Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Poah; grote XXX treft het weer en ik was er afgelopen vrijdag en zaterdag en niks geen openbare acties met open deuren of op de bank boven of op de grond. Had graag Sarah willen nemen met een paar man en dat ze lag te gillen had mij helemaal gek gemaakt want normaliter laat ze zich niet zo luid horen.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
384
400
Gisteren van plan om naar deze club te gaan, door bovenstaande recensie van @De Grote XXX ,maar door andere verplichtingen moest het uitgesteld worden tot vandaag.

Rond 11:00 de auto geparkeerd op een vrijwel lege PP.

Deur werd door Daria geopend en de 20 euro overhandigd aan de Poolse Justina
Beneden naar de dungeon, omgekleed, gedoucht en met handdoekje om naar boven.

De ruimte waar normaliter Cristina en Sarah zitten was helaas leeg, dus beide vandaag niet aanwezig.
Dit keer meer vrouwen dan mannen, de korte periode dat ik aanwezig was.

Aanwezig Nihan, Magda, Bonny, Mona, Daria, voor mij onbekende dame t.o.v. Daria, Selena, Gabriella en Alexandra.

De keer voor de tweede keer gekozen voor 24 jarige Mona, heerlijke dame met een hoog GFE gehalte,
kort met haar gekletst, waarbij haar handje onder mijn handdoekje al een penismassage kreeg.
Heerlijk tongzoenen op het bankje en na een vijftal minute de sleutel laten halen.

Fantastische kamer met Mona beleefd, heerlijke pijpsessie, daarna lekker lang tongzoenen waarbij ik haar heerlijke borsten masseerde.
Mona positioneerde zich in doggy op het bed, zodat ik staande haar heerlijk kon neuken, duurde niet lang of ik voelde mijn zaad al opborrelen en binnen no time schoot mijn nakomelingen diep in haar kutje.
Nog even AST over haar 2 kids, Mona vertrekt 6 december naar Roemenië om dan de kerstdagen/nieuwjaar door te brengen.

Helaas geen openbare acties waargenomen vandaag.

Rond 13:00 de club voldaan verlaten, waarbij Mona mij uitgeleide deed en ik nog een ferme zoen kreeg.

Laatst bewerkt:

MrKRVe

Toogplakker
19 jul 2019
188
93
Twee weken gelden langsgeweest. Na het bezoekje aan de Chinese massage een dag ervoor, voelde ik een lading of twee klaarzitten.
De eerste keer met Selena. Donker haar, slank en zachte tetjes. Mooi kind. Wel weinig sofa-play, direct naar de kamer. Daar aangekomen met open deur eerst een blowjob gekregen; goede balans tussen hard en zacht. Na me even laten berijden, heb ik ze er af moeten duwen... het was te geil met dat tongetje uit haar mond. Ze was van plan me zo laten komen. Ik heb ze toch in doggy gepositioneerd en met zicht op die quasi perfecte kont duurde het niet lang.
Nihan was anders. Ik was even aan het chillen (ik dacht dat ik nog niet klaar was voor de tweede ronde). Ze wenkte me en binnen de kortste keren had ze hem op de bank al hard gespeeld. Zelfs kort in de mond genomen. Voortzetting op de kamer. Deur open en direct een toeschouwer. Binnen de kortste keren spitroast met de toeschouwer en dan in haar bek gespoten. (Ze vroeg om Saft en ik kon het niet meer houden.)
Dan was het tijd om naar huis te gaan.
PS: Ik was er bij het openingsuur en toen vile het mee maar na een dik uur zat het al goed vol.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Beste ervaren MilfAddict, het kan al gewoon met lul in kut en lul in mond bij Sarah. Maar dat hoef ik jou toch niet te vertellen 🤣🤣Paar weken geleden nog meegemaakt met haar. Morgen heb ik weer zin om dit bij haar te doen. Ben denk ik om 10.00 wel aanwezig. Even opwarmen en dan mag ze om 11.00 wel aan het spit. Wie komt me helpen? Warm ik ze even op en vul de benedenverdieping bij haar.
Ik laat de deur open en ga boven, kan iedereen lekker meedoen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Grote XXX, vergeet ook Nihan niet; zo geil als boter en voor veel in. Qua looks beslist minder dan Sarah maar geweldige seks.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Ken ik Robbie, lekker fijn en klein, maar die tattoo s vind ik te veel van het goede.
En de blik uit de ogen van Sarah, die is super geil, en met meerdere mannen moedigt ze iedereen aan om te komen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Kans is groot dat ik zaterdag in de Grim ben maar dat Sarah mannen aanmoedigt om mee te doen dat heb ik helaas nog niet meegemaakt. Wel met Carmen die gangbangs niet schuwt.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Kom lekker morgen Robbie. Zal ik het laten zien. Lekker met haar naar boven, liefst kamer naast de bank. Deur open. Eerst lekker spelen. Dan hoofd op de hoek van het bed bij de deur. Doggie of missio, ze begint zelf al reclame te maken.
Bij kijkers wuift ze die binnen, zo simpel kan het zijn. En die blik, mmmmmm.
Ze vind dit fijn, meerdere klantjes in ruim een half uur.
Daarna kan ze lekker beneden op de bank op de mobile. Dit noem ik win win situatie.

Terug
Naar boven