Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Catalina, cute klein slank meisje met paar fraaie volle natuurlijke borsten.
Gaf netjes vooraf aan pc en nmc. Normaal dus reden om niet hier te vermelden, maar...
Als je net zoals ik toch dan kan bezwijken voor een cute dingetje:
wat een drama, zo slecht:
- pzc met tanden en per zuigbeweging mond leegspugen en met harde keuken papier afpoetsen. Heb na een paar minuten het martelen van mijn lul afgekapt. Buiten niet echt aangenaam gevoel begon ik mij er simpelweg aan te ergeren, vreemde ervaring als je in principe een cute koppie aan je lul zie kluiven
- poging gedaan om de stemming te verbeteren met een befbeurt: eerst een tijd totaal geen reactie en toen ik op een bepaald moment toch kennelijk iets goed deed (kleine ongecontroleerde beweginkjes) werd ik direct afgekapt
- condoom erom duurde absurd lang met tig checks of die nu helemaal goed zat
- ik wilde haar eerst bovenop (had al weinig vertrouwen in goede sex, dus dan maar een leuk uitzicht): stopte al na halve minuut "moe" en ik moest aan de bak.
- zowel missio als doggie weer totaal reactieloos en merkte na een tijdje dat het steeds droger beneden werd.
- dus maar gewoon gestopt (neem je verlies voor € 30, genoeg andere dames daar :roll: ) en aangegeven, dat ze dan de laatste 5 minuten mijn rug kon masseren. Maar dat werd dus beetje random kloppen en slaan heen en weer over mijn rug. Zelfs dat kan ze niet. Ik begon te lachen en ben opgestaan.
Bonnie, voor wie van klein en skinny houdt.
Op zich niet slecht, ook niet spetterend.
Maar kan aan ons beider stemming gelegen hebben: ik was nog steeds afgeknapt van Catalina en zij van haar vorige klant, die een smerige pik had (na de sessie kon ze er niet over uitgepraat raken en later op de bank begon ze er weer over).
Ze is wel aardig en zeker een nieuwe kans waard.
Angie, de oude vertrouwde net weekje terug van vakantie
Verwacht van haar geen gfe, maar ze is gewoon professioneel.
Daarom zekerheidje als afsluiting.
Verder was het er nog rustiger dan normaal met aantal vaste dames met vakantie (of zoals Bella op andere locatie)
Omdat de entree nog steeds 15€ was weer naar Gelsenkirchen afgereisd om van Eleida (Ilayda) te genieten. Ik had van tevoren al gebeld met de theke en die bevestigde haar aanwezigheid. Ik vind haar lichaam erg aantrekkelijk met flinke kont en mooie tieten. Bij mijn aankomst gelijk naast haar gaan zitten terwijl ze zat te kletsen met haar overbuurvrouw "Melissa". Op de bank heb ik haar gemasseerd terwijl ze doorging met praten. Het is wel een meid die wel van een lolletje houdt maar echt in contact met haar komen is er niet bij.
Vervolgens met haar gekamerd op nummer 7. Deze kamer heeft links opzij een spiegel waar ik regelmatig naar keek toen ik met haar bezig was. Aan haar tepels komen is not done. Beffen staat ze toe maar geen vingers erin. Ze heeft me kort gepijpt op mijn verzoek en vervolgens klom ze bovenop. Heerlijk geil standje en gehurkt bereed ze me lekker en ze houdt het lang vol. Daarna in missio haar een tijdlang heerlijk kunnen stoten. Ze is best ruim dus klaarkomen kan ik wel uitstellen. In doggy stootte ik haar diep en ze riep rustig aan te doen want ik had een "grosse Schwanz" . Daarna in plat doggy door blijven stoten totdat ik mijn zaad in haar spoot. Ze kreunt niet constant maar bij elke ferme diepe stoot kreunt ze even lekker.
Ik vertelde haar nog dat ze laatst op de bank doggy werd genomen en dat ik dat niet vaak meer zag en dat ik dat wel geil vond. Ze antwoordde met dat ze doet wat klanten graag willen dus ik had haar bij wijze van spreken ook bij de bank kunnen neuken. Alleen was het op dat moment voor mij net wat te druk met mannen en haar overbuurvrouw zat er ook nog en dat weerhoudt me ervan haar terplekke te neuken. Eind deze maand gaat ze met vakantie zei ze nog.
Ik was nog vergeten te vermelden dat klaarkomen in de mond niet mag. Bij het pijpen attendeert ze je daarop maar voor mij geen probleem. Ik wil graag neuken en haar volspuiten en dan is klaarkomen in de mond zonde.
De bedoeling is om aanstaande zaterdag hier eens een kijkje te gaan nemen. Na talloze bezoeken aan villa Venus wil ik eens verder kijken. Iemand die me wat kan vertellen over de huidige bezetting? Wie is een aanrader en bij wie moet je ver weg blijven? Anaal inclusief of meerprijs?
Mijn laatste bezoek was 3 weken geleden, dus de bezetting kan wat gewijzigd zijn in de tussentijd.
Zeker omdat toen nog een aantal vaste dames nog op vakantie waren en nu mogelijk terug zijn.
Van vaste bezetting zijn (afhankelijk van je smaak) aanraders:
Angie (blond, niet knap maar guitig koppie): Beetje ADHD type, vaak op leuke manier contact zoekend. Vanwege heerlijk slank lijf al een aanrader, hoewel wat professionele aanpak heb ik een zwak voor haar.
Sissie (blond, mollig): top gfe
Kristina (donker haar, nog wat molliger): Al wat ouder (schat rond 40) en niet bepaald knap, maar super combi gfe en pst. Veel mogelijk en ook nog gewoon vriendelijk
Er waren toen ook wat jonge slanke dames aanwezig, maar ondanks (deels) lekkere slanke lijfjes bij meeste gewoon slechte service. Deels ook niet beschikbaar voor onze hobby. Zie ook mijn bericht van 17 augustus mbt Catalina.
Andrea was redelijk en vriendelijk. Daria (? oid) lag en deed niets, maar wel super lekker lijf en strakke poes.
Vanmorgen vroeg weer in de grimberg en maar 15€ entree afgerekend. Gelijk gekeken naar de setting en de volgende 9 dames waren aanwezig: Angie, Aylin, Catalina, Cosmina, Daria, Emanuela, Kristina, Laura en Micky. Van Cosmina, Catalina, Aylin en Laura geen foto's. Bij het uitkleden zag ik voor mij een onbekende dame. Ik sprak haar aan en vroeg haar naam. Het bleek om Micky te gaan. Die wilde ik graag bezoeken want haar recensies zijn prima. Bovendien ziet ze er goed uit met haar grote tieten en wat mollige lichaam. Haar gezicht met lange haren is ook een pluspunt en haar lippen zijn fraai. Een alleraardigste meid. Ze bleek mij al te kennen vanwege de sudoku die ik altijd bij de hand heb. Vreemd dat ik haar niet eerder heb bezocht want ze heeft zoalsgezegd een lekker lichaam. Ik zag voor mij een onbekende dame met bril "Daria" genaamd. Een vrij grote dame met mooie borsten. Dat zou een kamergang kunnen worden want wat nieuw is is spannend. Echter Kristina was er ook en met haar was het de vorige keer ook uitstekend toeven. Ik koos voor zekerheid dus toch weer voor haar gekozen.
Ja Micky was leuk en vriendelijk. Leuk op de bank met tongzoenen en op de kamer een prima sessie. Eerst haar gelikt waar ze niet ongevoelig voor was want haar lichaam begon ook heftiger te bewegen. Pijpen deed ze prima en lang genoeg en mijn ballen vergat ze ook niet met haar tong. Daarna klom ze bovenop voor een lekker ritje. Vervolgens nam ik haar missio terwijl ze met haar mond mijn tepel zoog. Met haar vingers stimuleerde ze mijn ballen waarvoor ze overigens toestemming vroeg. In doggy afgesloten en nog wat aftertalk om de tijd vol te maken. Heerlijke sessie met groot herhalingsgevaar..
Voor de tweede kamergang toch weer Kristina gekozen. Daria was ook kanshebber maar ik weet gewoon te weinig van haar want er is niet veel over haar geschreven. Op de bank met Kristina weer heerlijk tongzoenen. Op de kamer ook weer uitgebreid gelikt en ze vond het wel lekker gezien haar reactie. Pijpen was goed en ook mijn ballen nam ze mee. Vervolgens klom ze bovenop en naderde ze haar hoogtepunt. De missio smaakte naar meer en in deze positie met tussentijds (tong) zoenen de sessie afgesloten en ook na afloop wat aftertalk.
Kristina vertelde dat Magda rond 4 oktober weer terug zou moeten zijn. Over Ilayda wist ze niet of ze terug zou keren. Dat zou jammer zijn want qua lichaam vind ik haar erg aantrekkelijk. Afwachten dus.
Gisteren gebeld met de theke en gevraagd naar de aanwezigheid van Sabrina en Micky. Allebei waren ze zaterdag niet aanwezig maar zondag zou Micky er wel zijn. Sabrina helaas pas vanaf maandag.
Vanmorgen me gemeld bij de grim. Rond 10.50 was ik binnen dus mooi 15€ in de zak gestoken. In totaal 10 dames aanwezig. Van 5 dames geen foto beschikbaar.
Aelin, Angie, Catalina, Cosmina, Elena, Emanuela, Kristina, Micky, Rebeka en Sisi.
Ik ging op een bank zitten vlak naast de balie waar een vent een jongemeid begon te neuken. Ik goed kijken hoe dat ging. Zoals verwacht met condoom. Ze kreunde er lekker bij en haar buurvrouw moest erom lachen. Hij wilde haar ook likken maar de theke keurde dat niet goed. Ik meende dat dat met een beflapje moest. In ieder geval houdt ze goed in de gaten wat er op de bank plaatsvindt qua sexuele handelingen.
Elena is Bulgaarse en nieuw. Ze had een goed figuur met goeie kont. Ik sprak haar aan en vroeg haar naam. Ze begreep me echter niet en verstaat geen Duits. Aelin zag dat en zei dat ze alleen Bulgaars praat. Aelin zag er ook lekker uit. Zwart haar en ze vertelde afkomstig te zijn van freude39. Daar heette ze Aylin volgens mij. Spreekt goed Duits. Sisi had ik nooit gezien en net terug van vakantie. Haar foto in de vitrine zag er goed uit Ik had goede recensies gelezen over haar en vertelde bij binnenkomst aan een dame waar haar zitplek was. Ik nam plaats maar na ruim een uur was ze nog steeds bezet. Ik zag Micky opeens vrij dus ging naast haar zitten. Op de bank wat geknuffeld en getongzoend en daarna een kamer. Niks op aan te merken.
Toen ik me had opgefrist en terug kwam bij het zitgedeelte zag ik Sisi naast een vent zitten. Ze zag er toch wat anders uit als op de foto. Ik vond haar net wat te mollig en besloot haar niet te nemen. Elena en Aelin. Eén van die twee moest het worden. Ik koos voor Aelin omdat ze een wat forser lichaam had met mooie rondingen en ze sprak Duits dus geen communicatieprobleem. Ik ging naast haar zitten en we praten wat. Tegenover ons een Duitser die zich mengde in ons gesprek. Intiem op de bank werd het niet. Ze zei of ik kwam om te praten wat ik een beetje een rare opmerking vond want ik zat niet eens lang naast haar op de bank. Ze vertelde in ###### gewerkt te hebben. De Aylin van ##### moet denk ik deze Aelin wel wezen. 32 jaar. Op de bank vroeg ze wat ik wilde. Ik maar gelijk to the point of ik de service krijg waar ik voor kom en ze bevestigde dat. De kamer was prima. Goed blaaswerk en met haar tong bespeelde ze mijn pik. Heel aangenaam nam ze herhaaldelijk een lik met haar tong over de volle lengte van mijn pik. Neuken was lekker. Mijn pik was goed stijf en ik merkte dat ze niet echt bovenop wilde. Denk dat mijn piklengte haar wat bang maakte maar ik zei dat ik het rustig aan zou doen. Datzelfde gebeurde ook toen ik haar plat doggy wou nemen. Ze stribbelde wat tegen en zei dat ze morgen anders niet kon werken. Ik zei wederom rustig aan te zullen doen. Ze zei toen ik net bezig was of ik al gespritzt had. Nee dat moet nog zei ik en na een tijdje geschiedde dat alsnog.
Hoop dat Ilayda binnenkort weer aanwezig is want dat vind ik gewoon een lekker wijf met geweldige kont. Ook Kati hoop ik gauw weer terug te zien.
Na twee kamers vond ik het welletjes. Ik was leeg en moe maar voldaan maar had graag nog met die nieuwe Elena willen kameren. Qua mannen viel het niet tegen. Regelmatig ging de bel maar merk wel dat velen niet al te lang blijven. Rond 14.45 verliet ik de club weer.
Vandaag al om 10 uur binnen in de Grim. Er waren 10 setcards waarvan 6 zonder foto. Aanwezig waren:
Aelin, Bella, Cosmina, Elena, Kati, Kristina, Laura, Rebeka, Sabrina en Sissi.
Het werd toch wel een bijzondere dag. Ik nam al vroeg een kamer met Sabrina want het was pas 10.15 uur dus was haar eerste klant. Ze zag er geil uit met haar zwarte kousen en ze heeft een goede kont. Een kusser is ze nooit geweest. In het begin wat zoenen maar langdurig (tong) zoenen is niet echt haar ding. Sex was prima en ze zei er op het eind nog wel bij dat ik nog 5 minuten had. Met die 20 minuten die je nog maar krijgt is het echt wel je horloge goed in de gaten houden. Sabrina is een leuke meid en is wel in voor een dolletje. Zeker geen saaie meid. Ze had geregeld een klant maar een poosje ook niet en dan zat ze een beetje mij te "plagen" maar dan op een leuke manier. Ze blijft in de ********* weer geopend is.
Op de vraag waarom ze niet naar ***** is gegaan was het feit dat ze de club te groot vindt maar de voornaamste reden was volgens mij dat ze geen zin had om tot 03.00 uur te moeten werken. Ik geef haar groot gelijk want dat zijn wel erg veel uren. Ik weet niet of dat elke dag is of alleen in het weekend. Ik vind een kleinere club ook aangenamer om in te vertoeven want het voelt knusser. Overigens vertelde Sabrina morgen maandag 7 oktober vrij te zijn.
Ik ben tot ongeveer 15.15 uur gebleven en de hele dag door was het behoorlijk druk met mannen. De reden dat ik zolang bleef had te maken met het feit dat ik nog met Aelin had willen kameren maar wat ik meemaakte grenst aan het ongelooflijke. Rond 13.30 uur dus na 3 uur lang kameren met één klant was ze nog steeds niet terug dus ik ging verhaal halen bij de theke, die overigens behoorlijk aan het snotteren was, en vroeg of Aelin was vertrokken maar ze zei dat ze een klant had die nog steeds met haar kamerde. Ik heb Aelin bij aankomst even gezien tot 10.30 uur en daarna bleef ze weg tot een uur of 14.30. Ze kwam weer terug en ging op haar bank zitten. Ik ging ervan uit dat ze nu vrij was dus ging naast haar zitten maar het bleek dat die vent die vanaf 10.30 uur met haar kamerde nog steeds mer haar bezig was dus ze was niet vrij. Ze verontschuldigde zich en vroeg me ergens anders te gaan zitten want haar klant kwam zo naast haar zitten. Ik wist dat Aelin het niet zou worden vandaag. Die klant eiste haar wel vaker op maar zolang als nu was voor haar ook nieuw. Het zou me niet verbazen dat hij 6 uur lang met haar heeft gekamerd. Ik vind het totaal waanzin maar wie ben ik dat iemand zolang met een dame kamert en zeker als er zoveel mannen zijn waardoor je geduld danig op de proef wordt gesteld.
Ik heb toen maar voor Elena gekozen. Een Bulgaarse die geen Duits of Engels spreekt en maar kort hier werkzaam is. Ze heeft een mooi figuur met een mooie kont maar het feit dat communicatie vrijwel onmogelijk is weerhield me ervan voor haar te kiezen. Doordat Aelin niet beschikbaar was werd ik min of meer gedwongen voor haar te kiezen. Sabrina probeerde mij ook nog te strikken voor een tweede kamer maar ik wilde niet tweemaal dezelfde dame neuken. Op de bank naast Elena was het gelijk (tong)zoenen maar aangezien een gesprek onmogelijk was al snel met haar gekamerd. De sex was prima en een nieuwe dame maakt het altijd spannend want je weet niet hoe alles zal verlopen en hoe de service zal zijn maar ik had geen reden tot klagen maar het niet kunnen voeren van een gesprek vind ik toch wel een minpunt.
Wat steeds weer opvalt is dat veel mannen zwaarlijvig zijn en een behoorlijke buik hebben wat voor dames ook niet echt prettig moet zijn om sex mee te hebben. Ik weet niet of een dame een klant mag weigeren vanwege zijn gewicht maar ik maakte vandaag mee dat een man met een enorme buik op de bank ging zitten van een dame die net met een klant had gekamerd en toen die dame terugkwam vroeg ze aan mij, terwijl ik een bank naast haar zat, of ik ergens anders wilde zitten. Ik had gelijk door dat ze geen kamer met die man wilde maken wat ik me goed voor kan stellen maar ik weet niet wat het beleid hiervan is in de ###.
Ik had genoeg aan 2 kamers maar het werd veel later dan de bedoeling was maar dat had alles te maken met het feit dat ik voor Aelin wilde gaan maar ik had gewoon de pech dat ze vanaf het begin voor minstens 5 uur werd opgeëist door een klant die genoeg geld op zak moet hebben gehad. Laat ik het houden dat ik vandaag verkeerd heb getimed.
Terug van vakantie was Kati. Mooie meid met een opvallend krullend kapsel. Stond haar goed.
Overigens op de bank nog leuk met 2 mannen gekletst over het sauna gebeuren in andere clubs (vnl *****) en voornamelijk dan over de dames en hun voorkeuren.
Het gros van de meiden daar en elders is zelfs getrouwd of gescheiden en heeft 1 of meer koters,
Bijna alle Roemeense/Bulgaarse meiden werken daar enkel en alleen om hun gehele familie inclusief broers zussen vrienden en weetikveelwat allemaal te onderhouden.
Die gaat echt wel aan het werk, want maar haar omzet ben je snel gewend aan een bepaalde levensstijl.
Het valt me vies tegen hoe weinig mensen de moeite nemen om een recensie te schrijven over een bezoek aan een fkk club dus zal ik het maar weer het voortouw nemen. Ik was vanmorgen weer in de grim en aan het ontbreken van haar auto wist ik al dat Sabrina er niet was. Pijnlijker was om te moeten constateren dat ook Aylin, op wie ik de vorige keer tevergeefs hebt gewacht, ook ontbrak ivm vakantie of wat het ook zei. De theke, Carmen genaamd wat niet bepaald een vriendeijke dame is, kon mij ook al geen duidelijkheid geven over haar terugkomst. Erg jammer want had me erg graag verheugd op haar komst. Ook Micky schitterde door afwezigheid dus het zat me deze eerste keer bezoek op een maandag niet mee en het zal ook wel de enige keer zijn dat ik op een maandag een fkk club aandoe. Teveel dames nemen een snipperdag of het risico is groter dat het aanbod van dames tegenvalt op een eerste werkdag.
Er waren een 9tal dames aanwezig te weten: Anna, Bella, Cosmina, Elena, Kati, Magda, Raisa, Rebeka en Sissi. Toen ik me aan het douchen was beneden stond Kati ook al onder de douche. Wat een prachtig lichaam heeft ze toch met brede heupen en een volle kont. Haar gezicht is niet echt heel mooi maar toch één van de aantrekkelijkste dames. Over die Kati heb ik nog wel het één en ander te zeggen want het is een meid met een gebruiksaanwijzing. Ik wilde persé met haar gaan kameren dus toen ik op haar bank plaatsnam en zij niet veel later arriveerde was ze druk doend met haar smartphone en anders was ze in conversatie met haar buurvrouw Magda of overbuurvrouw Rebeka. Op een gegeven moment deed ze de haren van Magda terwijl ik maar op de bank zat. Op een gegeven moment ging Rebeka met een klant kameren en ook Magda was weg. Kati ging wat doen met haar smartphone in een kamer vlakbij haar bank. Toen ze weer terugkwam vroeg ik om een "Zimmer". Ze zei doodleuk "Ich habe keine Lust". Dit deed me denken aan de zomer toen ik haar ook al wilde aanspreken maar ze was toen constant met haar telefoon bezig of buiten in de tuin met andere meiden en veelal met Magda met wie het goed klikt lijkt het. Ik heb ruim een half uur op de bank gezeten om met haar te gaan kameren dus ben toen uit nood maar bij Elena gaan zitten want zij is voor mij ook aantrekkelijk. Eigenlijk wilde ik niet met haar kameren aangezien er geen communicatie mogelijk is. Ze heeft me tijdens mijn verblijf wel een aantal keren staan lonken. Op de bank weer tongzoenen en daarna op de kamer een goed potje seks waarbij ze wel eens moeilijk keek. Misschien was mijn lul iets te groot voor haar maar echt strak voelde ze niet aan. Ook Rebeka maakte het bont. Wat wil het geval? Een gast zat op haar bank en opeens zei ze tegen hem om weg te gaan. De man beslist niet lelijk of dik druipte af en was uiteraard verbaasd en is dus min of meer weggejaagd. Hij durfde daarna ook niet meer om terug te keren in dat hoekje waar Kati, Magda en Rebeka met zijn drieën bivakkeren. Ik had het met hem te doen. Met Kati heb ik overigens wel eens mogen kameren en was toen heel positief over haar dus was ik verbaasd dat ze me negeerde. Wellicht zat ze vandaag niet lekker in haar vel maar toen ik er was in de zomer was ze ook steeds pleitte. Ik denk dat ze vandaag alleen met zogenaamde "Stammkunde" wilde kameren maar in ieder geval met haar werkhouding is wat mis. Als ze niet met me wilde kameren had ze dat gelijk kunnen zeggen en niet dat ik er zelf moest achterkomen. In ieder geval heb ik het nu helemaal gehad met Kati. Graag of niet zou ik zeggen en wees duidelijk en laat iemand niet onnodig in onzekerheid.
Als tweede heb ik met Magda gekamerd. Het was wat ongemakkelijk toen ik naast haar zat want natuurlijk Kati en die Rebeka zaten onderling te kletsen in het roemeens en ik vond het wat lastig om op de bank al intiem met haar te zijn. Ze nam zelf ook niet het initiatief om met mij wat voorspel te doen op de bank en opeens kwam ze met de opmerking "Zimmer". Ik heb maar gelijk ingestemd want wilde zo snel mogelijk uit dat zitgedeelte vandaan. We liepen naar boven en we kwamen in een kamer terecht waar de temperatuur al behoorlijk hoog was opgelopen. Ze pijpte me met veel gevoel en lekker diep waardoor mijn pik snel stijf was. Het pijpen duurde overigens niet zo lang en daarna klom ze bovenop en dat voelde lekker. In de missio ben ik verder gegaan en daarna lekker klaargekomen. Eigenlijk veels te snel want de 15 minuten waren nog niet eens verstreken. Trouwens in de missio nam ze met haar mond ook lekker mijn tepels wat ik altijd wel geil vind. Magda heeft een mooi lichaam maar haar gezicht en de bril die ze op heeft vind ik weer een stuk minder. Ik heb haar trouwens niet eens gelikt want na het pijpen klom ze zoalsgezegd gelijk al op mijn stijve pik. Daarna hield ik het voor gezien. Er waren niet echt veel aantrekkelijke dames en die paar die ik nog wel de moeite waard vond kende ik niet en ook met hun service was ik niet bekend. Voorlopig maar even niet meer de grim. De werkhouding van sommige dames zoals gememoreerd laat te wensen over en zolang Aylin, Ilayda , Micky en Sabrina niet aanwezig zijn heb ik er weinig te zoeken.
Ik was om 09.45 aanwezig maar mocht nog niet binnen want het was nog geen 10.00, ben ik in V*lla V*nus niet gewend. Even gekeken maar er hingen 7 setcards maar niet de kristina waar ik voor kwam. Gelukkig kwam ze rond 10.15 alsnog binnen en ben ik meteen naast haar gaan zitten. Op de bank was de presales eigenlijk heel minimaal en de kleine man werd niet eens aangeraakt maar goed toch maar een zimmer genomen. Het beest in Kristina kwam meteen tevoorschijn en heb haar een uur lang alle hoeken van de kamer laten zien in meerdere standjes en zowel oraal, vaginaal als anaal volgespoten. Heb haar ook naar een orgasme gelikt/gevingerd en daarna mocht ik een paar minuten lang niet eens in de buurt van haar muschi komen. Uiteindelijk nog lekker na liggen kletsen en 80€ afgerekend, kristina is een favorietje.
Het was mijn eerste keer hier maar zal hier niet heel vaak gaan komen omdat ik de club opzich niet zo aangenaam vindt, kom ik liever in V*lla V*nus.
Vanochtend in de Grim zo rond 11 uur. Erg veel mannen op de banken en voor mij weinig aantrekkelijke dames want veel dames niet mijn smaak qua postuur. Alleen met Sabrina gekamerd wat voor mij de eerste keer is dat ik één kamer doe. Meestal ga ik voor twee of drie kamergangen. Helaas is Elena weg en komt ook niet meer terug. Dacht dat Aylin aanwezig zou zijn want ze is terug van vakantie maar die was vandaag juist niet aan het werk. Gisteren was ze er wel kreeg ik van Sabrina te horen. Flink balen dus.
Ik kom nog alleen terug naar de Grim als ik zeker weet dat Aylin en Ilayda aanwezig zijn. Verder is het voor mij een (te) kleine club met weinig bewegingsvrijheid en weinig aantrekkelijke dames op dit moment. Rond 13.30 uur weer vertrokken.
Er wordt maar weinig gerecenseerd over de Grim nu ik zie dat de laatste recensie alweer van medio november dateert en ook nog eens van mij. Nou moet ik zeggen dat de Grim mij het minste boeit qua inrichting en sfeer van de door mij bezochte ao-clubs in NRW. Dat ik vandaag toch de Grim heb bezocht is te danken aan een lid van een Duits forum die mij mededeelde dat Aylin sinds gisteren weer aanwezig is en ik heb haar al vele maanden niet meer gezien en bezocht; vandaar.
Ik stapte uit de trein op Oberhausen hbf en belde gelijk met de Grimberg met de vraag of Aylin vandaag aanwezig was en dat bleek gelukkig zo. In Gelsenkirchen belde ik met die andere bekende ao-club in Duisburg met de vraag hoeveel dames er waren en welke. Slechts 6 dames maar de theke noemde niet de namen dus ik vroeg maar naar Lucy want ik zag een foto van haar op het freiercafe en dat zag er wel geil uit en in het geval alleen Aylin voor mij aantrekkelijk zou zijn zou ik nog naar Duisburg uitwijken was mijn plan.
Rond 11.00 uur stond ik voor het hek en deed Elena voor mij open. Ook een meid die ik even niet gezien heb en tevens een aantrekkelijke meid dus alvast 2 geschikte dames. Elena klamte zich aan mij vast dus dat was alvast een warm welkom. Eenmaal binnen keek ik naar het aantal setcards en dat bleken er 7 te zijn waarvan er maar 2 met foto (Angie en Micky). De overige dames: Cosmina, Rebeka, Elena, Aylin en Simona. Die Simona had dan wel geen foto maar Aylin wees me aan wie het was en ik vond haar erg aantrekkelijk. Een 1.5m kleine jongemeid met wat gedrongen postuur en flinke kont en mooie tieten die hier al 3 jaar werkt en ik had haar nog nooit bezocht wat ik wel vreemd vond. Ik besloot ook met haar te willen kameren dus bleef ik de hele dag in de grim.
De vorige keer had ik erg veel pech toen ik Aylin wilde strikken want een Duitse gast eiste haar meer dan 6 uur lang op waardoor ik haar misliep maar dit keer kon ik direct naast haar zitten op de bank. Aylin heeft een vrij stevig postuur en een volle kont. Gelijk tongzoenen dus dat begon goed. Mijn pik was al goed wakker dus daarna naar de kamer. Ik moet zeggen dat ik er iets meer van had verwacht. Het zoenen werd al minder en ik vond haar vrij passief overkomen. Ook kreeg ik de indruk dat ze moeite had met mijn pik m.a.w. ik durfde niet goed door te stoten en ze kreunde ook behoorlijk; door mijn grootte kreeg ik de indruk. Het standje "plat doggy" ging hem helaas niet worden op haar verzoek. Uiteraard was klaarkomen geen probleem bij de 1e kamergang maar de echte intimiteit miste ik.
Daarna nam ik zoals gewoonlijk een lange pauze om me klaar te maken voor een 2e kamergang. Simona en Elena zouden het zeker worden maar alleen de volgorde wist ik niet precies. Simona kende ik nog niet dus wist niet of zij katholiek was. Er zat juist een gast tegenover ons toen ik naast Simona zat dus ik durfde niet goed te vragen of ze
zonder neukte. Op de bank alvast een goed voorspel met tongzoenen en dat werd op de kamer voortgezet. De spanning steeg toen ze me een poos had gepijpt en ik niet wist hoe het neuken zou gaan verlopen. Opeens kwam ze met de vraag met of zonder condoom en ik blij en koos uiteraard voor zonder. Het werd een fijne neuksessie. Ze zoog aan mijn tepels en sloeg haar armen om me heen waardoor het nog intiemer werd. In het begin voelde ze behoorlijk strak aan maar na een tijdje stoten werd ze al natter en ging het dus soepeler. Ik bleef doorstoten en door haar goede optreden spoot ik mijn zaad diep in haar. Dat was een fijne kamergang met Simona en zeker voor herhaling vatbaar.
Na weer een tijdje ging ik naast Elena zitten. Ze zat al een hele tijd met me te flirten door aanrakingen. Op de bank ging ze op mij zitten maar een lichtgewicht is ze niet dus dat was best zwaar maar Elena heeft een echt mooi lichaam met mooie rondingen en geweldige kont. Al vaker gezegd dat het jammer is dat communicatie vrijwel onmogelijk is bij deze Bulgaarse. Tongzoenen deed ze zeer intiem op de bank. Het werd een potje tongworstelen maar wel op een leuke en aangename manier. Op de kamer ook prima sex maar nog een keer klaarkomen is me niet gelukt maar dat lag niet aan haar.
Opvallend vind ik dat eigenlijk alle dames geheel naakt rondliepen zonder hoge hakken aan wat ik wel jammer vind want wat pikante lingerie en hoge hakken vind ik veel geiler om te zien en alleen Rebeka droeg zwarte lingerie in de vorm van zwarte kousen.
Rond 16.30 uur werd ik uitgeleid naar de uitgang door Aylin en tevreden kan ik terugkijken op een geslaagde middag.