Gonorroe Zuid-Holland/Rotterdam

bestfiend

Toogplakker
27 jun 2015
86
76
Ik wilde gaan reageren maar ik zie dat de logica van mijn vorige posts niet doorgedrongen is tot Cerato en 69lover.

Ik vat kort nog even mijn standpunten samen:
1. We hebben een probleem als een SOA dragende dame zich niet laat behandelen maar vrolijk doorgaat met adverteren, omdat ze daarmee de ziekte verder blijft verspreiden.
2. Het is te zot voor woorden als wandelaars de SOA meldingen in twijfel trekken puur omdat er geen testbewijzen zichtbaar zijn. Die komen er nooit, dat is teveel gevraagd, zeker van de DVP!
Wil je de proef op de som nemen? Neuk haar lekker zelf, maar dan komen we op punt 3, en dat is:
3. Nadat je een SOA-gemelde DVP hebt geneukt en je voelt nog niet meteen iets, ga dan niet andere DVP's bare neuken zoals ik dat bijna deed. Want dan hebben we weer een probleem erbij...

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Tav 1. Logica: door adverteren alleen draagt ze geen soa over (flauw, al zit er een kern in dat adverteren nog niet betekent ontvangen).
"We hebben een probleem als...." kan kloppen, maar "als" en of dat zo is weten we niet. Zie een aantal andere opties in mijn reactie of die van cerato. Veel dames zullen niet toegeven als ze inderdaad een soa gehad bleken te hebben en zich ervoor hebben laten behandelen. Dat hangen ze klanten liever niet aan hun neus. Voordat je het weet krijg je een stempel...
En twijfel: inderdaad SOA meldingen over een ander dan jezelf kunnen foutief zijn ook al ben je er zelf heilig van overtuigd. Zie mijn vorige reacties en die van cerato.
2. Puur omdat er geen testbewijzen zichtbaar zijn. Waar haal je dat vandaan ? Sterker een test van vandaag kan morgen al weer achterhaald zijn. En omgekeerd na behandeling ook. Ik zou dat belang van een certificaat zelfs willen relativeren in plaats van eisen.
3.e punt Voorzichtig zijn na contact met een dame die gemeld is. Kan op zich niemand iets op tegen hebben. Nog verstandiger en véél effectiever: hou vooral de gedragslijn aan dat altijd als je wel iets voelt , ook bij niet-gemelde dames, even niet naar een andere dame stapt. Het kan ongetwijfeld zijn dat je voordat je iets voelt al besmettelijk bent, -zie ook griepvirussen ed naar verluidt-, maar de kans is niet zo supergroot dat je net in die periode "massa maakt" door een reeks dames te bezoeken. Ja één kan genoeg zijn, maar hoe vaak dat leidt tot SOA golven van de ene naar de andere stad....? Het is ook weer geen mazelen, wat echt supergemakkelijk (via de lucht) verspreidt. En zelfs geen corona of griepje.

Ik blijf het een lastig iets vinden dat melden, de voor en nadelen.. Aan de ene kant is het zeker belangrijk als mensen die recent bij een dame geweest zijn weten dat een andere klant denkt dat hij bij haar besmet is geraakt. Dan kunnen ze zichzelf in de gaten houden (zoals je ook aangeeft) en eventueel zekerheidshalve testen. Vooral voor mensen relevant met tevens een vaste relatie die het niet mag weten, maar ook daarbuiten. Dit forum is zowat de enige reEle mogelijkheid waarin klanten elkaar kunnen bereiken of een hele groep gewaarschuwd kan worden. Bij gangbangs is dat veel gemakkelijker en discreter te doen en dat gebeurt ook. Dus is zonde als je die communicatie/waarschuwingskans niet kunt benutten.

Aan de andere kant kan het alleen door naam en toenaam te noemen van de dame. Met het risico dat klanten haar gaan en blijven mijden ook als zijzelf allang weer soavrij is. Of als zij toch niet de bron blijkt te zijn. En met het risico dat de besmette klant vindt dat hij verder moet bewaken of zij ook wel de juiste stappen zet, lang genoeg geen klanten ontvangt en zelfs stopt met adverteren totdat hij denkt dat het wel lang genoeg geduurd heeft. Politieagent naast de deur.

Zucht... En dat allemaal terwijl ik voornamelijk wilde wijzen op de onzekerheden, wat minder stellig een dame beschuldigen. Als een melder wat uitgebreider beschrijft waarom hij denkt te weten dat het van haar is kan iedereen dat voor zichzelf wegen. En waarschuw dan zekerheidshalve de dame (ook omdat je als je het niet van haar hebt, háár wel besmet kunt hebben) En laat haar verder met rust, (ze vertelt je echt niet alles) ga haar niet nog eens als een onverantwoordelijke en onverbeterlijke verspreider te boek stellen en impliciet verantwoordelijk maken voor ons eigen gedrag.

Laatst bewerkt:

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Gewoon melden lijkt mij dan mag iedereen zelf bepalen wat hij met de info doet.
Liever een keer voor niks testen.
Over 3 weken staat de GGD testbus weer in de Doublet en Geleenstraat in de Haag, kun je gratis testen op alle soa's.

mitchelvd1990

Toogplakker
14 jan 2017
83
23
Heeft de topicstarter de laatste contacten voor deze betreffende dame ook voor zekerheid gewaarschuwd?
De besmetting kan theoretisch ook daar vandaan komen.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Nog eens terugkijkend naar de posts in het begin van dit topic valt me op hoe denigrerend bestfiend schrijft over de dame. Lijkt alsof er meer is voorgevallen, wat normaliter ook al een beetje achterdocht bij een melding zou opwekken, al geloof ik wel dat hij oprecht is. Het kan de irritatie zijn dat hij denkt dat hij van haar iets heeft opgelopen en zij zich nu niet naar zijn gedragslijnen schikt. Wel kinderachtig. Maar het lijkt ook uit een dieper liggend gevoel te komen, dedain voor de dame in vergelijking met de keurige vriendin (had ik eerder overheen gelezen, ik had het meer in het algemeen bedoeld dat iemand het ook van zijn vaste relatie kan hebben opgelopen maar dat natuurlijk op voorhand uitsluit als hij ook bij een dvp was).
Wat erg, als je geld moet betalen om naast je keurige vriendin ook te mogen neuken met iemand waar je eigenlijk zo op neerkijkt. Blij dat ik die minachting in elk geval niet heb, ik zou niet met plezier op pad gaan.

Laatst bewerkt:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
@bestfriend: jouw logica is wel tot mij doorgedrongen maar ik plaats er kanttekeningen bij.
Je kan helemaal gelijk hebben en aan de andere kant is er ook reden tot twijfel.
Dat jij dat niet wilt aannemen is aan jou maar dan niet beweren dat ik de logica niet begrijp.
Misschien klopt jouw logica wel niet. Nogmaals, dat kan ook best wel zijn maar blijft discutabel.
69lover heeft ook wel een punt wat dat betreft.
Ik werk zelf op onderzoekafdeling waar we o.a. ook soa`s onderzoeken dus kom niet aan dat ik
er niets van weet, wellicht meer dan menig ander hier, daarom juist mijn kanttekeningen.
Van alles beweren en geen overtuigend bewijs is nu eenmaal niet erg sterk, juridisch gezien zou
jouw zaak geheel onderuit gaan.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Stel me wel de vraag hoe @bestfiend dan wel bewijs zou moeten leveren.. Het is eigenlijk iedere keer hetzelfde dat diegene die een melding doet de wind van voor krijgt, zelf ook al meegemaakt overigens.
Eigenlijk had de topic starter beter niets gezegd en als er dan een andere persoon van het forum "prijs" heeft had ie kunnen melden dat hij daar reeds van op de hoogte was. Waarschijnlijk zou dan komen, waarom heb je hierover geen melding gemaakt?

bestfiend

Toogplakker
27 jun 2015
86
76
Nog eens terugkijkend naar de posts in het begin van dit topic valt me op hoe denigrerend bestfiend schrijft over de dame. Lijkt alsof er meer is voorgevallen, wat normaliter ook al een beetje achterdocht bij een melding zou opwekken, al geloof ik wel dat hij oprecht is. Het kan de irritatie zijn dat hij denkt dat hij van haar iets heeft opgelopen en zij zich nu niet naar zijn gedragslijnen schikt. Wel kinderachtig. Maar het lijkt ook uit een dieper liggend gevoel te komen, dedain voor de dame in vergelijking met de keurige vriendin (had ik eerder overheen gelezen, ik had het meer in het algemeen bedoeld dat iemand het ook van zijn vaste relatie kan hebben opgelopen maar dat natuurlijk op voorhand uitsluit als hij ook bij een dvp was).
Wat erg, als je geld moet betalen om naast je keurige vriendin ook te mogen neuken met iemand waar je eigenlijk zo op neerkijkt. Blij dat ik die minachting in elk geval niet heb, ik zou niet met plezier op pad gaan.
Niets is minder waar.
Ik had een superklik met haar en alles ging goed. Zelfs na het oplopen van Gonorroe was ik niet boos. Bij de eerste keer melden vond ik haar helemaal een topper: ze reageerde begripvol en zou zich gaan testen de komende maandag. We stuurden zelfs hartjes naar elkaar.
Echter toen ik zag dat ze een dag erna weer haar advertentie omhoog is gaan zetten, vond ik haar minder tof. Omdat ze zich niet houdt aan haar afspraak die zo "begripvol" had gemaakt. Dat was mijn reden om dit topic te starten. Vervolgens nog haar attitude verandering er na, mij een leugenaar noemen, en mijn mening over haar is helemaal om geslagen. Je moest eens weten wat een verschil tijdens de seksdates, waarin ik haar altijd bejubelde om haar inzet en attitude (magyar is the best!).

maar dit is eigenlijk offtopic, een beetje gissen naar mijn psychologie. En er nog zo naast zitten ook.

Laatst bewerkt:

bestfiend

Toogplakker
27 jun 2015
86
76
@bestfriend: jouw logica is wel tot mij doorgedrongen maar ik plaats er kanttekeningen bij.
Je kan helemaal gelijk hebben en aan de andere kant is er ook reden tot twijfel.
Dat jij dat niet wilt aannemen is aan jou maar dan niet beweren dat ik de logica niet begrijp.
Misschien klopt jouw logica wel niet. Nogmaals, dat kan ook best wel zijn maar blijft discutabel.
69lover heeft ook wel een punt wat dat betreft.
Ik werk zelf op onderzoekafdeling waar we o.a. ook soa`s onderzoeken dus kom niet aan dat ik
er niets van weet, wellicht meer dan menig ander hier, daarom juist mijn kanttekeningen.
Van alles beweren en geen overtuigend bewijs is nu eenmaal niet erg sterk, juridisch gezien zou
jouw zaak geheel onderuit gaan.
Je zegt "misschien klopt mijn logica wel niet"

A. Ik neuk wekenlang niemand, inclusief mijn eigen vriendin niet. Ik neuk Seherazade en krijg 4-5 dagen later pus uit mijn pik.
Wat zegt de incubatietijd over Gonorroe? Ik lees overal van een paar dagen (2) tot twee weken dat de symptomen tot uiting komen. Op 1 website staat dat het soms wel eens 6 weken kan zijn (dat is dus waar jullie op doelen. Dat soort "mogelijkheden". Maar standaard staat overal 2 dagen tot 2 weken)

B. Nu het gemiddelde. Dat ligt op 5 dagen. Waarom ligt het gemiddelde niet bij 7,8 of meer dagen? Dit betekent dat het vaker voorkomt dat mannen het eerder merken, dan later. Dat trekt het gemiddelde omlaag. Dat betekent dat die uitschieter van 2 weken of zelfs 6 weken, maar heeeeeel sporadisch voorkomen.

C. Wat zijn mijn eigen ervaringen met Gonorroe? Ooit een keer eerder opgelopen, dat was toen ook 5 dagen dat ik het merkte.

Met deze gegevens kan ik niks anders concluderen dan dat het van haar af komt. Ook heb ik zojuist een Gonorroe+Chlamydia test op mijn vriendin gedaan, beide negatief. Dat klopt want ik heb haar al weken niet geneukt :D. (niet dat ze onaantrekkelijk is, ze is knapper en jonger dan 90% van de DVP's, maar ik hou teveel van varieteit)

Dus volgens jullie logica is er alsnog een kans dat het niet van Seherazade af komt, maar van iemand anders. Vertel me die logica. En neem daarbij feiten mee als incubatietijd, en het feit dat ik wekenlang niemand anders heb geneukt.

Laatst bewerkt:

bestfiend

Toogplakker
27 jun 2015
86
76
Hier een mooi antwoord van chatGPT, geheel in lijn met mijn ervaring met Seherazade. Dus waarom jullie nog steeds MIJ aanvallen op mijn "beweringen"?

Wat is nou de waarheid over gonorroe incubatietijd? 2 weken of 6 weken max?

ChatGPT zei:
Goede vraag — en het is begrijpelijk dat de verschillende antwoorden verwarrend zijn. Hier is de duidelijke en medische waarheid over de incubatietijd van gonorroe:

🦠 Wat is de incubatietijd van gonorroe?
Incubatietijd = de tijd tussen de besmetting en het optreden van de eerste symptomen.
✅ Gemiddeld:
  • 2 tot 5 dagen na besmetting
✅ Meestal:
  • Tussen 2 en 7 dagen
⚠️ In uitzonderlijke gevallen:
  • Tot 2 weken (≈ 14 dagen)
🔍 Heel zelden:
  • Er worden in de praktijk soms gevallen gemeld met klachten na 3 tot maximaal 4 weken, maar dat is niet gebruikelijk.
  • 6 weken is niet medisch onderbouwd als incubatietijd — dat valt meestal onder een andere oorzaak of een latente infectie die pas later symptomen geeft.

📌 Samenvattend:
Tijd na besmettingMogelijkheidUitleg
2–5 dagenZeer vaakTypisch verloop
5–14 dagenMogelijkIets vertraagde reactie
>14 dagenZeldzaamMeestal asymptomatisch óf iets anders speelt

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Tjonge jonge, het zit je wel hoog blijkbaar.
Maar ik blijf erbij dat alle opties in principe mogelijk zijn: jouw versie en
die van haar.
Simpel omdat er geen overtuigend bewijs geleverd is en dat kan ook niet.
Zij zal haar test niet laten zien zomaar en jij de jouwe ook niet.
Dus blijf ik erbij dat jij helemaal gelijk kàn hebben maar dat weten we dus niet.
Hoeveel lappen tekst je ook aandraagt: verhaal blijft lastig te checken. Van beiden.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Nou ibestfiend, in elk geval heb je dan nu aangegeven waarom je zo overtuigd bent dat je het van haar hebt, en niet alleen maar dat het zo is. Dat lijkt me echt fair naar de dames toe als een melder dat altijd doet. Ieder kan nu kijken wat hij ermee doet. I
nmiddels is de kans groot dat de dame, als ze inderdaad werkelijk de bron was, behandeld is. Wat de reden is van haar veranderde houding zul je waarschijnlijk nooit weten. Misschien denkt ze, als ze stiekum toch positief getest mocht zijn, dat ze het van jou heeft, dat is altijd een risico van een dame waarschuwen, Irrationeel of niet en of het mathematisch kan met incubatietijden en zo of niet. Kun je je zelf nog gaan verdedigen ook !
Maar inderdaad valt mij ook op hoe gebeten je erin staat, dus ik denk dat er iets anders aan de hand is .

Als je eerst zo'n leuke omgang met haar had -misschien komt je boosheid vooral door het verlies daarvan.- zou je nog iets totaal contrairs kunnen overwegen. Je verlies nemen dat je een keertje de hoofdprijs gewonnen hebt en de veronderstelde bron zien als partner in crime in plaats van veroorzaker van ellende voor jou en een gevaar voor de hele regio zuidholland en het prijsniveau voor de hele nzc community. Dat is boven jezelf uitstijgen, zand erover en kijken of je met een praatsessietje en een agree to
disagree toch weer een leuke (klant)relatie met de dame kunt opbouwen. En jezelf onttrekken aan de verplichting SOA golven door heel zuid-holland te voorkomen. Gaat echt niet van jou of de dame afhangen.
Klinkt absurd als apotheose na de discussie hier en je boosheid/teleurstelling over haar omslag, Maar als man moet je soms je knopen tellen. Heb ik ook wel met een lievelings(raam)dame gedaan na volkomen irrationele uitvallen en beschuldigingen uit het niets van haar kant. En na mijn vertrek met slaande deuren. Volste recht om haar nooit meer een blik wasrdig te keuren laat staan een cent te laten verdienen aan me. En dat ook voorgenomen. Toch al heel snel teruggegaan en ondanks nog steeds boosheid op haar aangegeven dat ik gewoon weer heel graag haar klant wilde zijn en blijven. Soms moet je je eraan toegeven dat je de dame niet wilt missen, je hart of zo je wilt je pik voorang geven op je gelijk. Bijna als in een echte relatie haha. Nog jaren heel veel plezier en genot aan haar gehad.. En zij ook, al is het maar van de pegels...

Laatst bewerkt:

bestfiend

Toogplakker
27 jun 2015
86
76
Het gaat mij niet om HAAR per se, ik zei alleen dat ik een goeie verstandhouding met haar had omdat JIJ weer rare dingen over mij ging denken. Ik wil haar niet meer neuken in de toekomst omdat ik hou van variatie zoals ik al zei. Ik wil dat de rest clean blijft!
Daarom ben ik boos om het feit dat zij Gonorroe BLIJFT VERSPREIDEN. Dat ze zich eerst zou testen en behandelen, maar nu doodleuk door blijft werken. En het is totale onzin dat zij zich ondertussen heeft laten behandelen (en tegen mij zegt dat ze clean is). Want onderdeel van de behandeling is een week geen seks! Is dat te combineren door elke dag je advertentie omhoog te gooien? Makes sense?

Laatst bewerkt:

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Ik kan het niet vaak genoeg blijven zeggen, zo goed als alle dames blijven gewoon doorwerken als ze een soa hebben waar ze zelf niet veel last van hebben.
Het moeten missen van de inkomsten is onoverkomelijk voor ze en de lopende kosten zijn hoog.

Een week stoppen met werken is gewoon geen optie.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.255
Ik kan het niet vaak genoeg blijven zeggen, zo goed als alle dames blijven gewoon doorwerken als ze een soa hebben waar ze zelf niet veel last van hebben.
Het moeten missen van de inkomsten is onoverkomelijk voor ze en de lopende kosten zijn hoog.

Een week stoppen met werken is gewoon geen optie.
Heb jij nog nooit op dezelfde dag of dag erna nog meiden volgespoten.? als je geen klachten hebt doe je toch ook verder als de mogelijkheid en de goesting er is.. :)

bestfiend

Toogplakker
27 jun 2015
86
76
Het was bedoeld als reactie op 69lover die twee keer zegt dat ze heel waarschijnlijk zichzelf WEL heeft laten behandelen maar zogenaamd tegen mij zegt dat ze niks heeft.
Rare gedachtekronkel. De eerste keer negeerde ik het nog, maar toen hij het de tweede keer opbracht, ging ik er iets van zeggen. Precies in de trant van wat jullie zeggen: DVP heeft schyt en werkt gewoon verder. Die is echt niet behandeld...

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Kan best zijn dat ze door werkt, ze moet wel maar toch behandeling/antibiotica heeft genomen.
Dat is niet de beste manier.
In principe moet degene die gonorroe heeft zelfs twee weken geen sex hebben, een week is al weinig.
Dat kunnen de dames zich niet veroorloven, heeft Ferry73 gelijk in.
Dames betalen voor verblijf en elke dag niet werken is inkomsten derving.
Niettemin kan de gonorroe weg gaan als ze medicatie gebruikt of gebruikt heeft.
Dat weten we dus ook niet: het kan maar kan ook niet.
Blijft verder vast staan dat er nog geen enkele explosie in Rotterdam e.o. is want dat had ik dat wel geweten.
Ik werk dicht bij dit soort bronnen en als er een explosie plaats vindt dan weten wij dat ook.
Dat is nog niet het geval dus zo`n vaart loopt het ook weer niet.
Heel Rotterdam en Zuid Holland is nog zeker niet besmet dus dat geeft hoop.

PussyBeater

Toogplakker
22 jul 2015
143
32
@bestfiend, ik geloof je volledig, je moet nooit een bitch vertrouwen als ze zeg dat zij zich gaat laten testen. De bitch is hier om geld te verdienen ongeacht ze positief is. Thnx voor melding.👍

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Tja jongens, dan is het vast anders bij het thuisontvangsten en hotelkamercircuit dan bij de raamdames en gangbangs (en incidenteel clubs/bordelen) waar ik kom. Zou kunnen, de sociale controle dan wel druk vanuit werkgever of verhuurder ontbreekt natuurlijk bij thuisontvangst /hotelkamers en de doorloop is veel groter. Jammer voor jullie.dan.

Ik vraag me wel af waar jullie de wetenschap vandaan hebben, vertellen de dames jullie dat zelf, of zijn het conclusies die getrokken worden van horen zeggen of "eigen observatie" a la bestfiend??

Doorwerken kan ook betekenen prikje (of kuur bij chlamydia) halen en doorwerken of maar een of 2 dagen niet. Niet voldoende, maar de besmettelijkheid is al heel snel een stuk minder en de kans dat je net nog in die onveilige periode prijs hebt een stuk minder.
Ook dan geen rechtvaardiging om een dame weken erna nog te blacklisten met brrichten hier.

Terug
Naar boven