Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

20 aug 2022
1.328
767
Schijnt ene Julia aanwezig te zijn, voorheen privé in Bochum, die zich in het openbaar ook laat volspuiten, ziet er wel lekker uit.
Iemand ervaring met haar?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Ben nu in Grim. Inderdaad, ze heeft wat kilotjes extra, wel een mooi gezicht als de theke.
Heb net Emanuela voorzien. Supersessie gehad. Ze is wat ouder, maar teeny lichaam en beauty blonde haren. Ze begon staande te pijpen, maar toen ik op bed haar piercing in haar klit ontdekte, dan heb je maar één stand. Zo'n rode vlek voor stier geval. Ze bespeelde zelfs met haar kut mijn lul, dat daagt mij dus uit meer te gaan. Momenteel veel beren en echt lopende band werk. De sauna is ook lekker heet. 👍👍

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Dat had ik zeker willen aanschouwen hoe 2 meisjes door 5 man te grazen worden genomen. Zeker veel bekijks?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Yes, me 🤣🤣🤣. Was een leuk feest, ik ga toch liever even alleen met dame. Maar die twee dames hebben een hoog herhalingsgevaar voor mij ook. Het begon met één persoon en twee meiden, echter de toeschouwers werden aangemoedigd om mee te doen door de meiden.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Inderdaad de juiste prijsstelling. Entree was 30 en 30420 is hier actief. Naast de kluisjes hangt een blaadje met alle prijzen, zeg maar voor half uur etc.

Voormalig lid 36888

Snuffelaar
4 apr 2023
6
0
Iemand een idee hoe de bezetting is op zondag wat betreft meisjes en beren? Dit in vergelijk met een vrijdag (ben er enkel al op vrijdag geweest) thx!

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Gister rond 7 PM was ik voor het eerst in de Grim

7-8 dames aanwezig maar ik vond de line up*) en de indeling zitruimte **) dermate tegenvallen dat ik na 15 min weer vertrokken ben

*)
Meeste aanwezigen meiden dik en uitgezakt en/of mij te ordinair
Muv Sabina die ik bij het verlaten van het pand nog net even tegen kwam
Zij oogde verfijnd en verzorgd

**)
De meeste meiden zaten bij elkaar - maw alle banken in één ruimte bezet - en banken staan vrij dicht op elkaar en dus geen vrije bank beschikbaar om vanuit daar eens rustig rond te kijken/ te observeren , zonder aangegaapt te worden door de voltallige meidengroep.
Voor mij te ongemakkelijk.
Enige ruimte met vrije bank was de ruimte bij de theke maar dan zie je niks

Ik vind de bankopstelling in bijvoorbeeld Villa Venus persoonlijk prettiger .

Laatst bewerkt:

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
Hahaha ja de rtc s staan bekend om hun zigeurinnetjes
je moet daar geen meiden verwachten die je doorgaans in de luxere clubs zoals FKK sharks vindt

Terug
Naar boven