Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Vanochtend even na openingstijd werd ik binnengeleid door Angie. Helaas Justina niet als theke maar Carmen maar ze vroeg wel hoe het met me ging.

Ik wilde voor Sarah en Tara gaan maar laatstgenoemde was niet aanwezig. 10 dames aanwezig: Cosmina, Viktoria, Andrea, Angie, Gabriela, Karina, Selena, Daria, Delia en Sarah die iets later kwam.
Veronica, Julia, Tara, Jessica, Danny, Alexa, Anais, Sabina, Bonny, Emma en Magda ontbraken. Zie Alexa en misschien ook Danny niet meer terugkeren. Jammer want met Alexa had ik nog graag willen kameren en Danny is leuk met de mannen en zorgt voor wst sfeer maar nog steeds rugklachten denk ik.

Iemand zat al op de bank van Sarah en zij kwam dus wat later maar had geen haast met uitkleden. Vervolgens namen de twee een kamer naast de theke en al vlot kwamen ze er ook weer uit. Ik zat inmiddels op Sarah's bank en wist niet geheel zeker of ze naast me ging zitten. Gelukkig deed ze dat wel. Kan het goed met haar vinden. Ik vind Sarah erg mooi en ook haar lichaam niks mis mee. Van Jasmin moet ze niets meer hebben merkte ik op. Alleen met Karina en Selena kan ze het goed vinden. Ook nu stelde ze voor de kamer naast de theke te nemen. Één standje (on top) wilde ze niet maar voor de rest was alles mogelijk. In plat doggy heerlijk klaargekomen en vervolgens pauze genomen.

Ik zat te praktiseren of ik hier nog wel een kamer zou nemen want in Bochum was ook de vriendin van Bianca "Isabella" daar voor het eerst aan het werk. Maar ik zag ook Delia tegenover Gabriela zitten. Een mooie jongemeid met sexy zwarte kousen aan. Ze had een mooi lichaam en goede kont. Ging naast haar zitten en ik vroeg eerst of ze Duits of Engels sprak. Opeens stond Cosmina tegenover me en zei dat ze geen Duits en Engels sprak en of ik voorzichtig aan met haar wilde doen want ze weet dat ik best groot geschapen ben. Dat zei ze ook tegen Delia in het Roemeens. Was bang dat ze misschien niet meer wilde maar al vlot liepen we naar boven naar een niet bepaald aantrekkelijke kamer want klein en geen spiegels. Beetje pijpen wat ze redelijk deed maar met neuken moest ik heel voorzichtig zijn want toen ik hem er even inschoof verbeet ze haar gezicht. Wat vloeken in het Roemeens denk ik en ik dacht dat het neuken niks zou worden zo. Ze pakte haar tas en een flesje glijmiddel kwam tevoorschijn en ze smeerde wat in/over haar kut. In missio moest ik het rustig aandoen en ze vloekte nog wat maar ze had liever een ander standje. Ik moest op mijn rug gaan liggen en voorzichtig klom ze bovenop en voelde ik mijn pik dieper haar kut ingaan. Ze ging met haar lichaam voorover en begon me te berijden. Dat voelde erg lekker en ze bleef maar doorgaan en op een gegeven moment hield ik het niet meer en spoot haar goed vol en ze bleef me nog even berijden zodat ik als het ware in mijn eigen creampie zat te neuken. Trouwens in dit standje kom ik doorgaans moeilijk klaar maar het was Delia gelukt mij zover te krijgen.

Twee kamergangen waren voldoende voor mij in de Grim en het speelde even in mijn gedachte om naar Bochum af te reizen om Isabella te testen maar vanavond heb ik al een afspraak gemaakt met een privédame (Bianca), welke ik op het Duitse forum ao-bordell heb gevonden, in Bochum voor een half uur bare seks dus nu even niets meer doen en morgen maar naar Bochum voor Isabella en denk Sabrina.

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Sarah is een jonge beauty met killerbody (tits wat geholpen ws)
Een klik verkrijgen met haar is makkelijk als je een beetje je best doet.
PZC skills zijn goed
Reverse ontop - op haar initiatief - is een visual treatment
Doggy met ass up - face down voltooide de sessie...

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Graag alleen recensies en/of informatie delen
Zinloze opmerkingen... "domme" vragen (lees het topic) worden gewist.
dito geldt voor aankondigingen "ik ga van de week eens kijken" --> Top schrijf na afloop een recensie ;) :cool:

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Paar dagen terug nog maar eens hierheen afgereisd.

Op basis van positieve freiercafe recensies de eer gegeven aan slanke milf Angie (sofa nr8) om de druk eraf te halen.
Helaas was het weinig bijzonders - ben eigenlijk alweer vergeten wat we precies gedaan hebben

Hierna naast vollere DD Daria (sofa nr10) plaatsgenomen.
Had vooraf wat twijfel omdat ze best wel (dominant) luidruchtig aanwezig kan zijn in de woonkamer.
Echter: dit was een schot in de roos. Op de kamer:
- vroeg of DT mogelijk was - ze ging aan de slag om te kijken of dit zou lukken (chapeau, stam verdween op 3cm na in d'r mond)
- vroeg of ze wilde zoenen - waarop ze verbaasd antwoordde "doen andere dames dit dan niet?" met eropvolgend (licht, dat wel) tongzoenen
- diverse standjes getest inclusief reverse on-top
- flat doggy klaargekomen uit mijn tenen - dmv weergaloos pulserende kut (Samira in Venus beheerst die technisk eveneens)
ps (dit geldt eigenlijk voor alle dames): vraag vooraf of ze content met een bepaalde service is - als je haar bijv. onverwacht CIM levert sluit ik niet uit dat ze van sympathiek in evil verandert...

Helaas had ik geen tijd meer voor een derde ronde - beauty Sarah (sofa nr12) keek me hoopvol aan :love:- heb me voorgenomen om haar bij een volgend bezoek de first load te gunnen.

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Kort Verslag van onlangs genoten dikke tieten dag (cup E)
- Sofa 11 Magda - blonde oudere Milf - TZ goed - BJ goed maar tanden voelbaar - sex goed dmv spiermassage
- Sofa 10 Anais - donkerharige teeny - TZ redelijk - BJ redelijk - sex redelijk maar wat afstandelijk

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
En verslag van vandaag
- Eline sofa 09 - bj ok, no TZ, sex was not possible due to size, could not connect to her ;(
- Sarah sofa 12 - bj ok, good TZ, good massage, a smlie to die for, many positions, made me come from heaven on top
*spent one hour with Sarah

Laatst bewerkt:

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
naschrift over Sarah:
jammer dat ze haar boobies afgelopen jaar heeft geuprade - ben niet bepaald fan van silli's
desondanks zit ik nog steeds in de wolken over de sessie met haar...
Ze deed me uitgeleide - hasta luego zei ik en ze antwoordde met si, por favor ;)

Laatst bewerkt:
20 aug 2022
1.328
767
Was vandaag rond 10:45 in Grimberg, Sara was nog aangekleed en was een hamburger aan het eten. Nadat ze verkleed was naast haar op de bank geploft. Ze herinnerde mij nog wel en vroeg waar ik zolang gebleven was, laatste sessie 2 jaar terug.
Vond Sarah er goed uitzien, ze vond zichzelf wat te dik met haar 57 kg, ik zei dat het perfect is.
Haar borsten zijn inderdaad vrij groot, maar voelen prima aan.
Wat is het toch een sympathieke en goedlachse dame, ontwapenend.

Boven een kamertje gezocht en heerlijke pijpsessie, nat en lekker diep.
Gevraagd voor cowgirl, maar Sarah wilde in missionaris geneukt worden en zo geschiedde.
Heerlijk diep gepenetreerd en Sara kreunde lekker mee, duurde niet lang of ik spoot mijn lading diep in haar, haalde mijn pik eruit toen deze verslapt was, nog even gesproken over haar favoriete keuken en de gerechten die zij klaarmaakt in haar thuisland.

Bij de lockers afscheid genomen met 3 lekkere zoenen
Kan niet wachten voor de volgende keer.
Totaal zo'n 11 dames aanwezig.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Heb vernomen dat hier vandaag ook 3 dames uit vv aanwezig waren, te weten Bahar, Sonja en Larissa.

Is ook bekend of deze dames hier morgen ook weer zijn of zijn de problemen met de warmwatervoorziening in vv inmiddels verholpen?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Rond 17.15 uur de Grim aangedaan. Rustiger met mannen in vergelijking met Arabella. Danny deed voor mij de deur open. Cosmina, Daria, Karina, Sabina, Sarah, Angie, Gabriela en Andrea waren van de partij. Theke was weer Justina die ik lang niet meer heb waargenomen.

Bij binnenkomst in het zitgedeelte waar Karina en Sarah zich bevinden was het best even druk want andere collega's waren daar ook. Sarah zat/lag op de bank en hoopte dat ik haar gelijk kon strikken maar deze knappe jongemeid is nooit lang alleen dus toen ik weer in het zitgedeelte kwam was ze al vertrokken met een klant. Heb gelijk op haar bank plaatsgenomen en op een gegeven moment kwam ze weer tevoorschijn maar ze ging eerst kort de kamer in links van de thekebalie waar ze wel vaker kamert en zich verschanst. Na een tiental minuten kwam ze naast me zitten. Ze zag er sexy uit met haar mooie zwarte lingerie en ik doel dan op de kousen die ik dames graag zien dragen. We namen dit keer een kamer beneden want die op de bgg was bezet. Voor mij ook beter want een grote spiegel heeft mijn voorkeur. Pijpen doet Sarah erg lekker en na een korte befsessie had ik zin om te neuken. Begonnen in missio waarbij ze haar benen geil optrok. De kreuntjes bleven niet uit en maakte mij nog geiler. Sarah is niet alleen erg mooi maar ze heeft ook een goed karakter. Het duurde niet lang dat ik haar volspoot en de hele neuksessie was dus in één standje beslecht.

Een uur na binnenkomst verliet ik de club alweer en werd ik uitgeleid door Sarah die me een vette zoen gaf.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Vanochtend om 10 uur in de Grim en helaas niet de mooie Justina maar Carmen als theke. Een hoop dames zeker voor deze tijd van het jaar want 12 dames is niet verkeerd te weten: Karina, Sarah, Christina, Selena, Cosmina, Victoria, Sabina, Emma, Angie, Andrea, Daria en Gabriela. Helaas Jessica al lange tijd afwezig en toch echt mijn dame om steevast mee te gaan kameren.

Aan Carmen bij binnenkomst gelijk gevraagd waar de bank van Christina was want daar wilde ik wel kennis mee maken. Ik hoorde opeens gelach en dat moest Sarah wel zijn zo te horen wat ook bleek te zijn. Ik twijfelde want Christina nog niet gezien en Sarah bij haar bank. Ik ging op de bank van Sarah zitten en toen ze me zag vroeg ze gelijk of ik wilde kameren waarop ik ja zei. Achteraf had ik moeten zeggen waarom zo'n haast en kom je niet even gezellig naast me zitten. Ik zal het kort houden. Sarah had niet haar dag. Lag er lusteloos en passief bij. In de missio hield ze opeens haar handen boven haar borsten waardoor er afstand ontstond en de intimiteit niet ten goede kwam. Ik vind het lekker om op een dame als hetware te liggen maar Sarah verhinderde dat. Ik wilde graag plat doggy mef haar doen en ik was net begonnen en toen ik haar iets te diep stootte kapte ze er gelijk mee en zei ze dat het pijn deed. Ik stelde voor om het voorzichtiger te doen maar ze was niet te vermurwen. Jammer; ze wilde me nog wel aftrekken maar daar voelde ik weinig voor dus de sessie maar vroegtijdig afgekapt zonder te spuiten dus een valse start.

Ik zag Christina op de bank van Karina zitten. Ik wist dat ze alleen Roemeens sprak dus converseren was overbodig. Ze rookte een sigaretje en Karina sprak mij aan over Christina om voorzichtig met haar te zijn en ik moest gelijk aan Cosmina denken die naar mij toekwam toen ik naast Delia zat en ook tegen mij zei voorzichtig met haar om te gaan. De kamergang met Christina verliep ook niet zoals ik graag had gewild. Passief en niet aan haar borsten/tepels komen en tot overmaat van ramp niet eens een blowjob en ze wees naar haar mond. Op freiercafe van vandaag lees ik echter dat ze bij een klant wel een blowjob deed dus dat is dan tegenstrijdig. Kon wel lekker op haar liggen en dat voelde prettig en ze kreunde er wat bij. Zoenen heb ik me niet aan gewaagd maar doet ze wel toen ik later boven op de bank zat en gesmak hoorde maar die klant sprak ook Roemeens met haar en kon daardoor wellicht wat verder gaan of had wat meer lef/durf als ik. Goed doorneuken waagde ik mij niet aan bang dat ik haar "Musschi" pijn zou doen. Op een gegeven moment wel lekker haar kutje volgespoten maar echt tevreden kon ik niet zijn.

In het begin nog niet veel mannen maar na ruim een uur werd het steeds drukker waardoor op een gegeven moment geen zitplekken meer beschikbaar waren en er op meer banken twee man naast elkaar zaten of zelfs drie op de breedste bank..

Ik had eigenlijk wel zin om nog een keer te spuiten en zat te dubben met wie: Cosmina of Daria. Ook Gabriela kwam op een gegeven moment in mij op waarop ik besloot op haar bank plaats te nemen. Ze kwam naar me toe toen ze me op haar bank zag en vroeg of ik met haar wilde kameren. Ik zei ja waarop zij zei dat is goed maar ze wilde wel eerst even wat eten. Daarna met haar beneden een kamer opgezocht. De kamergang was op zich wel oke maar klaarkomen zat er toch niet meer in. Qua uiterlijk is zij ook niet helemaal mijn ding maar de laatste keer met haar was toch wel geslaagd herinnerde ik mij. Selena is eigenlijk meer mijn type dus heb ik een foute keuze gemaakt maar er zat vaak al iemand op haar bank en al te lang wilde ik niet meer blijven.

Resumerend: zeker niet mijn succesvolste bezoek aan de Grim en zolang Jessica nog niet terug is denk ik voorlopig niet meer de Grim te bezoeken. Rond 14.30 uur vertrokken dus 4 1/2 uur hier de tijd besteed en helaas geen openbare acties waargenomen.

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
130
346
Na de "Tote höse "afgelopen donderdag in VV ( zie aldaar voor een schrijven) doorgereden naar Grimbergen. Parkeerplaats was vol. Eenmaal binnen telde ik 9 dames, waaronder enkele "goude ouwe" . Al eens eerder gekamerd met Gabriela, dus ik dacht dat gaat goed. Zij heeft nu extensies in haar haar, en daar was ze tijdens onze kamergang nogal mee bezig om deze iedere keer in een goede positie te leggen. Yoga doggy is nog steeds goed bij haar; prachtig kontje! Na wat posities, pzc en het lozen van een forse opgekropte eiwitlading, stond reiziger binnen het half uur weer beneden. Op naar de kelder voor het nuttigen van de lunch. Na de eenvoudige doch voedzaam rijke lunch, een gezellig gesprek, met een Duitser van Italiaanse afkomst, over de dames; nog wat in de kelder op het gammele bedje gelegen en toen terug naar boven. Er zat een echte jonge dame op een bankje die net door een oude Duitse medewandelaar werd weggekaapt. Ik vond haar wel aardig en nam alvast plaats; na de kamergang bleef zij een tijd weg. Bij terugkomst op de bank werd mij door andere dames verteld dat zij nieuw was (Roe), vandaag eerste dag, alleen Roemeens sprak en niet kon lezen of schrijven……. Gelukkig hebben google translate met voice. Om hier geen boek te schrijven; gekamerd met haar. Echt een lieve jonge dame, kust allen lippen, rest full-service. Ondanks mijn bescheiden maat en olie ( ik liet haar de keuze olie of glijmiddel), ging alles toch nog strak. Dus medewandelaars, beetje opletten en niet als een gek liggen te pompen! Helaas ben ik haar naam vergeten, maar kan niet missen bij binnenkomst direct rechts. Helaas komende 2 wkn geen "werkzaamheden" in Duitsland , herhalingsgevaar 100%.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Zo, onderweg naar Grimme, lang niet geweest. Even wat meiden vullen. Hopelijk zijn Selina en Danny er. Delia heb ik nog nooit gezien maar lees ik ook veel goeds over.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Selina was er, Dani niet.
Eerste kamer was met Delia. Communicatie verloopt wat stroef en zoenen is niet mogelijk. Verder wel lekker vol kunnen spuiten en ze deed echt goed haar best toen ze bovenop me zat.

De tweede ronde zat ik eigenlijk op Selina te wachten tot ik plots iets zag glitteren tussen Sarah's benen, een piercing. Dat wilde ik nader bekijken. Zo gezegd, zo gedaan ging naast haar zitten en al vrij snel gingen we naar boven. Vrij standaard kamer beleefd, haar nog wel enige tijd gelikt en met dr piercing gespeeld en 20 minuten later was ik wat leger en Sarah wat voller.

Vervolgens broodje gegeten, even in het zweethok gezeten en nog wat gezeten.

Na enige tijd plaats genomen op op Selina's bank voor de Theke. Ze wisselde wat van bank want ze hing ook rond bij Sarah en Karina. Uiteindelijk ging ik daar ook zitten en toen zat ze na een tijdje wel op d'r eigen bank bank. Ze wou niet met me op de kamer, vandaag niet. Ik wist nog niet wat ik daarna ging doen, dus nam weer even plaats bij Karina. Met haar en de kerel die op de bank zat had ik immers al even zitten kletsen. Sarah was er inmiddels ook weer en Karina vond dat ik maar bij Sarah op de bank moest zitten. Wie ben ik om daar niet naar te luisteren. De andere man en Karina gingen naar een kamer en Sarah stelde mij hetzelfde voor.

Eenmaal op de kamer voorgesteld om er een uurtje van te maken. Ze schrok eerst "dan ben ik kapot" maar zei dat ik het rustig aan wilde doen. Dat blijkt ook gewoon mogelijk te zijn, gekletst, gemasseerd, pijpen, 69, gelachen. Ze gaf kusjes, streelde me. Op het einde verslapte ik wat, tegenover elkaar gezeten met zichzelf gespeeld. Al snel was ik weer hard en heb een beloning in haar achtergelaten.

Al met al erg blij dat Selina me vandaag niet wou. Sarah is ook wel een schatje eigenlijk. De littekens op haar borsten zijn wel een stuk minder als vorig jaar trouwens en die piercing is echt geil.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
En wederom onderweg naar de Grimme, als het goed is, is Sarah er vandaag ook. Ik ga direct voor een uurtje met Sarah, wil haar 2x volspuiten in een uur.

Lees her en der over vorbesamt en zo, maar mijn ervaring is dat zodra je gekomen bent, de dame direct naar de rol keukenpapier grijpt en zich schoonmaakt. Zelfs m'n eigen creampie bekijken kan niet.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Na mijn bezoek aan Arabella Grimberger bezocht en daar was eigenlijk alleen Gabriella het type dame/ meisje waar ik op val.

Ze was eerst wat onvriendelijk op de bank maar op de kamer werd het iets beter. Ze heeft een heerlijk skinny lichaam mooie borsten in de juiste verhoudingen. Eerst pijpen en toen ging ze on top.
Vervolgens missio, doggy en toen heb ik haar op haar zij gelegd en ben ik achter haar gaan liggen..
LET OP: mannen dat moet je eens proberen dat is HEMELS. Wat voelt dat kutje lekker als je haar rustig neukt.
Ik heb zelden zo'n lekker strak kutje gevoelt. Ik vroeg een paar keer tijdens de rit als het ok was met haar… dat was zo.. ze bewoog ook heerlijk mee en werd zelf ook extra nat. Ik heb haar zeker 15-20 min zo geneukt en ze deed goed haar best… haar zo ook volgespoten.
Er zat verder weinig bij qua dames waar ik geil van wordt dus maar naar Villa Venus..

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
130
346
Afgelopen werd het weer tijd voor een bezoek Grimbergen om met Alexandra (zie mijn vorig bericht) opnieuw een kamer mee te delen. Elena (van VV), een van mijn favorieten zou pas vrijdagavond terug zijn in VV, echter die tijd en andere data die ze mij doorgaf waren voor mij niet beschikbaar.

Bij aankomst in Grimbergen bleek Alexandra vrij te hebben.:confused:
In het verleden weleens met Julia gekamerd, OK je moet ervan houden, echter een volledige GFE en deze dame weet hoe ze een "ijsbeer" kan ontdooien en hem op temperatuur kan krijgen. Na 10 minuten gevraagd of we wellicht de dame tegenover haar benden op de bank, bleek Anaïs te zijn, erbij zouden halen voor een trio. Ze zei dat dat haar zus was !!

Ik stuurde haar naar beneden en 2 minuten later was ze terug met haar zus; heb haar zus direct in doggy op de bed rand gezet en kon zo zonder problemen (eerst netjes vragen) haar temperatuur meten. WOW.:p

Na enkele minuten Julia ernaast gezet, had van te voren gevraagd of ik zo om en om mocht wisselen…. Dat mocht en dus de dames naast elkaar in yoga-doggy minutenlang om en om voorzien van mijn kloppende levensechte thermometer. Wat een genot. Nog wat cowgirl gedaan en missio, echter terug naar doggy. Ook hier was de intentie om 1 uur te kameren, echter dat is mij wederom niet gelukt. Anais ontving mijn interne donatie terwijl Julia mij op alle plaatsen masseerde ; direct op de kamer met Anaïs afgerekend, tegen Julia zei ik dat het iets meer dan een half uur was en vroeg hoeveel. Volgens haar veel langer, maar ze zou het vragen aan de thekaFrau. Beneden bij de thekenFrau; 38 min en dat was 50 Euro. Julia niet blij; ik niet blij, omdat ik het gevoel had dat ik door haar werd opgelicht, dus geen 2e​ kamer met haar.:cautious:

Wie ook aanwezig was , en terug van weggeweest, Emanuel; MILF, blond haar en (helaas) neptieten. Jaren geleden prachtige kamers mee gehad. Na de recuperatie periode, direct met haar een kamer opgezocht. GFE, deze weet wat een man wil en zij kan het "leveren". Pijpen is een kunst en haar gehurkte cowgirl hou je niet langer dan 2 minuten uit....... 100% herhalingsgevaar. Voor haar rij ik terug (2 uur enkele reis!)😄.

Melkboer69

Toogplakker
14 mrt 2017
26
28
Was gisteren voor het eerst in Grimbergen..Met de mooie Sarah naar de kamer gegaan . Ze wist waarschijnlijk ook dat het mijn eerste keer in de club was (beperkte service) Pijpen kort, geen tongzoenen .. Doggy geneukt (heerlijke kont) maar ze wilde stoppen omdat ze hem te groot vond. Ben daarna naar Arabella gegaan , daar met Anka super seks gehad ☺️… Al met al 2 clubs bezocht (beide nog nooit eerder geweest). Was leuk dagje

Terug
Naar boven