Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Maar bij Bahar voel ik altijd een spanning wat mij bij haar zeer opwindt. Het is een vrouw die bepaalt of je de gelukkige bent

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
En zaterdag naar Antwerpen voor Colombiaanse Jennifer Quadeloupe. Strakke kut en komt zo boven op je zitten en gegarandeerd vol te spuiten voor 50€

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Vrijdag eerst naar Bochum en daar 1 kamer met Sarah trachten te maken. Ik bel vervolgens met de Grim en vraag naar het aantal dames. Mocht Sonja MEx er zijn dan ga ik zeker bij haar zitten en proberen af te dwingen dat ze Gummi achterwege houdt. Mocht ze niet van gedachten veranderen dan is een bezoek aan Arabella met haar aanwezigheid niet echt leuk met de veronderstelling dat ze met "Stammkunde" zich wel condoomloos laat nemen met volspuiten want Sonja vind ik veruit de aantrekkelijkste maar mit Gummi no way.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ik zeg het verkeerd. Eerst naar de Grim voor Sarah en daar wat tijd voor uittrekken.

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Voor het eerst ben ik 2 maanden geleden bij Grimberg geweest.

Netjes de auto geparkeerd en de parkeergarage was niet al te druk.
De deur werd opengedaan door een wat oudere Roemeense dame met paars/rode haren en een wat dikkere buik.
Snel de kleding in de locker gedaan en gaan zitten in de tuin met het oog op de dames; wat er rondloopt.

Het

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Was maar net 5 minuten en ik zag al een van de dames (kleine magere dame) een van de beren zittend neuken op de tuinstoelen waarna hij haar volspoot: grappig om te zien.

Na wat rondkijken besloot ik voor Antonia te gaan, aangezien zij het lekkerste uitzag van allemaal. Snel op de bank zitten en daarna een dubbele sessie gezet op de kamer waarbij ik haar beide keren heb volgespoten. Het was een goede sessie en ze deed duidelijk haar best.

Na een tijdje zitten besloot ik nog een laatste sessie te nemen bij de blonde Roemeense dame die tegenover de theke zat: vollere borsten maar met slechte tanden.
Deze sessie hebben we op de kamer aan de begaande grond gezet en het was meer afwerk seks vanuit mijn kant.

Conclusie: Grimberg was een beetje grimmig en ik vond het een 6,5/10, aangezien de selectie aan dames niet veel uitgebreid was en tevens was Antonia de enige dame die aan mijn smaak voldeed.

Ik ben meer van dames met goede rondingen en grote borsten + billen, waarvan er maar eentje was in Grimberg (destijds).

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Was vlakbij Arabella en belde voor aantal dames. Ik was nog te vroeg. Slechts 1 dame en dat ik beter over 20 minuten kon bellen dus ik belde maar met de Grim en kreeg te horen dat Sarah en Cosmina aanwezig waren dus de tram weer genomen van Lohrheidestrasse naar Gelsenkirchen hbf en van daaruit weer de tram naar ZOOM Erlebniswelt. Maar 4 auto's op de parkeerplaats en Antonia deed open. Gelijk de opmerking skeletto.

Ik was iets voor 10.45 uur in de Grim en zag Sarah haar beloning krijgen bij de kluisjes dus ze was al volgespoten. Later zag ik haar weer met een man vertrekken en toen nam ik plaats op haar bank. Toen ze beneden kwam en mij zag dook ze alleen de kamer in op de bgg. Geen idee hoelang ze hier zou vertoeven. Misschien een dutje doen of een pauze inlassen? Het duurde mij te lang. Ik ging op de bank van Natasha en even later zat ze naast me. Ziet er heerlijk geil uit met haar dikke kont en grote tieten maar alleen is ze soms moeilijk te volgen met wat ze zegt. Ik vroeg haar om een kamer beneden maar ze liep toch naar boven. Seks was wel lekker maar niet bijzonder maar ik moest mijn zaad kwijt. Misschien toch beter voor. Cosmina moeten gaan en wellicht anaal kunnen doen voor 20€ extra.
Sarah was erg druk in de weer met haar smartphone en regelmatig van haar plek. Hoorde haar vaak lachen en ook op de kamer met een man op de bgg. Telkens zat Karina naast haar en ik had liever dat ze een keer wegbleef zodat ik even alleen met Sarah kon zijn want ik hou er rekening mee dat ze mij zal afwijzen vanwege mijn piklengte. Ik besloot na 2 uur verblijf de club te verlaten en naar Arabella te gaan want na een telefoontje bleek Sonja en Sabrina er te zijn. Trouwens 7 dames aanwezig: Sarah, Karina, Cosmina, Natascha, Daria, Antonia en Sabina.

michelbig

Toogplakker
9 okt 2015
60
87
A visit to Grimberg on Monday 21 August.
Arrived at 12.00 noon. Entrance fee €30.
7 women present and only 7 men present and never more than 7 until I left at 3.30pm. Two women I like were absent (Angie and Magda).
First session with Bonnie who asked me to leave the bedroom door open claiming it was hot but I had seen a man sitting on the armchair at the top of the stairs who had given her a big smile. As soon as I started stroking and licking Bonnie, the man came back into the bedroom masturbating. Then we had a very hot threesome (I paid €40 for 30 minutes and I guess the other man paid the same).
Then I see a blonde woman (1m60, 45 kg) with a big smile. I asked a man if he knew this woman and he told me it was Emmanuella. He tells me that she used to work there before Covid, that she'd 'disappeared' two years ago and that this is her first day.
So I tested Emmanuella and I can confirm that this 42 year old woman (but with a 20 year old body) offers an excellent and very GFE service (I paid €50 for 40 minutes) The only thing that might bother is the fact that she now has a bit of silicone in her small breasts. She also has a clitoral piercing....
Emmanuella has beautiful eyes and reminds you of your girlfriend. A good choice if you like very slim women.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Vanmorgen 10 uur bij het hek met nog 2 man en Justina was weer de theke. 7 dames aanwezig: Natascha, Bonnie, Gabriela, Daria, Emanuela, Karina en Viktoria. Later in de ochtend aangevuld met Sarah, Cosmina en Sabina dus 10 dames in totaal.

Viel me op dat Daria een hele lange kamer maakte en ik hoorde van een trio en dat zal dan wel mmv zijn geweest en niet vvm want de andere dames kamerden elders of zaten op de bank.

Sarah kwam als laatste binnen en rond 12 uur zat ze op de bank druk bezig met haar smartphone. Heb niemand naast haar gezien maar toen ik vertrok was ze wel van haar plek dus wellicht aan het kameren. Cosmina zei me nog dat Sarah veel klanten afwijst en om vlak na haar aankomst naast haar te gaan zitten leek me niet zo'n goed idee. Natascha werd nauwelijks geboekt terwijl ze een prachtig lichaam heeft. Ze wilde dat ik naast haar ging zitten maar ik zei wat anders te willen.

Bij mijn aankomst in het zitgedeelte viel mijn blik op een voor mij onbekende slanke blondine met siliconentieten en dat moest Emanuela wel zijn. Ze had gelijk iemand naast haar zitten en toen ze een kamer opzochten zag ik mijn kans. Lang hoefde ik niet te wachten. Had alleen de pech denk ik dat een andere gast een bekende voor haar was en zich bij de balie ophield want denk dat daardoor (te) snel de "Zimmervraag" kwam. Het is een slanke, redelijk gebruinde Roemeense met de nodige tattoos en een kutpiercing. Bij een nieuwe dame altijd spannend hoe de kamer verloopt en na afloop heb ik niks te klagen gehad want volledige service en een best strakke kut en haar aparte gekreun had ook wel wat. Spoot haar veels te snel vol maar dat gebeurt wel vaker de eerste kamer. Na mij toch die gast die geen onbekende voor haar was naast haar en hij maakte een redelijk lange kamer.

Ik zat een beetje te dubben met wie ik als rweede een kamer zou nemen. Sarah sloeg ik maar over want ze was meer geinteresseerd in haar smartphone dan aandacht te besteden aan de aanwezige mannen die toch steeds bleven komen maar de meesten bleven niet lang hangen. Daria heb ik vaak genoeg alleen gezien in al die keren dat ik in de Grim was en ik had alle kans gehad met haar te kameren maar uitgerekend vandaag was ze onbereikbaar. Zag haar toch een paar maal even in het zitgedeelte en haar lichaam das best wel aantrekkelijk. Ik wilde op tijd weer naar huis dus toen ik Cosmina zag naast haar gaan zitten. Uiteraard een kamer opgezocht en na het blaaswerk klom ze bovenop me en kwam op me liggen. Ze kuste me wat op mijn gezicht wat ik ook bij haar deed. Vervolgens normale standje en heb flink liggen ketsen en mijn tepels daar zat ze lekker met haar mond aan. Ze zei dat ik haar wel een beetje had afgemat en dat het vast mijn tweede kamer was. Omdat ik graag fysiek contact maak dus me graag neervlei op een dame had ik haar een beetje pijn gedaan maar dat komt ook omdat ik weinig vlees/vet heb op mijn bovenlichaam en dan gaan mijn botten een dame een beetje bezeren. Heb haar uiteindelijk goed volgespoten en daarna vond ik het tijd om af te taaien en rond 13 uur de Grim vaarwel gezegd.

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
In hoeverre klopt de nummering nog op het plattegrondje ?
IMG_0929.jpeg

Laatst bewerkt door een moderator:

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Gisteren voor eerst langs geweest (na VV dus was toch al in de buurt )

Aantal dames :5 😔
waarvan niemand de ontvangstdame op dat moment aanwezig
Ontvangstdame sws niet mijn type

Dus maar weer omgekeerd ;

vandaag zaterdag zouden er -volgens door de Thekedame - meer dames moeten zijn.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Ik was er afgelopen zondag.
Het was redelijk druk maar toch was er een parkeerplek voor me.

Justina was er niet, weet niet hoe deze theke heet. Gevraagd of Sarah aanwezig was en die was er, op haar bank gaan zitten. Best lang gewacht, er lag ook geen handdoek. Misschien ze misschien me niet goed hebben begrepen?

Ik kwam aan de praat met een andere Nederlander aan de praat die tegenover me zat. Gezegd dat ik Selina ook nog wou doen. Die tipte me op een gegeven moment, dat ze vrij was. Ging op haar bank zitten en toen kwam Sarah er ook aan en zat hij op de bank van Sarah 🤣

Eerst ronde Selina. De vorige keer dat ik d'r bezocht was intern doneren niet mogelijk (of tegen extra geld), nu geen woord over gezegd. Mooie meid is het. Helaas duurde het niet lang, omdat het de eerste ronde was.

Toen maar weer op bank van Sarah gaan zitten. Duurde best lang, maar uiteindelijk lukte het toch. Sarah vond mij erg groot en ik moest voorzichtig zijn. Jemig wat is die meid strak. Helaas, duurde dit wel erg kort omdat ze zo strak was.

Toen even gepauzeerd en een laatste ronde met Adelina verbracht. Ook een mooie strakke dame. Daar kon ik het wel lang volhouden en ze had er geen problemen mee dat ik constant door deed. Strakke dame, billen omhoog in doggy, hoofd op haar kussen. Toen d'r even "gaping" gedaan, ze bleef mooi open staan. 😆

Volgende keer even zorgen dat de druk er al af is, zodat de eerste twee ronden wat langer duren.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ik was rond 10 uur in de Grim en zag Carmen als theke dus dat was niet bepaald een goed begin want Justina is toch een stuk leuker en mooier om te zien. Liefst 12 dames aanwezig: Victoria, Cosmina, Karina, Selina, Natascha, Sarah, Olivia/Adelina, Sabina, Daria, Bonnie, Karmen en Gabriela.

Karmen kwam iets later en ik ging alvast op haar bank zitten. Zij verontschuldigde zich met dat ik even moest wachten want ze moest iets "erledigen".

Mannen genoeg en met 12 dames was er natuurlijk te weinig plek. Sommige dames zaten bij elkaar op de bank of mannen met zijn tweeën op een bank.

Rond 11 uur met Karmen beneden een kamer opgezocht en mevrouw wilde eerst graag gemasseerd worden maar ik was geil en wilde ficken. In missio, lepeltje lepeltje en plat doggy haar genomen en haar kutje lekker volgespoten. Pijpen dus niet gedaan. Vooraf alleen wat beffen.

Op een gegeven moment liep ik naar boven om daar op de bank te zitten. Komt Sarah met klant en Sarah vraagt me lief de bank te verlaten want ze wilde daar wat spannends doen. Ik was niet adrem genoeg en had moeten zeggen op een leuke manier: alleen op voorwaarde dat je straks met me gaat kameren?

Ik wist waar Sarah zat en toen ze met een klant vertrok ging ik op haar bank zitten. Toen ze terugkwam ging ze echter niet naast me zitten maar een bank ernaast en toevallig was die bank vrij want Natascha was net gaan kameren. Had geen zin om alsnog naast haar te gaan zitten want als ze met me wilde kameren was ze wel naast me gaan zitten. Mijn grote pik weet ze dus niet te waarderen maar beter kan ik de volgende keer plaatsnemen op haar bank als ze er al zit want dan krijg ik wel een reactie. Blijft een mooie meid maar ze is kieskeurig en vergelijkbaar met een Bahar van vv.

Theke Carmen ging nog in gesprek met een aantal dames en ik ving op dat er in Arabella te weinig dames aanwezig waren en een aantal dames van de Grim moesten daar naartoe maar of dat nog gebeurde en hoeveel en wie weet ik niet.

Voor een tweede kamergang dacht ik aan Olivia/Adelina. Qua lichaam niet mijn lichaamsvorm maar ze is nieuw en heeft een strakke kut. Plotseling kwam Gabriela op me af. Ze vroeg of ik met nog een man en met Olivia/Adelina wilde kameren. Ik was uiteraard verrast en ik keek naar de man die naast Gabriela zat. Was een nette man om te zien en stemde toe want het leek me wel een geile gedachte om samen met een man erbij 2 dames tegelijk te neuken. Boven op de kamer zei Gabriela wel tegen ons beiden of we ieder een dame zouden neuken of om en om want in het laatste geval was het wel dubbel betalen zei ze. Ik werd eerst gepijpt door die nieuwe en Gabriela zag mijn pik en gelijk anaconda kwam er uit haar mond. Daarna werd ik door Gabriela gepijpt en dat deed ze erg lekker. Daarna klom ze bovenop en bereed me heerlijk. Vervolgens weer naar Olivia/Adelina en haar in missio geneukt en vervolgens plat doggy. De man die met Gabriela bezig was kwam klaar en zag haar volgespoten kut, geil. Voor hem was het dus afgelopen maar ik ging nog even door en niet veel later spoot ik die nieuwe vol. De deur van de kamer bleef open tijdens onze actie en voor mij geen probleem maar denk dat de man dit graag wilde. Hij zei op skinny te vallen en Gabriela en Olivia/Adelina voldoen daar zeker aan. Sprak de man later nog en zei hem juist op een steviger lichaamspostuur te vallen dus eigenlijk het tegenovergestelde van zijn voorkeur voor type dame. Hij zei vaker met een man dit soort kamers te maken. Leuk om mee te maken en altijd spannend met twee man maar misschien één dame met twee man is nog geiler als de één haar volspuit en ik haar nog eens vul. Goedkoper en net zo geil; zo niet geiler. Rond 14.20 uur vertrokken en deze keer zonder vertraging in Arnhem aangekomen.

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
Adelina is zeker niet nieuw
ze heeft al een behoorlijke hoeren historie
bovendien was ze in maart vorig jaar samen met Beatrice en Geo gearriveerd in arabella

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Gisteren hier een bezoekje gebracht, was mijn eerste keer. Qua aanrijden goed te doen. Om 09.45 liepen er al dames en beren naar binnen. Hier maar achteraan gelopen. Entree was 30 euro. Prijzen van de dames, de ouderwetse bekende prijzen.
Ik heb maar liefst 12 dames geteld. Doorsnee dame hier is toch slanker dan in andere clubs. Veel mooie lijfjes gezien. De dikkere kontjes zijn zeldzaam hier, duidelijk een ander selectie beleid 🤣🤣.
Ik heb zelf twee beauty's volgespoten en die dat gewillig ondergaan. Dit waren Selina en Cosmina. Herhalings gevaar voor deze RTC, zéééééééér groot.

Terug
Naar boven