Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Selina is er niet meer
angie en bonnie zijn slank maar lopen al jaaaaaren mee in het circuit
Dat heb ik nog niet gelezen op de Duitse fora. Misschien gewoon een dagje vrij? Ik hoop vrijdag weer die kant op de gaan.

Benieuwd of Sarah dan weer commentaar heeft op m'n formaat. Vorige keer vond ze het helemaal geweldig dat ik na 3 keer stoten klaar was.

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Dat heb ik nog niet gelezen op de Duitse fora. Misschien gewoon een dagje vrij? Ik hoop vrijdag weer die kant op de gaan.

Benieuwd of Sarah dan weer commentaar heeft op m'n formaat. Vorige keer vond ze het helemaal geweldig dat ik na 3 keer stoten klaar was.
Ze is weg voor 2 weken

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Vandaag in de Grim beland. Als je van grote tieten en konten hou, kun je beter elders gaan. Momenteel een 7-tal dames, waarvan je er 5 door een klein ringetje kunt halen. Die andere twee met wat vet en trekwerk 🤣. Sarah net voorzien van een weeklading. Je@us wat een mooie meid. Optisch 9/10. Helaas geen kussen, maar voor de rest genieten en nog eens genieten. Sauna ook lekker super. Nog niet druk met beren, maar dat begrijp ik wel met de stau en slechte weer. Zo meteen nog een mooie wilde dame temmen, ik ken ze niet. Behoorlijke bos haar met superbody.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Dat was Carmen. Vooral herkenbaar aan haar grotere voortanden. Supersessie mee gehad, moest wel van buikje blijven, is gevoelig bij haar. Tijdens neuken blijft ze je diep in je ogen kijken 🤣🤣. Herhalingsgevaar zeer groot

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Schatzi en baby heeft ze waarschijnlijk afgeleerd. Wel had ze een leuk lachebekkie, waar ik mijn bekkie maar op drukte. Tijdens neuken een positieve blik met die mooie ogen. De anaconda flink de samba laten doen 🤣🤣

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Voor slanke jonge modellen momenteel denk ik de Grim. Mooie grote borsten en Latina konten nu de Arabella. Helaas is Lula iets afgezakt. VV is dicht, dus uit beeld. Voor een leuk (goedkoop) blackie staat voor mij Romantica in het weekend op één. Ik hoop dat er wat extra dames in MEx komen, was voorheen mijn stammie, maar momenteel niet de moeite.
Lange lattie ok, maar mister Rob heeft verder ook dikke lattie 🤣🤣🤣

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
130
346
Afgelopen wk eerste keer Grimbergen. Veel verdiepende interviews gelezen en had mijn "balboekje " klaar. 10.15 ter plekke; 7-8 dames en direct viel mij Sara op. Eerste kamer dus met haar; veel gelachen, prima pijpen en in verschillende standjes heerlijk geneukt. Bij doggy vroeg ik netjes waar ze het kostbare spul wilde hebben en zij antwoorde , "gewoon…erin"! en dat bleek een goede start van wat later bleek een mooie dag te worden. Sara wilde maar maximaal 20 min om dan pauze te houden. Ondertussen twee mede wandelaars ontmoet waar ik gezellig mee aan de praat kwam; met een gezamenlijk hobby heb je dat al snel. Ook fijn dat ik nog wat voor de inwendige mens in de auto had, wat in Grimbergen is behalve koffie, appelsap en cola verder echt NIETS. Mocht van de theke-frau uit auto halen, wel omgekleed. Sauna bezocht en aangesterkt voor ronde 2. Met Alexandra en, ondanks haar best en mijn uiterste best, bleek de hersteltijd langer te moeten zijn dan gedacht. Na wederom info uitwisselen met andere hobbyisten, toch een 3e ronde. Ik ben helaas haar naam vergeten, bankje naast de terrasdeur. Dame die wellicht op eerste gezicht wat grof overkomt, echter ervaren wandelaars weten dat vaak de beste service daar vandaan komt. En dat klopt nu ook. Heerlijke sessie, veel gelachten, pijpen uit de kunst en, wederom in doggy, ruim gedoneerd. Voor herhaling vatbaar. Wellicht komende donderdag…….?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Gisteren grote twijfel waar ik vandaag zou belanden. Vanmorgen alles maar op een rijtje gezet, dan is de Grim de enigste tent die de laatste weken/maanden constant is in (mooie) meiden en prijzen qua entree en dames. Onderweg weinig files, dus was weer voor aanvang aanwezig. Net Gabriella van een mooie gespaarde lading voorzien. Ik dacht dat het een beetje een kapsones meid was, maar absoluut niet. Met haar zeer slanke mooie figuur past ze wel in een mode blad of bikini show. Eerst relaxed op de bank wat gekletst en op de kamer was het zeker een gfe gevoel, diverse poses en lekker kussen zijn gepasseerd. Er zijn momenteel een 8 a 9 meiden, dus weet nog niet wie de volgende is. Te veel mooie meiden 😂😂. Nu eerst even van de WARME sauna genieten.

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
slank maar jammer van de slappe hangende tietjes
geldt ook voor Olivia :(

Selina helaas voor onbepaalde tijd vertrokken

Laatst bewerkt:

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Inderdaad, Selina niet. Maar verder wel diverse bekende. Victoria, Magda, Gabriella, Sarah, Carmen, Cosmina, oudere meisje naast tuindeur ( zit daar altijd, beetje oosterse ogen minder mooi buikje), Angie of Bonie ( de donkere 😉) verder dacht ik Manuel gehoord te hebben, en een geblondeerd dun wat oudere, is dat Manuel?. Ben benieuwd naar de laatste, wie heeft info over haar.

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
Ja is manuela
behoorlijk opleeftijd maar gelukkig wel slank
die dikkere zou Daria kunnen zijn

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Net maar met de dame naast de tuindeur gekamerd. 40 jaar, goede service en heet Sabine. Lekkere kamer gehad en ook lekker voorzien van beetje room. Komt niet op het lijstje 'no go'.😉 Ik hoorde van een ander dat in Arrabella maar 5 meiden waren, en ook niet allen RTC service bieden.

Terug
Naar boven