gehad en iedere dag mijn bed verschonen omdat hij drijfnat was van het zweten.
Er zat pressies een weekend tussen dus kon ook niet naar de huisarts.
En ik kan je melden dat pissen dan ook echt geen grap is als je pik compleet in de brand staat.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@Ferry73

Ik heb het 2x gehad en dat was in de privesfeer niet eens bij een dvp

Inderdaad pissen is niet fijn maar ik nam die kanonnen in en binnen 24 uur al rustig kunnen pissen en kuurtje afgemaakt en daar ging Bokito weer.

Maar Ferry dat gezeik allemaal om iets watvgewoon heel goed te herstellen is, degene die hier op het forum zitten en lezen dat een dame eventueel een doorgeefluik is van welke soa dan ook die kunnen zelf beslissen wat ze doen

En degene die niet op het forum zitten neuken voor volk en vaderland

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Mee eens, het is een ingecalculeerd risico. Zelfs als een dame besmet is hoef je niks op te lopen.. heb je pech dan moet je ff op de blaren zitten.
Ik neuk ook nog steeds zonder.. als ik wat oploop heb ik vast weer spijt, maar zolang het goed gaat is het heeeeerlijk 😜

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Het is héérlijk... Mee eens hoor. Sterker nog, het is gewoon sex en gevoel zoals het bedoeld is. Je krijgt soms de indruk dat sex met condoom normaal is, en het mag best de norm zijn als het gaat om verantwoordelijkheid en risico's. Risico's voor dvp's of vaste partners thuis die van niets weten wat manlief rondspookt, of de paar uitzonderingen die daar vrede mee hebben in vertrouwen dat hij het veilig doet met vreemden.

Maar normaal is in dit geval dus absoluut niet hetzelfde als 'natuurlijk', zoals het bedoeld is..... het zonder cd doen is dus niet hetzelfde als een pilletje nemen om meer te genieten...

Terug
Naar boven