horny cowboy
Toogplakker
- 18 jun 2015
- 73
- 0
Vroeger was ik vaste klant bij Gracia.
Ging zeker een keer in de week langs, als ik tijd had vaker.
Ze was een beest in bed. :lol:
Pijpen was super, met slikken erbij, dirty talking en heerlijk in haar kutje neuken waarna ze smeekt om haar vol te spuiten.
Vaak als ik kwam smeekte ze mij om haar meteen te neuken omdat ze geil was, ze had dan alleen maar mannen had gehad die ze mocht pijpen.
Mooie tijd was het, tot ze ineens veranderde en agressief werd, waarom ... ik zou het niet weten.
Drugs, drank .. Pooier wie het weet mag jet zeggen. Ik weet het niet. :twisted:
Dus gestopt met haar.
Nu, nu een aantal jaren verder ben ik benieuwd of ze nog op haar oude adres zat en of ze nog werkte.
En ja, ze werkt er nog SexRelax Erotikführer für Ladies, Huren, Domina, Transen, Bordelle, Sklavin, Massage
Alleen de advertentie is veranderd, er staat niet meer bij taboeloos.
Mijn vraag is dan ook, is er de laatste tijd nog iemand geweest en doet het nog steeds zonder.
Als dat zo is dan ga ik toch weer een keertje langs.
Ging zeker een keer in de week langs, als ik tijd had vaker.
Ze was een beest in bed. :lol:
Pijpen was super, met slikken erbij, dirty talking en heerlijk in haar kutje neuken waarna ze smeekt om haar vol te spuiten.
Vaak als ik kwam smeekte ze mij om haar meteen te neuken omdat ze geil was, ze had dan alleen maar mannen had gehad die ze mocht pijpen.
Mooie tijd was het, tot ze ineens veranderde en agressief werd, waarom ... ik zou het niet weten.
Drugs, drank .. Pooier wie het weet mag jet zeggen. Ik weet het niet. :twisted:
Dus gestopt met haar.
Nu, nu een aantal jaren verder ben ik benieuwd of ze nog op haar oude adres zat en of ze nog werkte.
En ja, ze werkt er nog SexRelax Erotikführer für Ladies, Huren, Domina, Transen, Bordelle, Sklavin, Massage
Alleen de advertentie is veranderd, er staat niet meer bij taboeloos.
Mijn vraag is dan ook, is er de laatste tijd nog iemand geweest en doet het nog steeds zonder.
Als dat zo is dan ga ik toch weer een keertje langs.