Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Misschien toch niet want Carina zat hiervoor in vv en haar bank (2 of 3) was toen vooraan. Erika kende ze en is haar nicht of zo.

springfield

Toogplakker
17 jan 2021
62
33
MIjn gevoel / instinct liet mij niet in de steek. Lorena is er 1 om te mijden. Wat ik al in mijn vorige bericht schreef; ze ging met een beer weg en binnen 10 minuten was ze er weer. Dan klopt er iets niet. Overigens wel jammer om te lezen dat je kamergang met Lorena niet aan verwachtingen voldeed. Ze heeft wel een lekker lichaam.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Ik had ook het gevoel dat ze dit werk niet met plezier doet dus meer met tegenzin gezien vanuit mijn waarneming v.w.b. haar werkhouding en hoe mooi een dame dan ook is dat komt de seks nooit ten goede.

springfield

Toogplakker
17 jan 2021
62
33
Hetzelfde geldt voor Vanessa, als ik de naam op de plattegrond mag geloven.
Beschrijving van de dame: zwart haar, kleine piercing bij dr mond. Die had een beetje mot met collega, omdat er een kerel bij haar op de bank zat en zij stond bij de frisdranken en liep ook echt weg en kwam ook niet meer terug.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Gisteren even een bliksembezoekje gebracht, ronde 1 Vanessa, daarna Cosmina en de laatste ronde met Gabriela. Had m'n zinnen op Sarah gezet, maar die was al naar huis, volgens mij liep ze net naar buiten toen ik er aan kwam.

Vanessa is niet echt spraakzaam, eerste woord was haar naam. Daarna kwam Zimmer? Ach ja, ik was al een tijdje aanwezig om te kijken wie er allemaal waren, dus ik zei maar ja.

Ook verder op de kamer kwam er niet veel uit. Nou ja, behalve dan wat ik er zelf in had achtergelaten.

Cosmina, tja, gewoon stabiel. Was helaas vergeten dat zoenen niet mogelijk was. Verder wel goed geluisterd naar m'n verzoek om rustig aan te doen, want ze eerst leek het alsof ze ze was gefocust om me zo snel mogelijk klaar te krijgen. Uiteindelijk na m'n hoogtepunt een creampie, zag er geil uit.

Afsluiter bij Gabriella. Derde ronde, dus altijd even afwachten of dat lukt in een korte tijd. Toen ik na wat 'blasen' goed was opgewarmd kwam ik eenmaal in haar volledig op oorlogssterkte. Onder meer motto "grote stappen, snel thuis" maar even flink doorgebeukt. Want dat schijnt ze wel te kunnen hebben.

Twee uur later weer op weg naar huis.

springfield

Toogplakker
17 jan 2021
62
33
Die blonde achter de bar heet dus Justina? Wie is Carmen dan? Die heb ik nooit gezien.
Er is wel een Carmen, die er zit, zwart haar, volgens mij bulgaars .... ik zag haar naakt op de bank zitten achter, waar de bulgaarse zone is denk ik.

markren1355

Toogplakker
19 feb 2022
45
24
Vandaag eerst een trio gedaan met Cosmina en een ander. Daarna Gabriela geneukt. Heel lekker. Of Bonny nog terugkomt is een vraagteken. Lekker nzc voor geen geld. Benzine kosten heb je er al snel uit.;)

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Die Gabriela krijgt wel heel wat ladingen zaad te verduren op een dag als je hier en op andere fora leest 😆

Sarah is al weer verdwenen last ik elders. Helaas. Misschien Koningsdag nog even een bezoekje brengen, ik was sowieso nog even van plan Zeche Zollverein in Essen te bezoeken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Na afloop in Leverkusen gisteren kwam ik hier iets voor 17 uur aan. De hele parkeerplaats vol met auto's en das een heel verschil met Leverkwalen terwijl hh pas om 19 uur zou ingaan dus zo'n drukte had ik niet verwacht. Maar liefst 11 dames aanwezig: Victoria, Cosmina, Magda, Antonia, Karina, Erika met jonge kennis waarvan ik de naam niet weet, Sabrina, Angie, Gabriela en Carmen (pas 1 week hier en afkomstig van Salome Herne).
En dan te bedenken dat Bonnie en Sara er niet waren. Die laatste komt ook niet meer terug heb ik gelezen want schijnt nu in Magnum te werken waar ze meer als 1000€ per dag kan verdienen met onze service. Erg jammer maar te verwachten want qua looks en service onovertroffen.

Heb in 1e instantie met Antonia gekamerd. Blijft een lekker wijf maar door haar ruime kut kon ik maar niet klaarkomen en het was ook erg warm op de kamer dus na een kleine 20 minuten het maar opgegeven.

Op de bank tegenover Angie zag ik een voor mij nieuw meisje Carmen genaamd. Lekker lichaam met goede kont en aantrekkelijke tieten. Ze werd goed geboekt en ik ging op een gegeven moment naast haar zitten. Carmen is Bulgaars en spreekt goed Duits. Haar lichaam geilde mij op en ze had veel piercings, neus, boven mond en onder lip en navel.

Waar Antonia een te ruime kut had had Carmen een te strakke kut. Na veel ploeteren in de missio had ik mijn pik uiteindelijk diep in haar kut en eigenlijk had ik geen ander standje meer moeten doen maar haar kont is geweldig dus die wilde ik wel eens goed bekijken in doggy. We zaten overigens beneden waar het beduidend koeler was dus beter geschikt om te sexen dan het warme bovengedeelte. Vaak in doggy is het moeilijker een kut binnen te dringen dan in missio dus ik vroeg haar of ze glijmiddel bij zich had en helaas niet bij haar. Ze zei nog dat ze een kind had en veel mannen zeggen dat ze strak is. Dan begrijp ik niet goed dat ze geen glijmiddel bij haar heeft.
Ze heeft me nog gepijpt want door al dat gehannes kon ik mijn pik niet meer stijf houden. Hij werd wel iets stijver dus ik zei ga maar weer op je rug liggen. Met haar vingers trok ze haar schaamlipjes naar buiten met haar benen gespreid naar achteren. Ik wilde haar zo graag neuken en volspuiten maar het ging niet. Ze zei nog of ik boos was. Natuurlijk niet zei ik maar was wel gefrustreerd om al dit lekkers niet te belonen met een volgespoten kut. Ze is ook heel aardig en ik zei ben je er morgen (dus vandaag) weer en ze zei ja en ik neem dan glijmiddel mee en dat beloofde ze.

Helaas ik voelde me al snel niet lekker en ik hoorde Angie nog zeggen of alles ok met me was. Ik moest frisse lucht hebben en ik voelde mij steeds beroerder worden. In de trein van Gelsenkirchen naar Duisburg moest ik een beetje overgeven en in mijn hotel nog veel meer en heel veel dunne ontlasting kwam eruit waardoor ik al mijn energie kwijtraakte. Had ook niks meer gegeten maar momenteel gaat het weer wat beter maar ik baal als een stekker dat ik vandaag Carmen niet kan volspuiten want was rond 12 uur vanmiddag weer thuisgekomen want moet wat verder herstellen. Hoop echt dat ze daar lang blijft want met haar strakke kut en aantrekkelijke geile uitstraling maakt ze me geil en windt ze me op.

Nb: overigens vond ik het bijzonder stinken in de doucheruimte en misschien hebben meer mannen deze ervaring.

Voormalig lid 31167

Toogplakker
25 jul 2022
60
16
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd!

Ik heb dan blijkbaar een verkeerde keuze gemaakt gisteren. Ik dacht nog toen ik wegreed bij Arabella zal ik doorrijden naar de Grim, maar vanwege een afspraak lukte dat qua tijd niet meer.

Laatst bewerkt door een moderator:

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
188
Dank voor verslagen . Er waren zo te lezen aardig wat nieuwe gezichten. Jammer dat je fd niet lekker werd . Hoop dat je snel weer beter voelt Robbie

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Spijtig dat Sara vertrokken is. Knap en meestal goede service. Ook haar ex grimberg collega Cristina zou nu in magnum werken. Inkom daar 50 euro(happy hour 40 euro) en kamergang zal wel 50 euro per uur zijn zeker? Als ze dan nog extra vragen voor AO is het toch wat te duur. Beide dames waren kwa looks toch wel uitzonderlijk voor een RTC club.

Zijn er momenteel nog jonge eerder slanke dames in grimberg?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Selina (bank4) en 19 jaar is slank net als Angie (bank8), Karina (bank10) en Gabriela (bank9).

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Rond 13 uur was ik in de Grim. Vantevoren al gebeld met de vraag of Carmen aanwezig was en dat werd gelukkig bevestigd.

Bij binnenkomst zag ik Carmen al zitten maar naast haar een gast dus even wachten wat bijna een half uur werd. Helaas was ik niet de enige die voor Carmen kwam want daarna nog een gast die met haar ging kameren. Na afloop in het zitgedeelte zei die gast dat hij voor mij wat had achtergelaten.

Daarna was ik aan de beurt. Ze kwam naast me op de bank en dronk wat energydrank en rookte een sigaretje. Daarna zochten we een kamer beneden op op mijn verzoek. Het was inmiddels bijna half 3 dus toch later gaan neuken wat eigenlijk de bedoeling was. Het is wel een meid die veel praat. Toen ik over haar gewicht begon zat ik veels te hoog maar ze bleef er maar over doorgaan wat enige minuten duurde. Ik was zo geil dat ik haar snel wilde neuken. Ze heeft me kort gepijpt want echt lekker deed ze het niet dus hield het kort. Neuken ging prima en vooral in doggy een stuk makkelijker (soepeler) als afgelopen zondag toen ik hem er niet inkreeg. Had glijmiddel meegenomen maar dat was niet nodig want ze was al goed nat of nog volgespoten door mijn voorgangers. Heb een flinke zaad in missio in haar gespoten. Kreeg zelfs na afloop haar telefoonnummer want ze zei ook op afspraak te doen en zo te zien werd ze goed geboekt. Carmen wilde me nog wat laten zien op haar smartphone wat ze morgen zou gaan doen (de Grim is morgen gesloten) maar Angie vond dat niet goed want een smartphone mag niet en als vrouwen smartphones gebruiken doen mannen dat ook. Waar bemoeit ze zich mee.

Totaal 8 dames: Angie, Carmen, Cosmina, Victoria, Karina, Erika, Antonia en Sabrina.

Na de kamer met Carmen vertrokken om eerst mijn hotel in Duisburg op te zoeken om vervolgens naar die andere club in Duisburg te gaan. Carmen begeleidde me naar de uitgang waar ik haar een flinke zoen gaf en wenste haar veel plezier voor morgen.

Terug
Naar boven