Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
130
346
Vrijdag jl een kort bezoek gebracht, want had nog een vervolg afspraak in een andere FKK-club. Stond om 09.45 op een lege parkeerplaats:oops: . Gewacht op de theke-fraua en ik mocht mee naar binnen. Veronika kwam net aan; ging eerst nog wat handdoeken vouwen, zodat ik mij "gereed" kon maken. Vorige keer een trio met Danny ;)erbij gehad en ik was erg van haar gecharmeerd. Toen Danny binnen kwam e.e.a staan te flirten en nadat beide akkoord waren naar een kamer boven vertrokken. Heerlijk begin, waarbij ik na een korte pijpsessies van Veronika, beide dames in doggy heb geplaatst om hun afwisselend te coïteren. Ik bespaar jullie de details, maar het was een enerverende uitputtende 1 uur durende sessie. Wellicht voor herhaling vatbaar. Schade 160 en de entree: die was gedurende mijn bezoek verlaagd naar 15Eu, waardoor ik bij navraag geld retour kreeg……

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Ik was vandaag ter plaatse, er was een oude bekende weer aanwezig, Gabriela. Vandaag was de theke uit Arabella aanwezig. Aardige vrouw wel, beter als de andere 2.

Drie ronden gedaan, Selena, Dani en Andrea.
De eerste twee mocht ik gewoon vol spuiten, Andrea niet. Heeft iemand een ander ervaring met haar?

Dani leert al beter Duits. Ze vroeg aan iedereen willst du mich lecken. Maar bij een ja, hoefde dat vervolgens niet.

Veel dames liepen trouwens lekker naakt rond door het warme weer. Selena is toch wel het pareltje qua uiterlijk vind ik.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Klopt; Selena is echt een mooi meisje en ook heel aardig. Jammer dat communicatie in het Engels verloopt want het Duits beheers ik beter.

Danny of Dani is een mooi jong meisje met mooie borsten en een goede kont maar wel jammer dat communicatie een probleem is. Kan haar vaak niet goed volgen en ze probeert je soms op het verkeerde been te zetten. Tijdens mijn aanwezigheid afgelopen zaterdag toen het zo warm was had het geen zin om op haar bank plaats te nemen want ze was meestentijds buiten op het terras. Zittend/Staand maar meestal liggend op bed waar ze druk bezig was met haar smartphone en een Duitser lag ook naast haar op een gegeven moment toen hij haar met babyolie had ingesmeerd. Ook is ze vaak in gezelschap van Alexa en Veronika buiten. Ze maakte maar weinig kamers en had niet veel zin in seks kreeg ik de indruk. Dat lecken komt me heel herkenbaar voor want dat vroeg ze vaker en op een gegeven moment spreidde ze haar benen zittend op een stoel. Ze flirt bovendien graag met de aanwezige mannen. Hoop wel dat ze wat serieuzer wordt m.a.w. met het doen van meer kamergangen want die maakte ze niet veel omdat ze andere zaken blijkbaar leuker vindt en met veel mannen zal dat hard nodig zijn om de mannen te bevredigen want we komen niet alleen om te kijken hoewel Duitsers vaak anders over ons denken.

springfield

Toogplakker
17 jan 2021
62
33
Tijdje geleden dat ik ben geweest bij de Grim. Welke dames zijn er deze week? Zijn er ook dames van normaal tot vol/curvy? Zo ja, wie? Lees graag bij voorbaat dank.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Hoor ik niet vaak dat een dame graag volgespoten wil worden want het kost toch extra tijd om alles weg te wassen maar als Selena dat tegen je heeft gezegd prima toch.

markereaard

Snuffelaar
5 jul 2024
11
4
Ze bedoelt dan, als je me volspuit dan kan ik daarna weer verder met de volgende date. Weg wassen kost in verhouding minder tijd. We lieten ook de kamerdeur open. We hoorden op de gang wel collega's langslopen. Helaas kwam er niemand bij. Zij volgde dat ook in de spiegel.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ok; dus de kamerdeur openlaten gebeurt nog steeds in de Grim? Goed te weten want hou er wel van dat er wat mannen aanschuiven om vervolgens mee te gaan doen..

DePiet

Toogplakker
3 jan 2020
104
39
Vandaag weer eens lekker bij Grimbergen langs geweest. Er waren lekkere frisse meiden. Persoonlijk ben ik een erg slechte name onthouder. Een goede kamergang gehad met een blonde en een donkerharige slanke dame. Beiden de bekende service.
De gastvrouw was niet zo gehumeurd, maar dat mocht de pret niet drukken.
Ik zag overal brieven hangen dat ze forumplaatsers zoeken. Die krijgen een levenslange ontzegging tot de club.... Haha.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Dat slaat vooral op het AO Forum, het Duitse nzc forum. Dat forum is voor iedereen te zien en daar werd duidelijk beschreven hoe sommige dames vijf maal achter elkaar werden volgespoten.

Ja als het zo duidelijk wordt beschreven en het Ordnungsamt krijgt het te weten, dan moeten ze er wel iets mee.

20 aug 2022
1.328
767
Was er vroeg bij, rond 9:50 mijn bolide op de nagenoeg lege PP geparkeerd.
15 € overhandigd aan Carmen, gedoucht en met handdoekje om naar boven
Plaatsgenomen op de bank naast #8 met een bakje koffie.

Na een tiental minuten werd #9 bezet door een petit dame met de naam Danni, klein brutaaltje.
Zonder te flirten van mijn kant, plofte ze op mijn schoot en begon spontaan te knuffelen en haar handje verdween onder mijn handdoek, wat een boefje.
Danni vertelde mij dat ze een moedertje van 21 is, met een dochtertje van 6 jaar oud, was dus al jong bezwangerd.
Vindt haar qua gezicht wel wat op de jongere versie van Natascha lijken, maar dat terzijde.

Nadat ze haar eerste koffie had gedronken, kwam de vraag 'Zimmer?'.
Was een prima kamertje, heerlijke pijpsessie gevolgd door een lekkere cowgirl, waarbij ze zei om rustig aan te doen, ze heeft een heerlijk strak kutje.
Uiteindelijk begon ze het tempo flink op te voeren en het duurde niet lang totdat ik mijn zaad er diep inspoot.
Danni bleef nog even met haar hoofdje hijgend op mijn borstkas liggen.
Al met al een prima kamertje, zeker voor herhaling vatbaar.

Bezetting van vandaag.

#1 Natascha (BUL)
#2 Cosmina (ROE)
#3 Selina (ROE)
#4 Onbekende ??
#5 Sabina (ROE)
#7 Alexa (BUL)
#8 Veronica (BUL)
#9 Danni (BUL)
#10 Gabriella (ROE)
#13 Karina (ROE)

Na de kamergang met Danni, kwam er nog een Duitser, die vroeg of ik zin had in een MMF met Gabriella, aangegeven, dat Gabriella niet mijn type vrouw is en dus de boot afgehouden.
Vandaag geen openbare acties gezien, alleen wat pijpwerk op de bank van Veronica.

Rond 12:30 de Grim verlaten en wellicht morgen nog een bezoekje, graag kennis maken met Alexa, heerlijk meisje, qua rondingen echt mijn type.

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Die Carmen is de laatste tijd vaak in de Grim te vinden en ook nu weer geen Justina. Mijn laatste 2 bezoekjes ook geen Justina. Steeds toevallig vrij of is ze gewoon minder aanwezig?

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Gisteren bij binnenkomst meteen naast Gabriela (ze blijft nu bij Grimberg).
Koele kip maar ze heeft strak kutje. Ze wou even wat eten en moest 10 minuten wachten. Kwam terug en bod aan een trio met Cosmina. Niet echt mijn type maar lekkere grote borsten.
Op kamer ging Cosmina mij goed pijpen en met Gabriela beetje licht tongzoenen.
Gabriela en daarna Cosmina neuken.
Weer terug naar Gabriela met haar strakke kut. Ze vind het niet leuk als je haar aanraakt. Ook niet in haar mondje komen.
Achteraf had ik beter alleen met Gabriella moeten kameren want Cosmina was geen toegevoedge waarde.

Had graag nog met een slanke jonge meid willen kameren maar ze was steeds bezet. (veel mannen aanwezig).
Mooie borsten en koele blik.
Weet niet hoe ze heet. Andrea?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Een slanke jonge dame heet Danny (21 jaar). Ze werkt hier nog niet zo lang en ze is mooi en levert prima service dus vaak geboekt. Erg flirterig met mannen en vaak in gezelschap van Alexa en Veronica.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Volgende keer ga ik desnoods nog langer wachten (had geen tijd over) op Danny. Ze was met een man en 15 minuten weer terug en daarna was een andere aan beurt met zijn reservering.
Voor mij wel de mooiste vrouw daar die ik gisteren gezien heb

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Selena vanaf vandaag 2 tot 3 weken op vakantie. Das erg jammer want had graag met haar willen kameren aankomend weekend.

Terug
Naar boven