Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Zit in de trein terug van een avond bezoekje aan Gelsenkirchen.

Bezitting: Selina, oude blonde met bril zat tegenover haar (beide in het hoekje met drie banken bij de kamer op de begane grond), Cosmina en een andere blonde naast haar (is dat Victoria?)
Een vertrek verder zaten Antonia (bij deur naar balkon), Gabriela en die ene met dat lange rode haar tegenover haar (oud, kleine tieten). Uit de Kaminyzimmer was Angie aanwezig, ben daar niet geweest, geen idee of er verder dames aanwezig waren.

Ik was er rond half 8. Het was er nogal rustig, misschien omdat de vakanties net waren begonnen in NRW, ik dacht dat normaliter vrijdagavond het nogal druk is.

Goed eerste ronde met Selina. De mooiste van het hele stel vind ik. Hoe langer je daar rond loopt, hoe meer je rookt, slecht eet en weinig beweegt, hoe meer je aftakelt denk ik.
Prima eerste ronde, hoewel TZ nogal twijfelachtig is. Ze zei me overigens dat ik niet in haar mocht spuiten. Gezegd dat ik dat jammer vond en dat het de vorige keer wel kon. Nou ja, voor €5 mocht ik in d'r spuiten.
Vervolgens bij het afrekenen zegt ze dat ze €50 had gezegd. Toen ik zei dat het niet zo was, was €5 direct goed.

Ik zat nog even buiten een colaatje te drinken toen Angie bij me op schoot kwam. Wel vaker wat mee gebabbeld maar nooit mee op de kamer geweest. Ik was nog niet helemaal weer op krachten, dus gezegd dat ze goed gaat best moest doen voor de reïncarnatie. Ze deed goed gaat best en toen ze op me plaats nam stroomden ook de laatste bloedvaten vol. Vervolgens verder in doggy, geil uitzicht op die kont (die tegenwoordig enkel nog als uitgang dient dacht ik) en afgemaakt in missio.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Zeker goed nieuws dat Sara weer terug is en Natascha van Arabella, de wat stevige jongemeid met beste tieten en vaak in zwarte geile stockings, is er ook dus voor deze twee meiden ga ik a.s. vrijdag graag naar de Grim en wellicht maar beter ook dat de hh voorbij is want er was een mensenmenigte tot 12 uur en al om 11 uur mochten sommigen niet naar binnen omdat er geen sleutels meer waren.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Och; ik heb nog zo'n type meid geneukt "Joanna" genaamd in Leverkusen. Selina heb ik toen ook verteld dat ze er passief bijligt en hoe ze mij dat duidelijk maakte was lachwekkend om te zien maar het was een bloedmooi wijf en dan wil je toch je zaad in haar spuiten.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Maandag even kort daar geweest. Spijtig genoeg geen Sara gezien. Het was zeer kalm. Snel besloten om voor Gabriela te kiezen. Best mooi uiterlijk vind ik, slank helaas wel hele kleine slappe borstjes. Service was goed. Tongzoenen was eerst wat terughoudend maar daarna wel heel goed. Een lekkere pijpbeurt vond ik persoonlijk, ze nam rustig haar tijd wat ik wel kon apprecieren. Ging langer door met de pijpbeurt dan dat ik bijvoorbeeld van andere dames gewend ben. Daarna geneukt in verschillende standjes.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ik had gelezen dat Sarah weer terug was en daarom ben ik naar de Grim afgereisd. Een knappe meid met prima service en leuk en lief in de omgang. In Gelsenkirchen toch even gebeld en gevraagd naar de aanwezigheid van Sarah. Ze was er nog niet en zou spaeter kommen hoorde ik theke Carmen nog zeggen.

Op de parkeerplaats aangekomen telde ik maar 5 auto's en toevallig een 6e auto kwam achter me aanrijden. Ik was stomverbaasd toen ik Karmen zag om mij binnen te laten. Het was iets na 10.30 uur. Ze vertelde me ergens in juni rond 10 juli of iets eerder een maand vakantie te nemen maar ze is maar 2 weken geweest. Toch een aangename verrassing en Natascha zag ik ook maar nog geen Sarah.

Na de douche en wat gedronken te hebben ging ik naast Karmen zitten. Ze had een nieuw telefoonnummer en schreef het gauw op want Angie mocht het niet zien want die geeft gelijk commentaar als ze je bezig ziet met de smartphone. Ze zit niet lekker in haar vel en is ook wat afgevallen vanwege stress. Ze heeft me het nodige verteld en toen we beneden een kamer opzochten fluisterde ze wat dingen in mijn oren wat er onlangs was gebeurd en wat mij te gehore kwam was bepaald slecht nieuws. Best wel ongemakkelijk want je komt voor je genot en dan wordt je met iets geconfronteerd waardoor je bij jezelf gaat denken wil ik nog wel seks met je hebben maar ze is nu hier om geld te verdienen wat ze in haar situatie nu goed kan gebruiken. Karmen praat best veel; teveel wellicht waardoor je focus waar het eigenlijk omgaat in het gedrang komt. Heb haar niet laten pijpen maar heb haar wel gebeft en vervolgens in missio, lepeltje lepeltje en plat doggy geneukt en volgespoten. Een kleine fooi was haar deel want ze kan het goed gebruiken. Later in zitgedeelte toen ik op een bank zat kwam Karmen naar me toe en drukte me een fastfood burgerdoosje in de hand. Geen burger maar frietjes met mayo. Oja tot medio augustus wilde ze blijven en daarna geen idee.

Natascha was er ook en zag haar weer die geile zwarte kousen aantrekken. Ze deed een trio met Antonia en maakte geregeld kamers. Op een gegeven moment heb ik Sarah maar opgegeven en ging op de bank van Natascha zitten. Moest best lang wachten want heb toch wel bijna een uur gezeten. Ze heeft een apart stemmetje en ziet er lekker uit. Met haar ook beneden een kamer opgezocht. Missio en plat doggy met haar gedaan en het kostte wat moeite haar vol te spuiten want haar kut is niet bepaald strak.

Overigens 10 dames aanwezig: Victoria, Cosmina, Natascha, Datia, Gabriella, Antonia, Sabina, Karmen, Bonny en Angie.
Magda op vakantie en Selina, Erika en Karina niet gezien. Sarah niet gezien tot bijna mijn vertrek (15 uur) dus op het woord van de theke kun je ook al niet vertrouwen. Als ik vantevoren had geweten dat Sarah niet zou komen had ik de Grim niet eens aangedaan maar gelijk doorgereisd naar Leverkusen want daar zitten meer dames van mijn gading maar ik wilde graag kameren met Sarah. Toch nog even gebeld naar die andere club in Bochum en gevraagd naar Emilia maar helaas ze was niet gekomen zei Poolse theke Katharina.

Het werd wel wat drukker met mannen maar nooit te druk want de bel ging niet aan de lopende band met als gevolg dat mannen niet meer werden toegelaten zoals onlangs nog geschiedde. Jammer dat bij mijn vertrek Karmen niet op haar bank zat om mij te begeleiden naar de uitgang zodat ik kort nog wat tegen haar kon zeggen. Parkeerplaats was helemaal vol en telde wel 17 auto's. Denk voorlopig even geen de Grim want Leverkusen heeft mij meer te bieden.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ben ook nog eens terug geweest en ook nu geen Sarah. Zou ze al weg zijn? Gekmaerd met Karmen vrij goeie kamergang. Fijne uitstraling en GFE

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Sarah is net terug dus waarom ze er weer niet was geen idee of zou ze weer vertrokken zijn naar een andere club?

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Afgaande op een Duits forum is Sarah er nog. Ik zal haar 2 keer gemist hebben omdat ze lang op kamer was of was er toevallig telkens niet

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Binnenkort toch weer eens naar de Grim voor allereerst Sarah waar ik veel tijd aan kwijt ben gezien haar populariteit.

20 aug 2022
1.328
767
Bovenstaande klopt, Sarah pakt regelmatig haar rust en trekt zich dan terug op een kamer, enige manier voor een beetje privacy voor haar.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven