Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
85
97
Ik was afgelopen dinsdagavond in de Grimberg Sauna. Ik had op de Duitse forums gelezen dat Emma mooi en goed zou zijn maar ze was totaal niet mijn type. Verder was ze ook in een behoorlijk slecht humeur en keek ook niet vriendelijk. Ze sloot zich een uur op in kamer 7 en de man die haar wilde werd afgewezen. Denisa was laatste keer matig dus wilde niet meer met haar en Nikan was ik ook al vaak bij geweest. Dan maar Selena proberen maar die wilde ook niets. Had dan nog wel trek in Tara maar die lag boven ook in een gesloten kamer te slapen. Dus is ben op een gegeven moment weer gegaan en heb met geen een dame gekamerd. Gelukkig zijn Sara en Christina weer terug maar ga denk ik voorlopig niet meer. Afgelopen maandag was ik in Salome en was met Christina en Leyla en was perfect met beiden.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Selena wordt erg kieskeurig en verzint smoesen om niet met je te hoeven kameren wat ik laatst nog heb ondervonden. Alleen als het rustig is met mannen weet ze je te vinden en ben je goed voor haar en anders inderdaad alleen vaste klanten met wie ze kamert.

Alwayswet

Snuffelaar
21 jan 2025
1
0
Ik vind dat Selena zelfs het meest elementaire respect voor gasten mist. Nadat ze me had afgewezen, beledigde ze me samen met nog een meisje in het Roemeens.

Too Slow

Toogplakker
7 dec 2025
34
42
Ik had op de Duitse forums gelezen dat Emma mooi en goed zou zijn maar ze was totaal niet mijn type. Verder was ze ook in een behoorlijk slecht humeur en keek ook niet vriendelijk. Ze sloot zich een uur op in kamer 7 en de man die haar wilde werd afgewezen.
Op die Duitse forums wordt wel vaker een fout (vals?) beeld geschetst maar in dit geval klopt het wel. Emma heeft een goed gelukt slank lichaam dat helaas wel is aangetast door een overdaad aan inkt maar dat lijkt een beetje de norm binnen deze beroepsgroep.
Haar gezichtsuitdrukking staat standaard op standje onweer en dat betekent helemaal niets. Klanten die naast haar komen zitten worden ongeveer genegeerd en ook dat heeft geen enkele betekenis, niet te persoonlijk opvatten.
Toen ze net nieuw was en nog bij de koffie en frisdranken zat ooit wel eens uitgeprobeerd en dat werd een complete mislukking. Pijpen was wel prima maar daarna kwam er ongevraagd een rubber uit haar handtas. Dat we die niet nodig hadden begreep ze niet of wilde niet begrijpen. Het was ook nog zo'n vreselijk rood ding waar ieder gevoel in ontbreekt. De fabrikant kan er beter fietsbanden van gaan maken, waarschijnlijk niet lek te krijgen.
Ik heb haar daarna op de negeerlijst gezet tot ik onlangs even door de beschikbare dames heen was. Bij gebrek aan beter nog een kans gegeven, als je het zo lang zo druk hebt dan zal het toch niet alleen maar dramatisch zijn. Verwachtingspatroon laag en 40 euro al bij voorbaat als verloren beschouwd.
Na de gebruikelijke kwelling op de bank (ze heeft wel bijgeleerd om haar benen op je schoot te leggen) de kamer ingedoken. Het eerste en enige communicatie nadat we op bed waren gaan liggen was "ooh my god". Dat was ze nog niet verleerd en is waarschijnlijk het enige was ze buiten haar eigen taal spreekt. Condoomgebruik is blijkbaar niet meer een optie: bravo. Alles daarna was uitstekend, ik was totaal verrast.
Ik heb Emma recent ook een keer zien lachen, kennelijk kan ze dat ook. Ze zou echt stukken symphatieker over komen als ze daar een gewoonte van maakt.

Too Slow

Toogplakker
7 dec 2025
34
42
De komende dagen is er een ware uittocht van de dames. Slechts Bonny en Nihan blijven over en die mogen waarschijnlijk hun heil in Arabella gaan zoeken. In de eerste week van januari komen de eerste meiden weer terug.

Michiel de Spuyter

Toogplakker
7 jun 2021
42
54
Twee weken voor de kerst oo weg naar een klant even in de Grim binnengelopen.
Het was érrug druk, bijna alle DLs bezig.
Ik ben dan eens de trap naar boven gelopen, en in de gang op de linker kant stond de eerste deur rechts open. Een duitser werd daar door een zwartharige meid gepijpt. Aangezien de deur open stond, bleef ik kijken. Binnen twee minuten stonden er nog twee Duitsers erbij.
De DL vroeg "wollt ihr auch?", en wij zijn allemaal binnen gegaan.
Ze begon dan ons een voor een eerst te pijpen, terwijl de voorganger al in de missio bezig was.
Ik koos als als laatse te gaan, en naar dat ze me hard had gepijpt, kon ik eindelijk haar volle poes in. Met drie grote ladingen in haar kut was het super geil, ik heb 10 minuutjes de room opgeklopt voordat it mijn lading erbij spoot. Jesus, wat was dat geil. Jammer dat ik hier niet vaak kom, want in Luderland of Venus is het tegenwoordig heel moeilijk om een spontane gangbang te beleven.

Erik1

Toogplakker
26 jan 2016
67
84
Volgende week zondag ga ik samen met mijn maat naar de grimberg
Ik zie er wel een Magda op staan is ze de moeite ?
Ik vind nergens een recensie over haar
En kun je daar ook met 2 meiden tegelijkertijd de kamer op gelijk in de Venus , daar doe ik altijd een half en half met Sonja en Larissa ,
En zo ja , welke2 zouden dit doen ?
1 x dat we naar de grimberg gaan
Erik

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
Selena wordt erg kieskeurig en verzint smoesen om niet met je te hoeven kameren wat ik laatst nog heb ondervonden. Alleen als het rustig is met mannen weet ze je te vinden en ben je goed voor haar en anders inderdaad alleen vaste klanten met wie ze kamert.
Natuurlijke selectie heet dat i.c.m. marktwerking. Zolang zij voldoende aanbod van klanten heeft kan ze zelf selecteren namelijk.

Een goed betalende klant, die geen te grote pik heeft -waar ze een dag later nog last van heeft-, snel klaarkomt, empathisch is, goed betaalt, er leuk uitziet en lekker ruikt, geniet dan duidelijk haar voorkeur!

Mijn kapster :love: die goed geboekt wordt, laat ook die zeikerd zitten met teveel noten op zijn zang, zijn vieze haren en zijn gezeur wat begint al bij het maken van de afspraak, DVP's zijn soms net ook mensjes, met hun eigen voorkeuren.

Gewoon accepteren als je niet haar keuze bent. Dat was namelijk niet anders vroeger op het schoolplein - met als verschil dat je er nu voor betaalt, wat nog geen garantie geeft-.

Zo zie je maar weer: "1 kut heeft nog steeds meer macht dan €40,- ".

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
En als je als dame dan een klant afwijst kom dan niet met een smoes als "bezet" als ik later constanteer dat dat niet zo is.
Je bent dan gewoon te laf om te zeggen waar het op staat en zeg dan gewoon dat je niet wilt maar ga niet zitten liegen.

Too Slow

Toogplakker
7 dec 2025
34
42
Volgende week zondag ga ik samen met mijn maat naar de grimberg
Ik zie er wel een Magda op staan is ze de moeite ?
Ik vind nergens een recensie over haar
En kun je daar ook met 2 meiden tegelijkertijd de kamer op gelijk in de Venus , daar doe ik altijd een half en half met Sonja en Larissa ,
En zo ja , welke2 zouden dit doen ?
1 x dat we naar de grimberg gaan
Erik
Magda is de Michaela van Grimberg dus als je van bejaardensex houdt dan is ze moeite.

Met 2 meiden kameren gaat gewoon. Onlangs Selena/Madelina, Sarah/Nihan en Mona/Bonny dat zien doen maar ik denk dat een willekeurige andere combinatie gewoon bespreekbaar is.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
En als je als dame dan een klant afwijst kom dan niet met een smoes als "bezet" als ik later constanteer dat dat niet zo is.
Je bent dan gewoon te laf om te zeggen waar het op staat en zeg dan gewoon dat je niet wilt maar ga niet zitten liegen.
Gelukkig heeft iedereen een andere persoonlijkheid wat wél maakt dat (1) de één aan iedereen zonder omwegen zegt waar het op staat, maar dat een ander (2) de diplomatieke weg bewandelt of zelfs weer een ander (3) het niet durft te zeggen - de confrontatie of discussie niet aan wil gaan - en erover liegt dus.

Gelukkig zijn we ook weer allemaal anders, in waar we ons het best thuis voelen voor als we de boodschap krijgen. De één wil het recht voor zijn raap (Robbie), de ander wil het met een hoop geslijm en gelieg (Donald T.) en weer een ander heeft graag een diplomatieke afwijzing (Frans T.).

Daarbij vergeet je dat de dames altijd mogen weigeren binnen de regelgeving van de prostitutie: Als ik ma Flodder moet doen op een kamer in een Duits bordeel voor €40,- dan wijs ik haar ook af -met of zonder condoom-. Misschien leg ik het haar wel diplomatiek uit, om niet direct die bouvier achter me aangestuurd te krijgen!

hqdefault.jpg

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Zaterdagochtend 10 uur in de Grim. Weinig auto's op de parkeerplaats. Binnen zag ik links van mij Sarah al op de bank dus één dame had ik al te pakken. Justina was theke en ik had 20€ in mijn hand maar op een papiertje stond 10€ dus dat was een meevallertje.

Uitgekleed en gedouched kwam ik weer boven en uiteraard Sarah met een klant naast haar dus moest even wachten. Natascha was er ook en was benieuwd hoe ze eruit zag want heb haar een poos niet meer gezien. Haar naam kom je niet vaak tegen en ook haar stemmetje is heel apart. Tot mijn grote verdriet de dame waar ik eigenlijk voor kwam "Mona" uitgerekend vandaag een vrije dag vernam ik later van Sarah. Zondag zou ze er weer zijn maar daar had ik weinig aan.

11 dames aanwezig: Sarah, Madalina, Emma, Alexandra, Gabriela, Selena, Natascha, Denisa, Nihan, Bonny en Magda.

Toen de klant met Sarah vertrok heb ik gelijk op haar bank plaatsgenomen. Hoefde niet al te lang te wachten. Wat een beauty is deze meid toch en nu ook weer lief. Ze had een leuk sexy setje aan maar voor mijn neus deed ze toch een andere aan wat ik wel jammer vond want deze vond ik minder spannend. Ze kwam vervolgens lekker tegen mij en we kletsten wat. Ze besteedt de nodige zorg aan haar nagels. Erg puntig en mooi gelakt en versierd. Ook de vele armbandjes droeg ze weer. We namen weer de onderste kamer. want ze weet dat ik van spiegels op de kamer hou. Pijpen doet ze goed en toen ie voldoende stijf was gingen we van bil. Eerst missio en vervolgens plat doggy. Ze heeft een lekker kutje. Wel is ze tijdens de seks vrij passief. Echt lekker meedoen en zoenen is er niet bij maar met zo'n mooie meid kom je wel klaar wat ook nu weer lukte. Echt makkelijk gaat het vaak niet bij haar omdat ik haar niet goed kan nemen want als je "goedgeschapen" bent moet je wat voorzichtiger met haar omgaan want haar kutje kan dat blijkbaar niet aan.

Sarah werd goed geboekt ondanks het weinige aantal mannen. Soms trok ze zich wel terug op de kamer op de bgg. Selena zag ik ook en had niet veel te doen. Mooie meid ook maar haar borsten vind ik wat aan de kleine kant. Als er al een klant naast had haar besteedde ze er weinig aandacht aan en al snel met een klant kameren. Haar houding bevalt me sowiezo niet dus ik liet Selena met rust.

MilfAddict kwam op een gegeven moment ook binnenwippen en ik moest hem teleurstellen met de afwezigheid van Mona. Geen "Monatoetje" als nagerecht maar voor hem is het dan ook het hoofdgerecht. Kort met hem opgetrokken maar hij kon niks van zijn gading vinden dus is hij zonder een kamergang te nemen snel weer vertrokken.

Na een pauze naast Natascha gaan zitten. Ze werd weinig geboekt maar ze zag er best aantrekkelijk uit en ook beneden weer een kamer opgezocht. Wat ik ook deed ik kreeg het niet voor elkaar haar vol te spuiten. Ze heeft een erg ruime kut dus een tweede kamergang met haar is niet zo verstandig.

Als ik mijn bezoek moet vergelijken met mijn bezoek aan vv afgelopen vrijdag dan vond ik het vandaag wat minder leuk/gezellig met ook minder aantrekkelijke dames. Als Mona er zou zijn geweest dan had ik vast een leukere tijd gehad. Ben ook een paar keer naar boven gelopen maar helaas geen openbare acties op de bank of op de kamers met open deuren.

robsterino

Toogplakker
7 feb 2022
46
22
Net even binnengewipt en Mona een beurt gegeven. Pijpt lekker en diep, verschillende standjes en in haar mond klaargekomen.
Leuke meid.

Was druk in de Grimm, meer mannen dan vrouwen. Was mijn eerste keer daar, leukere sfeer en vriendelijker dan in VV.

Met Denisa ook even gesproken, dacht eerst dat ze Nihan was…met die tattoo op haar bil.
Openbare actie door een dame met een tattoo op haar rug, die gingen lustig te keerin dat hoekje tussen de bar en trap.

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Net even binnengewipt en Mona een beurt gegeven. Pijpt lekker en diep, verschillende standjes en in haar mond klaargekomen.
Leuke meid.

Was druk in de Grimm, meer mannen dan vrouwen. Was mijn eerste keer daar, leukere sfeer en vriendelijker dan in VV.

Met Denisa ook even gesproken, dacht eerst dat ze Nihan was…met die tattoo op haar bil.
Openbare actie door een dame met een tattoo op haar rug, die gingen lustig te keerin dat hoekje tussen de bar en trap.
Met die tattoo op de rug is volgens mij Nihan die heeft overal schijt aan boeit haar niet wat anderen denken ik mag haar wel

Terug
Naar boven